Tribalwars Wereld 5 Meeting!

DeletedUser10426

Guest
Met spijt betreur ik mijn late reactie hier op het forum ik kon helaas niet weten hiervan en zou erg graag willen komen .

door mijn problemen kan ik niet op tijd een transactie betalen maar ik neem het geld met alle plezier mee en betaal het daar eventueel met een extra onkosten vergeoding voor de late reactie.

ik heb het vervoer geregeld en alle dingen die erbij horen het enige wat ik nu nog moet horen is of ik er mag komen.


hoop zeer dat het nog kan anders is het erg jammer.

met vriendelijke groet,

Lancelot999 aka (D.W)
 

DeletedUser17472

Guest
Je staat op de lijst....dus ik verwacht je op tijd in Breda :) Nice :p
 

DeletedUser

Guest
Hopla. Morgen kent 1/20e van W5 elkaar in real life.
De gedachte alleen al doet me zinderen.

Tot morgen jonges, het team vertrekt vandaag al naar locatie voor alle voorbereidingen te treffen.

Tot dan!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er gisteren namiddag geweest, het was super.
Gezellige mensen allemaal, leuke sfeer.
Goed georganiseerd (Proficiat aan de organisatoren!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14283

Guest
De belgen kwamen toe.
Neen U mag niet doorrijden .....maar ver is het niet hoor.
Eind van de weg naar rechts en dan op het einde in de schuur.
Schuur?....Ze hadden ons toch vertelt dat het een huisje was?
We vinden " de schuur" want daar "hangen" enkele mensen rond met bierflessen in de hand....in de verte herkennen we Bloodbond.
Bij het naderen van de groep ontmoeten we Lil-john die met enkele TW'ers een duik genomen heeft in de plaatselijke vijver.

Na een rondje handje-schudden en vertellen of we fruit dan wel koekjes zijn....met de nodige uitleg van sommige dingen die gebeurd zijn op w5....komen de verhalen los.
Heel gezellig die TW'ers...leuk ook om "vijanden" plots te zien verbroederen met een pint in de hand.

Na een tijdje besloten onze kinderen dat het eigenlijk wel reuze-leuk was en dat vertrekken toch maar spijtig zou zijn....maar we hadden gezegd dat we niet bleven eten....naja dit was snel opgelost.

Na een lekkere bbq, die met enige moeite toch warm werd, hebben we nog enkele pilsjes gedronken en dan maar huiswaarts vertrokken.

Besluit : Het was leuk-gezellig-lekker en voor herhaling vatbaar en op dezelfde locatie die blijkbaar voor iedereen makkelijk te bereiken was.

Owja!!!.....Aan de organisatie...petje af...goed gedaan...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er ook geweest. Ik kon helaas maar tot 20u blijven. Ik vond de sfeer, de mensen (vriend en vijand ;-) ) super tof.
Moest ik nog spelen, zou ik in het vervolg telkens sorry PM'en vooraleer ik een dorpje zou edel.

Petje af voor de organisatie trouwens.

Bedankt Warre, Astrid, Linda en Jos (Ik vergeet er vast een aantal)

Misschien tot de volgende keer !

Johan
ikke8
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag eens wat foto's zien.Jammer dat ik niet kon komen^..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zo net thuis!
Van een zeer geslaagd weekend.

Het was erg gezellig met vriend en vijand.
Er was onderling een hele fijne sfeer.

Ik wil de organisatie nogmaals ontzettend bedanken voor dit fijn weekend.
Ik heb, en vele met mij, het ontzettend tof gevonden.

Dit is zeer zeker voor herhalling vatbaar.

Willem
hoagy
 

DeletedUser22454

Guest
Tw meeting,hoe was dat ookal weer ^^

Just kidding,
Het was super :D

Meer kan en ga ik er niet over zeggen,daar moeten jullie de volgende x maar zelf achter komen :p

Iedereen bedankt voor de super sfeer en zeker ook bedankt aan de staff,jullie hebben het super geregeld...alles was tip top in orde :)

nu maar effe wat slaap inhalen want het was toch weer vroeg op vanmorgen :D

Groet Rob.
 

DeletedUser3197

Guest
Ik vond het heel leuk om op deze manier de mensen 'behind the scenes' te leren kennen! Zowel bekenden als nieuwe spelers die ik nog nooit gesproken had. ^^

Heel erg leuk.
Dadelijk inderdaad wat slaap inhalen. Hier heb je ten minste geen mafkees met een fluitje om 5 uur s'nachts (geen idee wie het was). xD

Bedankt iedereen!
 

DeletedUser33027

Guest
nou mensen, was egt een topmeeting.
heb het verschikkelijk naar mijn zin gehad en alles was perfect georganiseerd.
hier moet zeker een herhaling van komen:D

en organisatie, je hebben zeer goed werk geleverd, bedankt.
 
Reactiescore
1.577
Bedankt allemaal voor de aanwezigheden en jullie gedrag. Namens de organisatoren kan ik wel zeggen dat het een zeer geslaagde meeting was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tim
 

DeletedUser

Guest
Zo, ik ben ook weer thuis. Het was inderdaad écht heel erg leuk. Zou zo teruggaan als het nu kon maar helaas... das onmogelijk nu

Hartstikke fijn dat jullie het allemaal zo leuk vonden. We hebben met het team keihard gewerkt, maar zonder zo'n groep gezellige mensen was het lang zo leuk niet geweest!


Linda
 
Bovenaan