Troepen

DeletedUser

Guest
Ik bouw eerst enkel rammen om mee te farmen, eens ik er 300 heb begin ik. :D
 

DeletedUser

Guest
Ach.. doe met deze informatie wat je wilt.. iig de troepen zijn nu al ietske meer:)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niet aan PA's.
Bij zulke aanvragen stuur ik altijd mijn 100k bijl op iemand af. In dit geval jij :rolleyes:

Dan kun je meteen wat mannen mee sturen om ze van mijn muur af te schrapen :p

Vergeet niet mensen ik speel alleen nog puur voor puntengeil dus kom gezellig farmen, je moet wel mijn ridder mollen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn muur (lvl 31) is voorzien van electische draden die verbonden zijn met het ijeren hek, met als gevolg:

Bollehenk = toast :D
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niet aan PA's.
Bij zulke aanvragen stuur ik altijd mijn 100k bijl op iemand af. In dit geval jij :rolleyes:

Haha kom maar op ;)

heb al 30k/30k en muur 20 + een wel heeeeele goede stam (BP :D ik kies later wel een andere) dus ik vermoordt ze alsof het een fake is
 

DeletedUser5025

Guest
Mijn muur (lvl 31) is voorzien van electische draden die verbonden zijn met het ijeren hek, met als gevolg:

Bollehenk = toast :D

I love toast.

Ik heb een muur op lvl 263829, voorzien van een gracht met gevaarlijke bijtende dodo's en bovenop de muur een hamburger-kanon die allemaal hamburgers in je troepen schieten zodat ze dik worden. Niet meer kunnen lopen en ik zie kapot gooi met mijn grote ketchup-bom.

pwnage?
 

DeletedUser

Guest
Jonge, ik heb een paard van troje gemaakt van papier marché...
Daarin 3 bijlmannen van het tech lvl 100, ze zijn onverslaanbaar...
Je muur is gedaald van lvl 263829 naar 1...

Toestemming is gedaald van 300 naar -140092
 

DeletedUser

Guest
I love toast.

Ik heb een muur op lvl 263829, voorzien van een gracht met gevaarlijke bijtende dodo's en bovenop de muur een hamburger-kanon die allemaal hamburgers in je troepen schieten zodat ze dik worden. Niet meer kunnen lopen en ik zie kapot gooi met mijn grote ketchup-bom.

pwnage?

Dat is niet vergeleken met mijn muur hij is onzichtbaar (of er staat geen:()
 

DeletedUser

Guest
Jonge, ik heb een paard van troje gemaakt van papier marché...
Daarin 3 bijlmannen van het tech lvl 100, ze zijn onverslaanbaar...
Je muur is gedaald van lvl 263829 naar 1...

Toestemming is gedaald van 300 naar -140092

kan niet zonder edelman :(
 
Bovenaan