Hoi, iemand die lowkey weer wil starten?
chmegers Reactiescore 420 8. aug 2022 #343 Dr. Hannibal Lecter zei: Hoi, iemand die lowkey weer wil starten? Klik om te vergroten... er was besloten om gewoon de winnaar van de laatst gejureerde ronde aan te duiden als ultieme winnaar
Dr. Hannibal Lecter zei: Hoi, iemand die lowkey weer wil starten? Klik om te vergroten... er was besloten om gewoon de winnaar van de laatst gejureerde ronde aan te duiden als ultieme winnaar
Dr. Hannibal Lecter Reactiescore 1.017 8. aug 2022 #344 Rob. zei: ik Klik om te vergroten... Wil het wel weer gaan opstarten maar niet in m'n eentje dit keer! chmegers zei: er was besloten om gewoon de winnaar van de laatst gejureerde ronde aan te duiden als ultieme winnaar Klik om te vergroten... Oei waarom weet ik daar niets van?
Rob. zei: ik Klik om te vergroten... Wil het wel weer gaan opstarten maar niet in m'n eentje dit keer! chmegers zei: er was besloten om gewoon de winnaar van de laatst gejureerde ronde aan te duiden als ultieme winnaar Klik om te vergroten... Oei waarom weet ik daar niets van?
anthraxxol Reactiescore 1.500 8. aug 2022 #345 we hebben nog een ronde te goed. volgens mij ging ik die winnen