[Speeltopic] TSC Seizoen 6

Reactiescore
3.586
Mijn complimenten naar Stefan zijn muziek smaak.

Ik val in herhaling maar Stefan zijn muziek smaak is weer formidabel. Ik val duidelijk in de smaak bij hem nadat ik voor de 2de keer op rij de max score van hem krijg. Helaas voor hem ben ik wel hetero,... Maar wie weet, als hij zo door blijft gaan!
 
Reactiescore
561
Veel muziek ingezonden waar het eerder moeilijk zou worden om niet van de Erasmusbrug af te springen.

Zonde ook voor degene die dacht dat het beter was om de cover in te sturen van toxicity, wat smakeloos? Komt toch niemand in de buurt van Serj
ik ben op zich voor om max 75 miljoen views in te voeren
 
Reactiescore
1.014
ik ben op zich voor om max 75 miljoen views in te voeren
Je bent nr 2. Heb in de planning staan voor volgende ronde om aantal views te beperken :like:
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.707
Ik val in herhaling maar Stefan zijn muziek smaak is weer formidabel. Ik val duidelijk in de smaak bij hem nadat ik voor de 2de keer op rij de max score van hem krijg. Helaas voor hem ben ik wel hetero,... Maar wie weet, als hij zo door blijft gaan!
nja tis meer dat enkel jij en ik niet zo elitair zijn om te denken dat muziek enkel goed kan zijn als het voor 1980 is uitgebracht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
1682879080995.png

Here comes the sun verliest van suzan en freek en een wanstaltige cover van im blue

Aan dit geweld tegen de mensheid doe ik NIET meer mee.
 
Reactiescore
1.707
Het gaat erom met welk nummer je wakker wil worden die van jou doet het wellicht goed op een andere gelegenheid?
 
Reactiescore
1.014
Anthraxxol ✅
Denduvel ✅
Mali ✅
Joker ✅
Hannibal Lecter ✅
Rob ✅
Twinkle ✅
Chmegers ✅
Bappos ✅
Blond ✅
CI ✅
Sultan Serhat
MOH ( Moh? Ja MOH) ✅
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Morgen de laatste dag om liedje voor Ronde 3 in te sturen! ;):)

Ik mis er nog 7!
 
Reactiescore
1.014
Afspeellijstje Ronde 3

Klik :D


Uiterlijk 10 mei puntenlijstje doorgeven.
Maar
7 mei is nog beter :p
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bovenaan