[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.037
Klopt je had maar 2 weken tijd voor een werkje van 2 minuten
Weet niet hoe lang jij doet over een playlist van 15+ nummers:redface: Doe er meestal toch een uurtje of 2 over om te luisteren en beoordelen en wil dat achtereen hebben
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ooh ik was al vergeten dat dit de puntenlijsten waren, ik dacht dat we nog steeds op de nummers aan het wachten waren? Zo lang is het geleden
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
Liedkes speelronde 9

GEGROET vriendjes en vriendinnetjes, het thema voor deze ronde is op suggestie van @ItsDash en @een niet dubieuze naam , namelijk 'Tijd'.
Met andere woorden, er moet een duidelijke link met het concept 'tijd' te vinden zijn in de titel van het ingezonden liedje. Enkele voorbeelden van liedjes die dus correct zouden zijn: 'For The Last Time' van $UICIDEBOY$, 'Tomorrow Comes Today' van Gorillaz, '6AM in Brighton' van ArrDee of 'Last Night' van G-Eazy. Je mag het thema dus gerust vrij ruim nemen, en als je niet zeker bent of je liedje wel aan de voorwaarden voldoet. Stuur gerust een berichteke op discord en dan bekijken we het eens.

Groetekes
Combino


DEADLINE INZENDINGEN: donderdag 24/06 22:00
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
goed themake idd
 
Reactiescore
2.490
Dan had je den duck ook moeten DQen die jatte mijn openbaar gemaakte voorstel :p
Ik heb uren gezocht naar een liedje en achteraf kwam ik jouw post tegen …

Vond mezelf even heel dom maar hij was al ingestuurd.
 
Reactiescore
1.014
Leuk thema! liedje ingezonden :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zwarte lijst:

TIme To Say Goodbye
TIme After Time
Hans zimmer - Time
Time of my life
Yesterday - The beatles
 
Bovenaan