TW-awards

DeletedUser

Guest
Meer GS --> Meer munten --> Meer edels --> Snellere groei?
Euh... Ja, maar ook 24/7 troepen in al je dorpen... 24/7 gebouwen in alle dorpen die nog uitgebouwd moeten worden... dus hij gaat lekker :)
 

DeletedUser

Guest
Deze award heb ik pas gekregen en ik haat hem

Toestemming: Gedaald van 21 naar 1
 

DeletedUser8159

Guest
Ik heb net de plunderaar v/d dag award binnengehaald met 2800+ gefarmde dorpen vandaag. :cool:

Dus ik kan nu gaan slapen. ^^
 

DeletedUser

Guest
Die gebouwen daar doe ik dan niet aan :(.
Jammer... want bij mij gaan z.s.m. de Kazerne en de Stal naar max.... wat zal jij een hoop troepen tekort komen, als je dorpen overneemt met de kazerne op 16-18 en de stal op 10-12 :p

En wat dacht je van een boerderij op L24... succes met de rest van je dan nog korte speeltijd op W17
 

DeletedUser

Guest
Jammer... want bij mij gaan z.s.m. de Kazerne en de Stal naar max.... wat zal jij een hoop troepen tekort komen, als je dorpen overneemt met de kazerne op 16-18 en de stal op 10-12 :p

En wat dacht je van een boerderij op L24... succes met de rest van je dan nog korte speeltijd op W17

Ik heb tot nu toe geluk met die dorpen, boerderijen worden geupt maar waarom dat 24/7 zou moeten?
In tegenstelling tot jou lig ik niet in de rim, dat scheelt meestal wel heb ik het gevoel ;).
 

DeletedUser

Guest
Jammer... want bij mij gaan z.s.m. de Kazerne en de Stal naar max.... wat zal jij een hoop troepen tekort komen, als je dorpen overneemt met de kazerne op 16-18 en de stal op 10-12 :p

En wat dacht je van een boerderij op L24... succes met de rest van je dan nog korte speeltijd op W17

Overdrijven moet je ook niet het is niet dat een dorpje lage boerderij heeft je meteen gaat wegvallen op W17 he haha =D

Trouwens als jij niet meer GS zou binnenhalen dan de andere zou het eigenlijk erg zijn zo actief dat je bent haha =D
Wacht maar als de zomervakantie begint dan daag ik je uit :p

@ Gehakbalt met hoeveel LC farmen jullie ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Overdrijven moet je ook niet het is niet dat een dorpje lage boerderij heeft je meteen gaat wegvallen op W17 he haha =D

Trouwens als jij niet meer GS zou binnenhalen dan de andere zou het eigenlijk erg zijn zo actief dat je bent haha =D
Wacht maar als de zomervakantie begint dan daag ik je uit :p

@ Gehakbalt met hoeveel LC farmen jullie ?

oorlog mannetje gaat over 5 dagen ook hard:p
 

DeletedUser7025

Guest
Overdrijven moet je ook niet het is niet dat een dorpje lage boerderij heeft je meteen gaat wegvallen op W17 he haha =D

Trouwens als jij niet meer GS zou binnenhalen dan de andere zou het eigenlijk erg zijn zo actief dat je bent haha =D
Wacht maar als de zomervakantie begint dan daag ik je uit :p

@ Gehakbalt met hoeveel LC farmen jullie ?

200 tot 250 :) Maar dit verschilt per dag eigenlijk, hoelang er niet gefarmt is. Maar we hebben nu wat last van een stoppende speler uit een topstam, die al z'n def in mijn bb-dorpjes heeft geplaatst. Ik vind het niet erg, laatste dagen paar keer 200 lc verloren. Maar kon ook op muur 2 met 100% moraal 700 kata 's doden :)

Ik weet allang van wie de troepen zijn en van welke stam, maar zij wisten niet dat ik het al wist ;)
 
Bovenaan