Uit de krochten van de hel, de dochter van de duivel Firedrakan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7072

Guest
Waarom ben ik een sadist? Omdat ik meeleef met mijn Filipijnse medemens?

Je houdt er een rare redenering op na vriend. Ik raad je aan de naam van je stam te veranderen uit respect.
 

DeletedUser77130

Guest
Juist geen sadist. Jullie zijn juist meer sadistisch door het gebruiken van een naam als MILF.

1. Voordat DJ IV er over begon had ik nog nooit van die groep gehoord;
2. We heten niet het Moro_Islamic_Liberation_Front, hebben 0,0 geloofsshit op het stamprofiel staan en hebben 0,0 verwijzinig naar een terreurorganisatie genoteerd staan;
3. Nog steeds geen bewijs dat Doutzen Kroes gelieert is aan een terreurorganisatie, maar wel een hoop gezwam op een openbaar internet forum van een paar puberachtige kuttrollen. :')

Ik staak hierbij de discussie met ééncelligen.
 

DeletedUser75122

Guest
Is MILF serieus een acroniem voor een terreurorganisatie? Dus als ik zoek naar... Ow Boy....
 

DeletedUser72524

Guest
1. Voordat DJ IV er over begon had ik nog nooit van die groep gehoord;
2. We heten niet het Moro_Islamic_Liberation_Front, hebben 0,0 geloofsshit op het stamprofiel staan en hebben 0,0 verwijzinig naar een terreurorganisatie genoteerd staan;
3. Nog steeds geen bewijs dat Doutzen Kroes gelieert is aan een terreurorganisatie, maar wel een hoop gezwam op een openbaar internet forum van een paar puberachtige kuttrollen. :')

Ik staak hierbij de discussie met ééncelligen.

Je snapt niet het punt, gaat niet om jullie intentie, maar om wat het teweeg kan brengen bij een bepaalde groep. Daarnaast zijn regels regels, TW heeft de regels dat een stam niet op een manier mag lijken op een terreurorganisatie, dit is nu wel het geval. Het gaat er wederom niet hoe je het verpakt, maar wat er in zit. Dat punt mis jij. En dan jouw laatste zin, was dat nou echt nodig? Ik kan ook afsluiten met het zeggen hoe sneu jij bent.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik snap best dat je niet wist dat die naam naar een terreurorganisatie verwees. Nu je dat wel weet zou het je sieren als je die naam veranderden ;)

Ik vind het anders vrij onbeschoft. Ik ga mijn stam toch ook niet IS als acroniem geven, al kies ik dan iets anders(bvb Indianen stam, Imker society, etc). Dat zal ook niet geaccepteerd worden.
 

DeletedUser7072

Guest
Doutzen Kroes heeft geen bom onder dr jurkje hoor. Ik denk eerder dat je zelf iets van plan bent en haar verdacht wil maken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Rebecca is fake ole ole
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb geen concreet bewijs maar ik denk dat het geen overbodige luxe is als je wat beter in de gaten gehouden wordt ;)

Straks plof je nog middenin een menigte en dat zou wat minder zijn.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik heb geen concreet bewijs maar ik denk dat het geen overbodige luxe is als je wat beter in de gaten gehouden wordt ;)

Straks plof je nog middenin een menigte en dat zou wat minder zijn.

Ik zit achter mijn laptop. Klaag je HP ook aan? :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Ik hoorde dat je je ticket naar Turkije al hebt besteld. Helaas is het nu wat moeilijker om in Raqqa te komen, dan had je beter een jaar of 2 geleden kunnen gaan ;)

Maar je kan natuurlijk ook naar de Filipijnen om je broeders van MILF te helpen in hun strijd tegen de ongelovigen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan