Uit de krochten van de hel, de dochter van de duivel Firedrakan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75122

Guest
Dat geloof ik graag dat Martijn nog elke nacht graag naast je in bed duikt, maar niet iedereen hoeft dat te weten :x
 

DeletedUser7072

Guest
Dan ga ik een stam IS oprichten met als naam: Imker Society. Of ISIS, godin van de liefde ;)

NSDAP: Natuurlijke Sloveense Dikke Amandel Pannekoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
images-1.jpg
 

DeletedUser77130

Guest
Dan ga ik een stam IS oprichten met als naam: Imker Society. Of ISIS, godin van de liefde ;)

NSDAP: Natuurlijke Sloveense Dikke Amandel Pannekoeken.

IS kan. ISIS is de godin van Egypte, geen probleem, zo lang de stampagina geen banden of propaganda voor IS/ISIS* toont. :)

*Je weet welke ik bedoel.

NSDAP gaat te ver, dat weet je zelf ook.

Anyway, what is your point?
 

DeletedUser7072

Guest
En hoe zit het met sluwe sprinkhanen? Ik was even bang dat jullie met een terreurorganisatie sympathiseerde, maar dat lijkt een misverstand te zijn :)
 

DeletedUser77130

Guest
En hoe zit het met sluwe sprinkhanen? Ik was even bang dat jullie met een terreurorganisatie sympathiseerde, maar dat lijkt een misverstand te zijn :)

Man, je ziet spoken.

Met Sluwe Sprinkhanen heb je bvb: Sluw, SluweS, [S!S], Spr!nk, etc.. Serieus, ga iets nuttigs doen joh.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser72524

Guest
Dj heeft wel een punt. Het is en blijft een verband met een terreurorganisatie maakt niet uit in welk jasje je het stopt.
 

DeletedUser77130

Guest
Dj heeft wel een punt. Het is en blijft een verband met een terreurorganisatie maakt niet uit in welk jasje je het stopt.

Bewijs maar dat Doutzen Kroes een terreurorganisatie support of tief op met je gezwam. :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Het is een leuk spelletje dat je hier probeert te spelen maar ik vind dit simpelweg disrespectvol richting al die mensen die dierbaren verloren zijn aan deze terreurorganisatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan