We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Gefeliciteerd @materlotti mijn pogingen om nog dichterbij te komen waren niet snel genoeg helaas!
@bappos gefeliciteerd met de tweede plek in de medaillestand, veel lekkere nummers voorbij horen komen.
@Candiu en @Combino Pastasaus goed om te zien dat het samen afwisselend organiseren goed werkt. Ben benieuwd naar het tweede seizoen
Spijtig dat bewezen kenner Calamus Incendium vindt dat ik geen muzieksmaak heb. Misschien moeten we toch maar eens een contest gaan organiseren waarin mensen elkaar punten geven voor ingezonden nummers. Op die manier kunnen we vinden zoiets analytisch onderbouwen, bijvoorbeeld te constateren wie er na 10 ronden nog geen medailles heeft. Ik zat zelf te denken aan iets als een 'Tribal Song Contest', maar misschien hebben andere mensen daar een betere naam voor?
Maar serieus Calamus, niet zo zuur joh. Probeer te onderdrukken dat je een werelder bent.
Gare Du Nord - Marvin & Miles [hi quality] (itsDash)
Beoordelingspunten 2 op 5:
(Vrij ok gezongen, het is al een iets ouder nummer, maar degelijke qualiteit, leuke stem en soul, maar soms lijkt het gekrijs.)
Is dat niet de bedoelingTe lastig. Want dan moet ik de nummers nog echt gaan luisteren ook.
Ik kreeg er ouder gevoel bij door de video.Vrij oud?
Tis uit 2007?
Das nie oud nie.
Maar om je hele verhaal te voeden. Als je meer nieuwe muziek wil leren moet je daar naar stemmen. Alles wat ik een te makkelijke keuze vind (mijn mening) probeer ik minder punten te geven.
Ik probeer dus naast wat ik mooi vind ook te kijken naar wat een beetje origineel is.
Cover krijgt bij mij ook vaak minder punten.