Troepen

DeletedUser

Guest
Ja, maar jouw probleem is dat hij je ECHT cleard na die fake van jou...

mij iig niet, ik heb voldoende troepen om elk leger hier in de buurt te verslaan, en daarnaast kan ik als zijn aanval langer dan 10 minuten onderweg is zelf met mijn lc in de counter gaan en miss het laatste restje troepen wegvagen, zo zijn mijn troepen altijd in het voordeel, en ga nu niet praten van maar hij is ook goed en doet exact zelfde enzo, want ik heb alleen maar noobs in de buurt :p
 

DeletedUser

Guest
mij iig niet, ik heb voldoende troepen om elk leger hier in de buurt te verslaan, en daarnaast kan ik als zijn aanval langer dan 10 minuten onderweg is zelf met mijn lc in de counter gaan en miss het laatste restje troepen wegvagen, zo zijn mijn troepen altijd in het voordeel, en ga nu niet praten van maar hij is ook goed en doet exact zelfde enzo, want ik heb alleen maar noobs in de buurt :p

Moest je eens mijn buurt hebben ... :p
Het word één grote slagveld hier... :D
 

DeletedUser

Guest
Moest je eens mijn buurt hebben ... :p
Het word één grote slagveld hier... :D

daarom ben ik ook later begonnen :rolleyes:(eigenlijk kwam ik er bij toeval achter dat er een w8 was maar dat boeit niet(kwas ook eigenlijk gestopt):p)
 

DeletedUser

Guest
daarom ben ik ook later begonnen :rolleyes:(eigenlijk kwam ik er bij toeval achter dat er een w8 was maar dat boeit niet(kwas ook eigenlijk gestopt):p)

Lees maar eens je IGM ipv om het forum praten ;)

On-topic; wie zou nou zijn troepen prijsgeven...
 

DeletedUser12324

Guest
grrr


Aantal: 0 0 45 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 45 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Lees maar eens je IGM ipv om het forum praten ;)

On-topic; wie zou nou zijn troepen prijsgeven...

ik heb net de simpsons gekeken en als je gaat zeggen dat ik da nie mag maar op stam forum moetposten ben je je avatar niet waardig :p
 
Bovenaan