TW-awards

DeletedUser

Guest
Toestemming: Gedaald van 29 naar 2 :( net geen award en heb het dorp dan ook nog niet :p
 

DeletedUser

Guest
ik speel niet echt om de awards deze wereld. het gaat me meer om de legerkamp.

Verder is het natuurlijk altijd wel leuk als je weer een level omhoog gaat of een nieuwe award erbij hebt moet ik eerlijk toegeven:)
 

DeletedUser32947

Guest
ik vind het wel een leuke toevoeging maar na een keer plunderaar van de dag ben je ze wel zat :S
 

DeletedUser

Guest
En nog zover achterblijven op ons, tghaha

Jullie zijn 1 week eerder met 4 man gestart.
Ik heb solo gestart 1 week later de eerste 2 weken zonder Co ( en enkel maandag avond vv )
Chuk & ik hebben het met 2 gedaan tot nu toe dus ^^
 

DeletedUser

Guest
Had wel beter gekund met Bart op jullie account hoor, die deed een voorsprong x2 dan de 2de op W12 :p.

bart heeft ongeveer 30-35 edels op mij voorgelegen tot dat die stopte bij ik meen 3 miljoen dus 2x is een beetje overdreven:)
 

DeletedUser44415

Guest
bart heeft ongeveer 30-35 edels op mij voorgelegen tot dat die stopte bij ik meen 3 miljoen dus 2x is een beetje overdreven:)

Toen Bart stopte had hij 1m punten dacht ik, werd het account overgenomen door Ava, maar ik dacht wel dat toen The Surgeon het dubbele had, my mistake :p.
 

DeletedUser

Guest
1 uurtje verder 1 miljoen verder:p doet niemand meer aan farmen ofso?(we hebben die award ook:eek: maar 650 dorpen gehad)
 

DeletedUser

Guest
wie weet haal je het dan toch ^^ Maar wacht tot TBH no lifers in gang schieten :D
 

DeletedUser

Guest
wie weet haal je het dan toch ^^ Maar wacht tot TBH no lifers in gang schieten :D

haha:p zal wat zijn nja hoop dat mich thorsten en chuk het vanavond doorzetten:D

is TBH gestopt met farmen ofso:eek:? 10 mil hier nu al:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gat niet om de gs maar om het aantal dorpen he , dus als iemand je wil kloten sturen ze 10 lc naar 100'den dorpen ^^
 

DeletedUser

Guest
gat niet om de gs maar om het aantal dorpen he , dus als iemand je wil kloten sturen ze 10 lc naar 100'den dorpen ^^

alsnog:p die 10 mil is nu al mooi meegenomen:p die award kan me gestolen worden;) tuurlijk mooi meegenomen maar daar gaat het niet om:p(nu 800 dorpen gefarmed)
 

DeletedUser

Guest
alsnog:p die 10 mil is nu al mooi meegenomen:p die award kan me gestolen worden;) tuurlijk mooi meegenomen maar daar gaat het niet om:p(nu 800 dorpen gefarmed)

denk dat de farmers een rust dag hebben want een week of 2 geleden moest je al +1200 dorpen hebben gefarmd op kans te maken
 
Bovenaan