TWw: W20

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
verrekijker1.jpg
 

DeletedUser52998

Guest
Hmm jammer dat er in de laatste 6 weken (als ik niet verkeerd zit :)) maar 1 report heb gezien. Of gaan ze vanf komende week volop komen?
 

DeletedUser52998

Guest
Ik ben bezig met het schrijven van een stukje, hopelijk gaan ze het accepteren :)
 

DeletedUser

Guest
Je kan het altijd proberen :D

Mocht het er door de ''selectie'' komen,Stuur het dan alsnog even door ^.^
 

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen schrijf allemaal lekker maar stuur het niet op naar de redactie puur om het feit dat er nooit wat over ons in staat.

Laat het allemaal lekker op het forum posten hebben we veel meer plezier van.
 

DeletedUser9420

Guest
Ik zou zeggen schrijf allemaal lekker maar stuur het niet op naar de redactie puur om het feit dat er nooit wat over ons in staat.

Laat het allemaal lekker op het forum posten hebben we veel meer plezier van.

zo ja, met deze instelling zal er wel een reporter over w20 willen schrijven...

Held. T lijkt allemaal zo makkelijk een stukje schrijven, vooral voor alle stuurlui die hier aan de wal staan. Voor de mensen met zoveel commentaar.. meld je aan als reporter en laat zien hoe het moet ipv alleen maar klagen klagen en klagen.
 

DeletedUser

Guest
TWW heeft zijn tijd nu wel gehad. Beter stoppen ze er mee of maken ze er een maandblad van. De uitgaves worden met de maand dunner en het niveau keldert ook alleen maar. Het is een tijd geleden dat ik een goed wereldartikel gelezen heb. En dan kun je zeggen: 'wat klaag je nou, waarom schrijf je zelf niet gewoon?' Nou, ik heb zelf ooit een sollicitatie geschreven om w14-reporter te worden. Ik had destijds een gigantisch topic gemaakt waar ik veel goedkeuring van kreeg. Ik kreeg het verzoek om me aan te melden voor 't tww, en heb dat toen ook gedaan. Ik stuurde een sollicitatie en als antwoord kreeg ik dat ze het gingen overleggen. Zelfs nu, een jaar later heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen. Oké, misschien ben ik niet goed genoeg, maar zeg dat dan gewoon tegen me en negeer me dan niet.

Sowieso staan er in het tww dingen die je zelf al weet. 'Ik vind de ligging van deze stam erg goed, ze hebben veel uitbreidingsmogelijkheden bla bla bla bla'. En altijd diezelfde vragen: 'Hoe denk je dat de wereld er over een aantal maanden uit zal zien?' Of deze is ook erg populair: 'Wat is jullie doel op deze wereld en hoe pakken jullie dat aan?'

Steeds weer diezelfde standaardantwoorden. Tsja, het boeit gewoon niet meer imo en het wordt tijd dat het tww dat zelf eens gaat beseffen.
 

DeletedUser

Guest
TWW heeft zijn tijd nu wel gehad. Beter stoppen ze er mee of maken ze er een maandblad van. De uitgaves worden met de maand dunner en het niveau keldert ook alleen maar. Het is een tijd geleden dat ik een goed wereldartikel gelezen heb. En dan kun je zeggen: 'wat klaag je nou, waarom schrijf je zelf niet gewoon?' Nou, ik heb zelf ooit een sollicitatie geschreven om w14-reporter te worden. Ik had destijds een gigantisch topic gemaakt waar ik veel goedkeuring van kreeg. Ik kreeg het verzoek om me aan te melden voor 't tww, en heb dat toen ook gedaan. Ik stuurde een sollicitatie en als antwoord kreeg ik dat ze het gingen overleggen. Zelfs nu, een jaar later heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen. Oké, misschien ben ik niet goed genoeg, maar zeg dat dan gewoon tegen me en negeer me dan niet.

Sowieso staan er in het tww dingen die je zelf al weet. 'Ik vind de ligging van deze stam erg goed, ze hebben veel uitbreidingsmogelijkheden bla bla bla bla'. En altijd diezelfde vragen: 'Hoe denk je dat de wereld er over een aantal maanden uit zal zien?' Of deze is ook erg populair: 'Wat is jullie doel op deze wereld en hoe pakken jullie dat aan?'

Steeds weer diezelfde standaardantwoorden. Tsja, het boeit gewoon niet meer imo en het wordt tijd dat het tww dat zelf eens gaat beseffen.

+1 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mee eens.

Misschien is het tijd voor een andere opzet.

Wat dachten jullie van elke stam zijn eigen Glossy?
of de TWayBoy met de stampoes van de maand?
Of een Kijk!/Quest, vol met wetenschappelijk onderbouwt tw materiaal?

Dat wat we nu voorgeschoteld krijgen lees ik niet eens meer, met alle respect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan