TWw W16, Een nieuwe start

DeletedUser

Guest
Zoals ik zeg ik vind het saai;)

Die feitjes kunnen mij me reet roesten.

Intervieuws met spelers stats over oorlogen ect.

dat trekt mij meer;)

Ik zou net zeggen dat die lange interviews net saai zijn, maarja ieder zn mening he :)
 

DeletedUser50831

Guest
Voordat ik mijn commentaar geef, wil ik alvast zeggen dat ik dit doe zodat je er iets mee kan doen, het mee kan nemen in je volgende werk, of het gewoon af kan wimpelen ;)

Maar ik vond dit artikel wat minder, ik miste het gekwijl op mn toetsenbord tijdens het lezen van dit artikel. Ik hou ervan om over iets aktueels te lezen, een oorlog, een probleem, een twist op de wereld, iets waarvan je denkt wauw! Toen ik je feitjes las had ik zo iets van 'Leuk, maar er mist iets....

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Leuk artikeltje! Interessant om te leren dat een stamgenoot geen aandachtstrekker is ook!
 

DeletedUser

Guest
Even een serieuze vraag omtrent het TWw. Lezen jullie liever een artikel met een interview, zonder een interview of met een klein interviewtje?
 
Reactiescore
1.577
Even een serieuze vraag omtrent het TWw. Lezen jullie liever een artikel met een interview, zonder een interview of met een klein interviewtje?

Een interview mag, maar moet niet. Het moet gepast zijn en hangt af van de kwestie die je bespreekt. Volgens mij moet je een artikel niet gaan bouwen rond een interview, maar moet je het interview enkel gebruiken als het jouw kwestie extra verduidelijkt. Interviews houden om interviews te houden heeft geen zin lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Even een serieuze vraag omtrent het TWw. Lezen jullie liever een artikel met een interview, zonder een interview of met een klein interviewtje?

Liever met interview naast een volwaardig artikel. Is ook altijd leuk om de mening van de betrokkene(n) te horen en het zorgt voor wat propaganda in je artikel (waar je dat zelf dus niet mag doen). :)
 

DeletedUser51974

Guest
Even een serieuze vraag omtrent het TWw. Lezen jullie liever een artikel met een interview, zonder een interview of met een klein interviewtje?

Een klein interview met een leuk onderwerp er omheen waarbij het interview als onderbouwing o.i.d dient
 

DeletedUser

Guest
Interviews om de interviews kan natuurlijk ook. Is een hele eigen hoek in de journalistiek en zeker niet onbelangrijk. Kan tot goede achtergrondverhalen leiden. Maar de vraagstelling is dan wel belangrijk. Kritische vragen stellen, beetje doorvragen, etc. Een lijstje vragen sturen en daar dan antwoorden op krijgen is niet helemaal waar ik dan op doel :)
 

DeletedUser46302

Guest
of een keer een gesprek tussen de 2 leiders van de grootste stammen in oorlog...incl de ongenuanceerde uitspraken :)

wel met tww als gespreksleider, anders wordt een zootje
 

DeletedUser35742

Guest
Je mag wel een in-depth interview met mij doen over mn verloren dorpje vandaag, het is een zeldzaam iets:(
 

DeletedUser35742

Guest
Nou ja het laat de rest van TW tenminste zien dat er nog hoop is, ZELFS ik kan dorpjes verliezen:cool:
 
Bovenaan