TW W30 Awards 2012-2013

DeletedUser67517

Guest
Wanneer, wij offen niet met def... Ik snap je niet meer:D
 

DeletedUser67609

Guest
Nee had geen tijd om iets moois in elkaar te zetten dus dacht ik laat ik maar gewoon even wat random clears sturen en wat boertjes slopen en die jongens een beetje pesten...
 

DeletedUser68086

Guest
Veel Off verloren maar jullie veel deff!;) zomaar alleen al 120 deff dorpen gesloopt als je bij een deff dorp 15k rekent!;)

Ken je feiten

van alle clears van ODA op gestackte dorpen is muur bijna overal niet naar beneden gegaan. Nee jong massa van ODA op Diedisback is flink gefaald:D
 

DeletedUser71655

Guest
Nee,de muur ging niet naar beneden omdat die 2min later weer op 20 stond bij heart:D
Toch knap,dat ik toch allemaal muurtjes omlaag zie gan bij lava en DD,en jij beweert dat ze niet naar beneden gaan.Yeah right:D

Nu is het jullie beurt om te laten zien wat een massa is:D
En dit keer eens niet op Molotov;)
 

DeletedUser

Guest
Nee,de muur ging niet naar beneden omdat die 2min later weer op 20 stond bij heart:D
Toch knap,dat ik toch allemaal muurtjes omlaag zie gan bij lava en DD,en jij beweert dat ze niet naar beneden gaan.Yeah right:D

Nu is het jullie beurt om te laten zien wat een massa is:D
En dit keer eens niet op Molotov;)

Je moet even goed lezen wat Diedisback schrijft. Hij zegt dat de massa van ODA op Diedisback is gefaald en dat daar de muren niet naar beneden zijn geschoten en jij begint opeens over de muurtjes van DD, lavalya en Heart? Yeah right..:eek:
 
Bovenaan