TW-Weekblad W27

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lijkt me een kort verhaal, iemand solliciteert bij ons omdat z'n stam dood bloed/niks meer voor hem kan betekenen en wij nemen hem aan. En ze leefden nog lang en gelukkig
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me een kort verhaal, iemand solliciteert bij ons omdat z'n stam dood bloed/niks meer voor hem kan betekenen en wij nemen hem aan. En ze leefden nog lang en gelukkig

bang dat er harde feiten op tafel komen:p
 

DeletedUser

Guest
Denk het niet, ook al zouden deze erzijn en negatief zijn tegen Quiem zouden ze nooit door quiem op tafel worden gelegd, als de bron dus niet in quiem zit moet je na gaan hoe betrouwbaar deze bron is.

dus volgens jouw zijn er wel verhalen over de spelers die zijn aangenomen maar worden deze door jullie buiten schot gehouden?
 

DeletedUser

Guest
dus volgens jouw zijn er wel verhalen over de spelers die zijn aangenomen maar worden deze door jullie buiten schot gehouden?

Nee, ik citeer mijzelf : 'Denk het niet, ook al zouden deze erzijn'
Hiermee bedoel ik dat deze er niet zijn maar als deze er zijn dan......
 
Reactiescore
255

Deleted User - 44652

Guest
Vanavond wordt EINDELIJK het eerst w27 artikel geplaatst :cool:
Hopelijk daarna wekelijks :D:D
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :p. Ik schrijf trouwens wel zakelijk hoor (A). Voor voorbeelden moet je m'n artikels in startpost ff kijken, zo schrijf ik het liefst;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd.

Ben een kritische lezen dus zal hoe dan ook waarschijnlijk nog wel feedback geven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan