Tww

DeletedUser54606

Guest
Hallo vriendjes van w19!

Vanaf heden ben ik jullie reporter:D

De meeste zullen me ondertussen wel kennen, of het nu goed is of slecht.
Tja dat laat ik aan jullie over.:D

Maar ik wil onderwerpen om over te schrijven en wie kunnen me daar nu beter bij helpen dan de mensen van w19?

Het moet wel een mogelijk onderwerp zijn.
Ik moet en objectief over kunnen schrijven.

Overigens zal ik dit samen met Roze Koek gaan doen dus kom op met die onderwerpen!

Groetjes

Gerard jullie reporter:)
 

DeletedUser54606

Guest
en het objectieve gedeelte eruit?:p

Maar ik zal het is bekijken komt op de lijst:)
 

DeletedUser29156

Guest
leuk :p ik zal is beginnen met een paar oorlogen, en miss die van aorta* tegen wazaa. maar geen onderscheid maken, dat jij in wazaa zit dan gewoon voor beide partijen eerlijk zijn
 

DeletedUser

Guest
In ieder geval iets over de diplomatieke relaties tussen de stammen top5?
Oorlogjes, stats, alle standaard dingen :)
Ach ja je moet ergens mee beginnen :/
 

DeletedUser31802

Guest
Nou kan melden als leider dat _ILL_ momenteel geen enkele diplomatieke verbintenis heeft afgezien van Smile.
 

DeletedUser

Guest
Nou kan melden als leider dat _ILL_ momenteel geen enkele diplomatieke verbintenis heeft afgezien van Smile.

Kun je het als lid zijnde niet zeggen dan?:p Ohja, beau.. eerst stoppen omdat je te weinig tijd hebt, nu TWW er bij? Achjah, ik zal het wel nooit begrijpen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kun je het als lid zijnde niet zeggen dan?:p Ohja, beau.. eerst stoppen omdat je te weinig tijd hebt, nu TWW er bij? Achjah, ik zal het wel nooit begrijpen:eek:

1Ste praten als aorta 5 dorpjes pakt dan zwijgen als jullie worden geownd door wazaa

Ik zal je nooit begrijpen
 

DeletedUser54606

Guest
Oh jawel, maar het enigste wat ik daar op zou kunnen antwoorden is geluksvogel:p

jij moet idd nog even naar school:p

enige niet enigste, sorry:p

leuk :p ik zal is beginnen met een paar oorlogen, en miss die van aorta* tegen wazaa. maar geen onderscheid maken, dat jij in wazaa zit dan gewoon voor beide partijen eerlijk zijn

Maar dan komt er alsnog uit dat wazaa beter is:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan