Tribalwars Weekblad W21

DeletedUser61408

Guest
Als het niet over plague gaat, dan moet het over ofwel de kraaien en happers gaan ofwel het westen en dan bedoel ik eigenlijk iets waar niemand mee rekening houdt. [TLL], [TAF], .P|R. en IR die ondertussen goed aan het samenwerken zijn tegen Lawzzz... Skylie, moises,... (express .pure er nie bij gezet omdat 3/4 hen toch nie kent.

Goed gegokt, maar helaas. Dat is ook niet het onderwerp van het artikel.
 

DeletedUser45033

Guest
Laten we stellen dat HAP vs Crows ver uit de spannendste oorlog is op de wereld op dit moment. 2 grootmachten die al bewezen hebben wat ze waard zijn. Nu kunnen ze het bewijzen door zich te overwinnen op de vijand in deze.

Daar waar HAP! wat moeilijkheden van alle kanten kan verwachten hebben zij een extra uitdaging. Maar ik wil ze hiermee niet in de underdog positie praten. Ze hebben goede spelers ondanks dat ik er een enkeling 1 niet mag.

:( toch mij niet :(
 

DeletedUser60153

Guest
Toch is er nog maar bizar weinig over de oorlog tussen de happers en de kraaien verteld in het weekblad.

Laat ik zeggen dat ik Mossel / tw weekblad leiding als op geattendeerd had. Vond het een soort van un-faire propaganda van Mossel ( we gaan het over het zuiden vd wereld hebben en pakken Lawzzz en P|R er gewoon bij, maar Lemon niet)

Ik hoop dat we snel een mooi stukje over Hap en C krijgen :)
 

DeletedUser

Guest
Laat ik zeggen dat ik Mossel / tw weekblad leiding als op geattendeerd had. Vond het een soort van un-faire propaganda van Mossel ( we gaan het over het zuiden vd wereld hebben en pakken Lawzzz en P|R er gewoon bij, maar Lemon niet)

Ik hoop dat we snel een mooi stukje over Hap en C krijgen :)

Zover ik weet, en dan moet ik toegeven dat ik niet geheel op de hoogte ben, heeft Lemon nog geen enkele aanval op Plague gestuurd en zijn er vanuit Plague enkel persoonlijke acties op Lemon geweest. Dus om die dan bij de oorlog te betrekken biedt geen meerwaarde
 

DeletedUser

Guest
Zover ik weet, en dan moet ik toegeven dat ik niet geheel op de hoogte ben, heeft Lemon nog geen enkele aanval op Plague gestuurd en zijn er vanuit Plague enkel persoonlijke acties op Lemon geweest. Dus om die dan bij de oorlog te betrekken biedt geen meerwaarde

Je leest verkeerd. Lemon voert samen met Crows oorlog tegen hap :p
 

DeletedUser61408

Guest
Laat ik zeggen dat ik Mossel / tw weekblad leiding als op geattendeerd had. Vond het een soort van un-faire propaganda van Mossel ( we gaan het over het zuiden vd wereld hebben en pakken Lawzzz en P|R er gewoon bij, maar Lemon niet)

Ik hoop dat we snel een mooi stukje over Hap en C krijgen :)

Heb deze week een interview gevraagd aan jouw stamleider. Alleen loopt het niet vlotjes :D
Heb weinig tijd en ben ook een klein beetje onduidelijk geweest :p
 

DeletedUser60153

Guest
Heb deze week een interview gevraagd aan jouw stamleider. Alleen loopt het niet vlotjes :D
Heb weinig tijd en ben ook een klein beetje onduidelijk geweest :p

Als je sneller was geweest had je mij nog kunnen interviewen :p
 

DeletedUser

Guest
Het is wel duidelijk dat de hele wereld nog steeds helemaal ondersteboven is van het feit dat ik niet meer speel .. :D
 
Bovenaan