[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
2.386
Das dan beter dan op tw
 
Reactiescore
2.386
klopt, alleen ik heb peepee hahahaah noobs
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond toekomstige winnaars en niet-winnaars!

Leuk dat jullie meedoen aan een nieuwe ronde van TSC! Ditmaal maar liefst een aantal deelnemers dat gelijk staat aan een legendarisch (voetbal)rugnummer, 14!

Spelronde 2
Voor speelronde 2 is het thema 'Sugary Sweetness', zoals te zien aan de inzendingen is dit op verschillende manieren geïnterpreteerd!
Stemdeadline: Maandag 9 mei om 17:00


KLIK HIER VOOR HOPELIJK NIEUWE MUZIEK

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde


Speelronde 3
Het thema van speelronde 3 is Bevrijding! Vanwege het suikerfeest de week ervoor gaan we het Nederlandse en Belgische bevrijdingsverhaal aandacht geven in de derde ronde! Inzenden mag direct bij het opsturen van je punten, je zou zelfs tot en met speelronde 10 al mogen inzenden mocht je alles al weten!
Inzenddeadline: 12 mei om 16:00
Stemdeadline: 16 mei om 17:00
 
Reactiescore
1.037
Even voor de duidelijkheid, Cake by the ocean staat er inderdaad 2 keer in, maar omdat het andere versies zijn heb ik het geaccepteerd. De 'sped up' versie is als eerste ingezonden
 
Reactiescore
1.037
Ik heb nog van 10(!) mensen stemmen nodig, vergeet niet te stemmen guys
 
Reactiescore
1.014
Druk weekendje gehad. Vandaag alle tijd :like:
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond stemmers en niet-stemmers,

Speelronde 2
Kleine update vanuit hier. Laatste 2 lijsten laten op zich wachten maar ik ga nu richting bed, omdat ik de post nog niet klaar heb staan hebben de beide heren nog tot morgenochtend 8.15

Speelronde 3
Het thema van speelronde 3 is Bevrijding! Vanwege het suikerfeest de week ervoor gaan we het Nederlandse en Belgische bevrijdingsverhaal aandacht geven in de derde ronde! Inzenden mag direct bij het opsturen van je punten, je zou zelfs tot en met speelronde 10 al mogen inzenden mocht je alles al weten!
Inzenddeadline: 12 mei om 16:00
Stemdeadline: 16 mei om 17:00
 
Reactiescore
1.804
hoe kan je nu nog steeds geen punten ingediend hebben? jeetje...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
mijn lied voor de volgende ronde is trouwens bijzonder bijzonder bijzonder goed
 
Reactiescore
1.804
mijn lied voor de volgende ronde is trouwens bijzonder bijzonder bijzonder goed
ik hoop het want het nummerke dat ik vermoed het jouwe te zijn deze rond was matig en had bovendien geen link met het thema?
 
Reactiescore
1.037
Teaser voor straks, er zijn 2 nummers 1, 2 nummers 3 en 1 persoon met 15 punten! Als ik thuis ben kan ik ook plaatjes maken en post ik de uitslag!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik hoop het want het nummerke dat ik vermoed het jouwe te zijn deze rond was matig en had bovendien geen link met het thema?
bij de omschrijving van wat sugary sweetness ook mogen wezen klopt het nochtans???
 
Bovenaan