TWw: W20

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo Af bezoekers,

Sinds kort ben ik dus jullie w20 reporter(voor de mensen die dat nog niet gezien hebben)
Alle weken een artikel van mijn hand moet wel lukken, maar ook verzoekjes worden hier gedraaid:cool:

Dus, kritiek, gezaag, gezever, gekwijl, gejank(liefst over hoe goed het was:$) en verzoekjes mogen hier!
Indien er mensen zijn waarvoor ik me moet voorstellen, doe maar in pm dan(a)

Met men beste groeten

Tom| Tha braam
 

DeletedUser

Guest
Wie Grizzly?
Hopelijk kan hij ook voor elke week een artikel maken ^^
 

DeletedUser

Guest
leuk!
ben blij dar we eindelijk een vaste reporter hebben!
succes!
 

DeletedUser

Guest
Hallo Af bezoekers,

Sinds kort ben ik dus jullie w20 reporter(voor de mensen die dat nog niet gezien hebben)
Alle weken een artikel van mijn hand moet wel lukken, maar ook verzoekjes worden hier gedraaid:cool:

Dus, kritiek, gezaag, gezever, gekwijl, gejank(liefst over hoe goed het was:$) en verzoekjes mogen hier!
Indien er mensen zijn waarvoor ik me moet voorstellen, doe maar in pm dan(a)

Met men beste groeten

Tom| Tha braam
:D , Ik heb de reporter geinterviewd voor C63 :D , Wil je het dan eens doorsturen naar Blacksn0w;)
 

DeletedUser38013

Guest
Jongens,
Ik heb een vraagje ( mischien ongepast bij dit gesprek)
Maar ik ben nieuw en vroeg me af wat 7.0 inhoud.

Gr.
Rifers
 

DeletedUser

Guest
Jongens,
Ik heb een vraagje ( mischien ongepast bij dit gesprek)
Maar ik ben nieuw en vroeg me af wat 7.0 inhoud.

Gr.
Rifers

Er worden af en toe update's gedaan op tw om het spelen wat makkelijker/sneller te maken.
Die update's krijgen gewoon een nummer ofzo op volgorde net zo als windows vroeger je had 95, 98, xp, vista en nu windows 7.
zo kun je het hier ook zien, er zijn gewoon update's geweest en dit is de 7.0 versie.
 

DeletedUser

Guest
fijn dat je er bent jongen xD :p jij gaat toch wel veel artikeltjes schrijven hé? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan