Tww

DeletedUser56671

Guest
Het lijkt mij wel interessant als je wat verteld over mijn stam pres.
Hier kun je denk ik wel iets van maken ...

Wil wel eens weten wat anderen stammen over ons vinden :confused:

Dus hierbij mijn voorstel (;
 

DeletedUser29156

Guest
Het lijkt mij wel interessant als je wat verteld over mijn stam pres.
Hier kun je denk ik wel iets van maken ...

Wil wel eens weten wat anderen stammen over ons vinden :confused:

Dus hierbij mijn voorstel (;

haha, Hebben jullie nu nog oorlog? of niet meer, ik vind jullie wel goede stam, maar dat komt omdat ik erin heb gezeten.

Beau ter ham. weet je al waar het volgende stukje overgaat, of is dat een geheim?
 

DeletedUser56671

Guest
haha, Hebben jullie nu nog oorlog? of niet meer, ik vind jullie wel goede stam, maar dat komt omdat ik erin heb gezeten.

Beau ter ham. weet je al waar het volgende stukje overgaat, of is dat een geheim?


Ik kan niets vertellen over oorlogen , maar als je tw-stats bezoekt dan merk je wel dat het hier rustig gaat , en denk niet dat jou 3 weken lid zijn onze stam tot hier heeft gebracht hoor ;)
 

DeletedUser29156

Guest
Ik kan niets vertellen over oorlogen , maar als je tw-stats bezoekt dan merk je wel dat het hier rustig gaat , en denk niet dat jou 3 weken lid zijn onze stam tot hier heeft gebracht hoor ;)

Heb je dat mij horen zeggen knul? nee, gaan dan niet zo doen, :mad:
 

DeletedUser25749

Guest
Een mooie stuk over het zuid oosten met daarin begrepen de top stammen van die continenten die daar liggen en daar een interview mee hebben met zuid oosten bedoel ik de continenten
C56-C66-C67-C57-C76
in deze categorie de nummer 1 stammen een praatje mee houden alleen over dat continent enzovoort
dat zou ik graag willen lezen en dan daarna een andere richting:D pm me voor meer info
 

DeletedUser

Guest
Een mooie stuk over het zuid oosten met daarin begrepen de top stammen van die continenten die daar liggen en daar een interview mee hebben met zuid oosten bedoel ik de continenten
C56-C66-C67-C57-C76
in deze categorie de nummer 1 stammen een praatje mee houden alleen over dat continent enzovoort
dat zou ik graag willen lezen en dan daarna een andere richting:D pm me voor meer info

Grappenmaker.
 

DeletedUser

Guest
Idd, waar slaat dat grappenmaker nou weer op :S DS3.2 beetje kinderachtig hoor :S

Ik bedoel maar... wat er altijd maar in de belangstelling staat op deze wereld is ook maar egoïstisch :p 'n Keer de wereld aan de andere kant bekijken kan volgensmij niet zo veel kwaad ;)
 

DeletedUser54606

Guest
haha, Hebben jullie nu nog oorlog? of niet meer, ik vind jullie wel goede stam, maar dat komt omdat ik erin heb gezeten.

Beau ter ham. weet je al waar het volgende stukje overgaat, of is dat een geheim?

ik heb een nieuw artikel hoor je kan hem maandag lezen, het is wel weer een lange.
 
Bovenaan