TW W30 Awards 2012-2013

DeletedUser68252

Guest
Wereld 30 zal binnenkort haar 1 jarig bestaan vieren, dit kunnen wij natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan. Naar mijn mening is wereld 30 een historie rijke wereld met veel memorabele momenten, er zijn veel dingen gebeurt en veranderd sinds de start van de wereld, bij tijd en wijlen veranderd ook je mening over elkaar als je elkaar beter leert kennen. Nu is het golden award topic meestal wel een geliefd topic maar word hier vaak bij elke categorie maar één nominatie geplaatst, met dit topic hoop ik daar verandering aan te brengen.

Hoe gaat het in zijn werk?
Eens per x aantal dagen zal ik een nieuwe stelling posten hier, ik denk dat eens per week wel voldoende is om in dit topic de activiteit hoog te houden. Dit kunnen stellingen zijn zoals bijvoorbeeld: Wie is de grootste strateeg van wereld 30? De bedoeling is dat je hier een top 10 voor maakt, dit gaat als volgt:

10 [10 punten]:
09 [09 punten]:
08 [08 punten]:
07 [07 punten]:
06 [06 punten]:
05 [05 punten]:
04 [04 punten]:
03 [03 punten]:
02 [02 punten]:
01 [01 punten]:


* Je mag jezelf uiteraard niet benoemen.

Aan het einde van een stelling zal ik alle punten bij elkaar optellen en de uitslag in de volgende post bijwerken.

Stelling 25/10/13 - 01/11/13

Wie is de grootste strateeg van wereld 30?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Leuk idee. Lijkt me dat je jezelf niet mag benoemen (angel):D

Ik vind het toch wel een moeilijk onderwerp, zeker gezien het lastig is onderscheid te maken tussen bepaalde personen. Nu goed

10. Dennis Carnationwhale5. Naar mijn mening de onovertrefbare nummer 1 (op basis van deze wereld ofc he;)
9. Noire. Heeft naar mijn mening het meeste op offensief tactisch gebied laten zien op deze wereld en is dan ook een groot strateeg.
8. Castiel. Iedereen kan zeggen wat hij wil, maar mochten bepaalde mensen er geen stokje voor gestoken hebben dan zou deze wereld volledig onder controle van Loyal zijn geweest, Castiels doel en visie zijn altijd duidelijk en hij weet dan ook heel goed hoe hij dit moet bereiken.
7. Oud team DDM, en dan met name Robin. Hij kon er zeker wat van.
6. Deze plek wil ik eigenlijk delen tussen La Comadreja en Ildraco, maar gezien Bart niet meer speelt en hij zeker voor een groot deel verantwoordelijk was zet ik hier Ildraco neer.
5. La Comadreja ^
4. Rodney van Lavalya, uit ervaring weet ik gewoon dat hij, hoe klein ook, altijd mooie plannetjes neerzet.
3. Scooby-Doo, elke vijand valt onder de sublimiteit van zijn tactische aanvallen:p
2. DutchDingo, staat iets lager dan ik had gewilt, maar goed, terwijl ik dit lijstje aan het maken was merkte ik dat ik steeds toch mensen boven hem moest plaatsen.
1. SnDD, mijn huidige directe vijand:d, vind het altijd wel mooi om te proberen doorgronden wat het doel van de aanval is en ik zie altijd wel een soort idee achter deze.

Zoals jullie misschien wel merken is mijn lijstje voor een groot deel op basis van, tja, wereldvorming en de personen die daarvoor hebben gezorgd, gebaseerd.
 

DeletedUser68252

Guest
10 [10 punten]: Wouter | Zeus77 / Ex. Lavalya
09 [09 punten]: Dennis | CarnationWhale 5 / Ex. Highlander
08 [08 punten]: Castiel | Ex. Ezio Autidore da Firenze
07 [07 punten]: Jordi & Sander | Noire
06 [06 punten]: Paul | Ildraco
05 [05 punten]: Pim & Bart | La Comadreja [Bart speelt er inmiddels niet meer]
04 [04 punten]: Rodney | Lavalya
03 [03 punten]: Luuk & Jeffrey | Scooby-Doo
02 [02 punten]: Jeremy | Vitalise
01 [01 punten]: Sander | SnDD
 

DeletedUser67517

Guest
10 [10 punten]: Jordi & Sander, Tactisch zeer sterk, helaas beetje lui af en toe.
09 [09 punten]: Roy, Ex Molotov, was een goede tacticus, bijna autistisch
08 [08 punten]: Robin, DDM, Need i say more?
07 [07 punten]: Wouter, Lavalya, Diplomatisch zeer sterk
06 [06 punten]: Rik, Maakjenietdruk, Zet om naar +/- te verkassen is tactisch sterker dan je oude stamgenoten joinen.
05 [05 punten]: Dennis, Highlander, goede dingen over gehoord.
04 [04 punten]: Marie, Nyx911 , Snapt het spelletje
03 [03 punten]: Princesje, Regelt veel tactische dingetjes
02 [02 punten]: Castiel, Spreekt voor zich
01 [01 punten]: ****
 

DeletedUser44415

Guest
Ik zie Cona bij daar niet bij zetten omdat ikzelf nogal een tegendradig persoon was tegenover cona.
 

DeletedUser67517

Guest
Haha , nee heeft andere redenen dat ik je daar niet wegzet:-$
 

DeletedUser67609

Guest
Cona zijn lijstje is toch niet serieus te nemen dus dan zou jij er wel in passen :p
 

DeletedUser

Guest
10. Noire, Ik heb het 'genoegen' gehad op sommige accounts te mogen deffen tegen dit team en dat was zeker moeilijk. Niet alleen door de slechte staat van de accounts waar ik heb mogen deffen maar ook omdat fakes en clears heel moeilijk er uit waren te vissen en op accs waar ik alleen maar kon snipen hadden ze dat meteen door en kwamen de edelclears, om maar iets te noemen. Heel mooi inzicht wat dat betreft deze twee! Op de nederlandse servers nog altijd mijn beste tegenstanders geweest.
9. Highlander, Ik kon al aan de kaart en de massas zien dat deze gast wist waar hij mee bezig was. Heeft ODA echt goed georganiseerd, taktisch gestuurd en accounts op fronten ingedeeld. Petje af!
8. Ildraco, heeft over de tijd ontzettend veel defensie geregeld voor +/- en is daar echt een topper in geweest. Verder ook een doorgewinterde speler die dus ook wel raad weet met zijn eigen front!
7. DDM, Alleen al naar het cluster kijkende zie je al dat het echt op lange termijn geplanned is om de ranglijst te bestormen. Ook in gesprekken merk je duidelijk dat het taktisch een aangelegde speler is.
6. Castiel, ookal ben ik het weinig met zijn filosofieën eens, een andere aanpak is niet per definitie slecht en hij heeft zeker strategisch een stempel gedrukt op deze wereld.
5. Wouter, kan je altijd op vertrouwen een stevig en betrouwbaar plan neer te zetten. Opzich verdient hij meer punten omdat hij net als Castiel strategisch zijn stempel op deze wereld gedrukt heeft maar vooral met strategische communicatie en diplomatiek. Desalniettemin is hij een onmisbaare schakel in het +/- strategisch beleid en daarom een welverdiende 5e plek!
4. Het huidige team van Comadreja zowel als het oude, allemaal spelers die zeker weten zowel een sterk offensief als defensief kunnen neerzetten.
3. Prinsesje, nog in de prille jaren van zijn taktische heerschappij maar ik verwacht toch wel dat hij daar veel in gaat leren aangezien het een pientere en doordachte speler is met een sterke moraliteit!
2. DutchDingo, Sven weet zeker hoe je een goed offensief moet neerzetten en ook defensief is hij een heel eind gekomen deze wereld. Verwacht ook een dikke steiging van deze speler op deze lijst!
1. Eervolle vermelding voor Scooby, niet geheel terecht op deze plek maar gaat ook zeker dik stijgen met de loop der tijd. Heeft zich nog weinig hoeven bewijzen maar we weten wat ze in huis hebben.
 

DeletedUser

Guest
10 [10 punten]: Scooby-doo, sterke spelers die tot nu toe iedereen hebben weggespeeld.
09 [09 punten]: Wouter, zeus. leidinggevend erg sterk en goed inzicht en ook qua speelstijl.
08 [08 punten]: Rodney, lavalya eigenlijk zelfde als wouter.
07 [07 punten]: DutchDingo zowel sven als yorick. sterke spelers die een mooi account hebben en goed inzicht.
06 [06 punten]: kapseljd, sterke spelers die goede keuze hebben gemaakt om +/- te joinen gezien hun ligging.
05 [05 punten]: Vitalise, erg sterke speler.
04 [04 punten]: Nyxx, M &M elk op bepaalde punten sterk en vullen elkaar denk ik goed aan.
03 [03 punten]: ildraco, erg sterke speler en al veel mee samengewerkt.
02 [02 punten]: DDM stuk later begonnen en toch zo hoog op de ranglijst. ook de verhalen die ik hoor zijn erg goed.
01 [01 punten]: Noire, de nummer 1 goede keuze om over te stappen naar +/-
 
Bovenaan