[Speeltopic] TSC Seizoen 6

Reactiescore
1.014
Dat is al een jaar geleden dat ik juf was. Dus ben het verleerd denk. Zend nou maar gewoon in, dan hoeven we het hier iig niet over te hebben ;) :)
 
Reactiescore
1.014
Bij 10 likes van dit bericht zal ik de DM delen.
Ik doe niet meer mee maatje. De juf kwam boos in mijn dm dus heb het maar opgegeven
Gezien dit uiteraard onzin is :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
juuuuf
 
Reactiescore
1.039
Het thema was alternatief en daarbij was Anita Meyer niet meegerekend, maar ze stond er wel mooi tussen. Twinkle is blijkbaar groot fan en had niet verwacht dat dit nummer bijna onderaan zou eindigen. Toch wel 39 punten verdiend en zelfs een 12-punter van Dr Hannibal Lecter. Hebben hier 2 fans elkaar ontmoet en is het eerste contact gemaakt?
Is dit een hint?

Hoop trouwens dat mensen ook op originaliteit beoordelen, anders kan ik de winnaar nu al wel aanwijzen:tongue:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Lijstjes stromen binnen ✅

@Sultan Serhat ik kan plots geen berichten meer naar je sturen via discord? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.014
De uitslag komt morgen online

Joker
stuurt vanavond in na een dag werken. Anthraxxol stuurt morgenochtend ( ja morgenochtend @anthraxxol ;) ) gezien hij vandaag druk is met verplichting rondom die leuke belasting. Van @Sultan Serhat heb ik sinds dinsdag niks meer gehoord en op discord is die onbereikbaar. Zou het dan toch een dubbelaccountje zijn?:rolleyes:
En van @Calamus Incendium heb ik nog niks gehoord, maar dat komt vast vandaag goed. Het WvW potje is namelijk afgelopen, dus hij heeft weer alle tijd :p
 
Reactiescore
1.704
De uitslag komt morgen online

Joker
stuurt vanavond in na een dag werken. Anthraxxol stuurt morgenochtend ( ja morgenochtend @anthraxxol ;) ) gezien hij vandaag druk is met verplichting rondom die leuke belasting. Van @Sultan Serhat heb ik sinds dinsdag niks meer gehoord en op discord is die onbereikbaar. Zou het dan toch een dubbelaccountje zijn?:rolleyes:
En van @Calamus Incendium heb ik nog niks gehoord, maar dat komt vast vandaag goed. Het WvW potje is namelijk afgelopen, dus hij heeft weer alle tijd :p
ik begreep van @Kapoentje dat @sultan zich verraden voelde
 
Reactiescore
1.014

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Veel muziek ingezonden waar het eerder moeilijk zou worden om niet van de Erasmusbrug af te springen.

Zonde ook voor degene die dacht dat het beter was om de cover in te sturen van toxicity, wat smakeloos? Komt toch niemand in de buurt van Serj
 
Reactiescore
1.498
Veel muziek ingezonden waar het eerder moeilijk zou worden om niet van de Erasmusbrug af te springen.

Zonde ook voor degene die dacht dat het beter was om de cover in te sturen van toxicity, wat smakeloos? Komt toch niemand in de buurt van Serj
Hoeveel mijlen is het lopen naar de Erasmusbrug?
 
Reactiescore
1.014
Het kost vooral tijd nu, om ieders lijstje aan te passen..:rolleyes:

gewoon punten geven zoals het moet ;-)

12-10-8-7-6-5-4-3-2-1

Dus JA inderdaad, sommige liedjes krijgen geen punten.
Dus nee...
...stuur geen top 10
...stuur geen lijstje met 12 liedjes en punten
...stuur geen lijstje met 10 t/m 1 punten
...stuur geen lijstje met alles door elkaar en dan punten er achter...

oh lord ;)o_O:p

Verder alles goed hier hoor.. EVEN TOT HIER staat aan..en ik GENIET
 
Reactiescore
1.014
Ronde 2 uitslag

De uitslag is weer bekend, helaas met het ontbreken van @Sultan Serhat . Hij was zo enthousiast dat hij zelfs in ronde 1 punten had gegeven, zonder zelf met een liedje mee te doen. Nu is hij in geen velden of wegen te bekennen...

Dit keer geen verhaaltje, want er heeft al genoeg tijd in gezeten. :p
De top 3 is deze ronde geworden:

1: @materlotti - 75 punten - Don McLean American Pie
2: @JokersBrain - 72 punten - David Guetta Bebe Rexha - I'm Good
3: @bappos - 64 punten - The Proclaimers 500 miles

GEFELICTEERD! :cool:


En de overige deelnemers en hun plek:
4 Anthraxxol - 63 punten - Suzan en Freek Slapeloosheid
5 CI - 58 punten - The Beatles Here Comes the sun
Twinkle - 58 punten - Somewhere over the rainbow
6 ChMegers - 53 punten - MIKA Elle me dit
7 Dr Hannibel Lecter - 50 punten - Powfu Death bed
8 Rob - 48 punten - Selah Sue Crazy Vibes
9 Candiu - 40 punten - Willy William Trompeta
10 DenDuvel - 33 punten - System of a Down Toxicity
11 Mali - 32 punten - AC DC Thunderstruck


TSC.ronde2.jpg

Nieuwe liedjes met als thema "kleur" graag insturen voor 3 mei. Kleur in de breedste zin van t woord. In de titel, in de naam van de artiest/band of als kleur in de clip centraal staat.
 
Bovenaan