Tribalwars Wereld 5 Meeting!

DeletedUser

Guest
Meer op de grens kan je het toch niet hebben hoor promo. Afhaalpunt voor de belgen IS in België, dus je kan als belg met de go-pass perfect naar sint-niklaas rijden, waar wij iedereen dan oppikken. ;)

Ik vind het perfect!
Zie er naar uit.:)
 

DeletedUser

Guest
Het wordt écht de moeite hoor. Kan ik jullie nu al op een blaadje meegeven. Hopelijk hebben we ook mooi weer!
 

DeletedUser31713

Guest
Spannend! :D
Wel jammer dat het uiteindelijk toch Nerderland werd. :rolleyes: (Moeten ze weer alles hebben ja, hebberig! -Of te vrekkig om die extra km's met de wagen af te leggen --> Benzine of de trein is te duur,... :D)

het is tenslotte wel .nl:p
 

DeletedUser17472

Guest
Het aftellen is begonnen....



Nog 14 dagen...


Ik kan wel aftellen...maar dan krijg ik dubbelposts als ik alleen aftel...heeft niemand zin in die meeting? Ik wel hoor

Nog 11 dagen....

Nog 10 dagen....en ik hoop dat iedereen het herenakkoord tekent......het zou een laag bij de grond actie zijn als mensen nu tw-meetinggangers zouden gaan aanvallen....Mijn Co blijft thuis, dus als het niet doorgaat krijgt hij misschien zijn handen wel vol :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dag medeschatjes van W5


Wou dit toch even meegeven aan jullie dat 1/20e van alle W5-spelers aanwezig op W5 zal zijn en 1/10e van de nog actief spelenden ( boven het miljoen = actief ( ruwe schatting ofc )

Vond dit even vernoemenswaardig en wil via dit medium een dankwoordje geven aan het schitterend team waarmee ik dit samen heb mogen realiseren. De meeting start binnen 10 dagen.

Laten we dit een ongeloofelijk leuk project maken en eventueel iets die voor herhaling vatbaar is. Aan de niet-komenden: Jullie weten niet wat jullie missen.


Groetjes,
Warre
 

DeletedUser

Guest
Sorry jongens ik was graag gekomen:(
Ik vind het een super idee en ik hoop dat het vaker gerealiseerd gaat worden, op tijdstippen wanneer ik wel kan:D

Alvast veel plezier:)
 

DeletedUser35742

Guest
Tja ik woon in Scandinavie, was een lastig verhaal geworden:p In ieder geval veel plezier!!
 

DeletedUser

Guest
Sorry Warre..maar je kent mijn verhaal hè. Over 4 jaartjes woon ik op mezelf, dan moet het lukken!
 
Reactiescore
38
tjah, ik woon ook nog bij mijn ouders.
ik ga namelijk niet als 14-jarige een huis kopen en alleen beginnen wonen :D
en ik heb vervoer nodig...
een auto dus om daar te geraken :)
maar heb nog geen rijbewijs, dus ben ik weer afhankelijk van mijn ouders :(
en die hebben letterlijk niets voor tw over :D
 

DeletedUser

Guest
tjah, ik woon ook nog bij mijn ouders.
ik ga namelijk niet als 14-jarige een huis kopen en alleen beginnen wonen :D
en ik heb vervoer nodig...
een auto dus om daar te geraken :)
maar heb nog geen rijbewijs, dus ben ik weer afhankelijk van mijn ouders :(
en die hebben letterlijk niets voor tw over :D

Er was een sterk uitgestippelde route voor met de trein te komen. Afhaalpunten door het team zelf en dergelijke meer. :)
 

DeletedUser33845

Guest
't Is dat ik weer in die proefwerkweek zit, anders was ik ook van de partij :]
 
Reactiescore
38
Er was een sterk uitgestippelde route voor met de trein te komen. Afhaalpunten door het team zelf en dergelijke meer. :)

heb toch geen zakgeld om de trein te betalen ;)
krijg namelijk geen zakgeld.
dus dan zou het ik weeral aan mijn ouders moeten vragen, en die zeggen dan weer eens nee :D
 

DeletedUser35742

Guest
lol good old Promo. Ik ben half Israelisch inderdaad, heb daar gewoond vanaf 1e tot 10e en m'n 20e tot 22e. Daarna slechts een paar maand terug in Nederland voor ik besloot samen te gaan wonen met een Russisch meisje die ik ken via een soortgelijke game als World of Warcraft. Zij woonde in Denemarken, dus ja. Lang verhaal, apart verhaal, vreselijk offtopic verhaal!;)
 

DeletedUser27722

Guest
lol good old Promo. Ik ben half Israelisch inderdaad, heb daar gewoond vanaf 1e tot 10e en m'n 20e tot 22e. Daarna slechts een paar maand terug in Nederland voor ik besloot samen te gaan wonen met een Russisch meisje die ik ken via een soortgelijke game als World of Warcraft. Zij woonde in Denemarken, dus ja. Lang verhaal, apart verhaal, vreselijk offtopic verhaal!;)

Hahaah.. Hokuz en zijn "soortgelijk WoW" liefde.
Wat een mooi sprookje. xD

Russen in denemarken, Israëlieten in Nederlands en dan Denemarken.
Wat een immigratie zeg. :eek:
 

DeletedUser35742

Guest
The internet: where men are men, women are men and kids are federal agents.

I got lucky :)
 
Bovenaan