[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
24
hallokes vrienden, excelleke is klaar en dergelijke maar kon niet meer de energie vinden om een posteke te schrijven (dat doe ik meteen wanneer ik terug ontwaak, beloofd!!!)

american-horror-story-gifs-aeH0No.gif
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
Uitslag speelronde 9

GEGROET VRINDEN EN VRINDINNEN bij de uitslag van de voorlaatste (!) speelronde van dit seizoen !!!!

Helemaal onderaan strandden Dr. Hannibal en Robske met respectievelijk 19 en 29 puntekes, ripkes. Ook rukurt behaalde met 32 punten een voor hem wellicht teleurstellend resultaat ( :sad: ). Ook bappos, nochtans de derde in de algemene stand tot nu toe, beleefde een iets minder aangename speelronde. Hij bezet met 34 punten pas de 17e plaats. Maar ook blond kan, zoals dit gehele seizoen eigenlijk, zijn vorm van vorig seizoen niet bevestigen: hij kon met Britney Spears slechts 38 punten kapen, alsnog goed voor een 16e plek deze ronde. Anthraxxol (plek 15 met 41) is de laatste van een spannend rijtje middenmoters. Hij moest nog Predator025 (42p) , Candiu (44p), mezelf (45p) en Duckje (46p) voor zich dulden.

Mikeske (58p) is bij zijn comeback meteen goed voor een verdiende tiende plek. Deze speelronde was ook bevredigend voor zowel MOH als simeco, zij konden respectievelijk 60 en 62 puntekes binnenslepen. Dendubel (63p) en Twiga (67p) vielen jammer genoeg net buiten de top 5! @nonkel jos daarentegen slaagde met 70 punten daar wel in.

@Calamus Incendium viel op een haar na van het podium. Hij kon met zijn liedje wel een breed publiek bekoren en zo 84 puntjes verdienen. @ItsDash hield met zijn 85 punten dus skysheriefke van het podium. Maar er was ook duidelijke spanning met betrekking tot het hoogste schavotje! @pr0blieeb (88p) kon nog net @glenn485 (87p) afhouden. Gefeliciteerd beiden!

Liedjes en uitgebreide puntentelling hieronder:
1625137960664.png

Groetekes
Combino
 
Reactiescore
1.272
Amai hoezee. Gefeliciteerd siebeke leuk nummer was het.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wat krijg ik weinig punten??
 
Reactiescore
1.037
Kreeg er gewoon minder anders hoor Rob! Denk dat het nummer dat ik eigenlijk wilde insturen meer punten had gehaald, maar dit mocht niet!

Voor thema zou ik iets van finale doen, lijkt me wel toepasselijk voor de laatste ronde
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Kan iemand mij de kans berekenen dat een persoon elke ronde zijn 12 punten aan 1 specifiek persoon geeft

Ik vraag dit voor kontworm @DenDuvel
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
graag wil ik combino aan de schandpaal nagelen
en wel met volgende;

ik som even de punten op die combino aan mij gaf gedurende deze editie:

lied 1: 12 ptn
lied 2: 12 ptn
lied 3: 8 ptn
lied 4: 8 ptn
lied 5: 5 ptn
lied 6: 8 ptn
lied 7: 10 ptn
lied 8: 12 ptn

en nu, bij inzenden van lied 9 gebeurde dit verwerpelijk stukje conversatie vanuit zijn kant bij het inzenden van mijn lijstje

1625154878614.png

en met gevolg krijg ik NUL punten


toeval?
 

Deleted User - 487976997

Guest
Potdikkie Calamus een paar ronden geleden betichte je me nog van slechte smaak en nu geven we elkaar zowaar 12 punten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Potdikkie Calamus een paar ronden geleden betichte je me nog van slechte smaak en nu geven we elkaar zowaar 12 punten

Klopt, lekker nummertje ook time stood still, niets mis mee.

Had wel eigenlijk 12 puntjes van emo vriend @glenn485 verwacht eens kijken wie hij 12 punten gaf.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
graag wil ik combino aan de schandpaal nagelen
en wel met volgende;

ik som even de punten op die combino aan mij gaf gedurende deze editie:

lied 1: 12 ptn
lied 2: 12 ptn
lied 3: 8 ptn
lied 4: 8 ptn
lied 5: 5 ptn
lied 6: 8 ptn
lied 7: 10 ptn
lied 8: 12 ptn

en nu, bij inzenden van lied 9 gebeurde dit verwerpelijk stukje conversatie vanuit zijn kant bij het inzenden van mijn lijstje

Bekijk bijlage 29407

en met gevolg krijg ik NUL punten


toeval?
geen bagger insturen int vervolg mg combino
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
Speelronde 10

JAAAA, voor deze speelronde is mijn keuze gevallen op het ook eerder al voorgestelde thema 'guilty pleasure'!!! Vanzelfsprekend is er dus ook geen limiet op aantal views/streams. Veel succeskes!!

groetekes
Combino


DEADLINE INZENDINGEN: zondag 04/07 om 22:00
 
Bovenaan