TW-Weekblad W27

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
aan het beging van een wereld is het altijd rustig:p

klopt, maar het is toch wel interressant om uit te zoeken hoe die oorlog precies is ontstaan.
Dan moet je wel zo'n beetje met alle stammen gaan praten en met stamhoppers gaan praten die van de vijand naar Quiem zijn gevlucht en ga zo maar door.
Kan nog een interessant artikel worden denk ik ;o
 

DeletedUser

Guest
klopt, maar het is toch wel interressant om uit te zoeken hoe die oorlog precies is ontstaan.
Dan moet je wel zo'n beetje met alle stammen gaan praten en met stamhoppers gaan praten die van de vijand naar Quiem zijn gevlucht en ga zo maar door.
Kan nog een interessant artikel worden denk ik ;o

ja die oorlog kan wel intresant zijn ja maar meer het verhaal waarom neemt quiem die vluchtelingen aan:)
 

DeletedUser

Guest
klopt, maar het is toch wel interressant om uit te zoeken hoe die oorlog precies is ontstaan.
Dan moet je wel zo'n beetje met alle stammen gaan praten en met stamhoppers gaan praten die van de vijand naar Quiem zijn gevlucht en ga zo maar door.
Kan nog een interessant artikel worden denk ik ;o

ik denk niet dat het vluchtelingen zijn in mijn ogen, maar ik denk gewoon dat Quiem tegen falene oorlog stammen vecht.

lol je spreekt je zelf beetje tegen
 

DeletedUser40384

Guest
ja die oorlog kan wel intresant zijn ja maar meer het verhaal waarom neemt quiem die vluchtelingen aan:)

Dat verbaast mij ook vreselijk. Ik was er aan het begin van de wereld, eerst drunk en daarna Quiem, en het was al begonnen in Drunk in feite. Er waren gewoon een aantal noobstammetjes die ons wilde aanpakken. Hier en daar is het gelukt (LikeMe. Sexy Witch). Overigens kwam dit vooral doordat we allemaal nog geen / heel weinig def hadden. Dus de treintjes kwamen er niet door, maar edelclears is niks tegen te beginnen. En als je ze dan backtimed en de dorpen staan veel te vol met def, dan baal je stevig.

Maargoed. Toen de echte oorlog begon was ik er al niet meer. En nu ben ik er wel weer. (waarom ben ik vergeten mijn handtekening te veranderen...)
 

DeletedUser

Guest
Dat ook niet, iemand met 300k punten hoeft echt geen versterking te zijn en hoeft ook geen vluchteling te zijn..
Zowat elke stam kan worden vernietigd als er stammen samenwerken

dat klopt maar kwaliteit gaat altijd nog boven kwantiteit;)
 
Reactiescore
255
klopt, maar het is toch wel interressant om uit te zoeken hoe die oorlog precies is ontstaan.
Dan moet je wel zo'n beetje met alle stammen gaan praten en met stamhoppers gaan praten die van de vijand naar Quiem zijn gevlucht en ga zo maar door.
Kan nog een interessant artikel worden denk ik ;o

Er is niemand naar ons gevlucht, als je ergens niks van af weet kan je beter je mond houden.
 

DeletedUser

Guest
nou hier heb je gelijk je onderwerp voor het weekblad zijn het vluchtelingen of is het verhaal toch anders dan dat het lijkt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan