Tribalwars Weekblad W21

DeletedUser61935

Guest
Omdat het kan.

En natuurlijk omdat het andere topic al 1 jaar oud is en door niemand gebruikt wordt.
Verder komt er bijna nooit iets over W21 in, hoe zit het met onze reporter?
Misschien iemand die zich kandidaat stelt om stukjes over W21 te schrijven, op een objectieve manier weliswaar?

Groetjes,

:bijl::licht::ram:
 

DeletedUser61408

Guest
Omdat het kan.

En natuurlijk omdat het andere topic al 1 jaar oud is en door niemand gebruikt wordt.
Verder komt er bijna nooit iets over W21 in, hoe zit het met onze reporter?
Misschien iemand die zich kandidaat stelt om stukjes over W21 te schrijven, op een objectieve manier weliswaar?

Groetjes,

:bijl::licht::ram:

Ik had drie weken examen ;)
Natuurlijk gingen die voor en ik ben glansrijk geslaagd. Ik ga beginnen aan een nieuw artikel.
Trouwens voor diegene die het niet hadden gemerkt, ik had wel colums geplaatst tijdens die periode, maar meer kon ik toen niet doen. Hopelijk ben je tevreden met deze uitleg of anders:
Haters gonna hate :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61935

Guest
Ik had drie weken examen ;)
Natuurlijk gingen die voor en ik ben glansrijk geslaagd. Ik ga beginnen aan een nieuw artikel.
Trouwens voor diegene die het niet hadden gemerkt, ik had wel colums geplaatst tijdens die periode, maar meer kon ik toen niet doen. Hopelijk ben je tevreden met deze uitleg of anders:
Haters gonna hate :D

Laat het aub niet gaan over Plague, komt me mn strot uit.
 

DeletedUser61935

Guest
Mijn post is verwijderd. Dus dorp is al veroverd :D:D
Probeer de volgende keer de 2de edel er af te schieten he NOOB.
 

DeletedUser61935

Guest
Kan ook maarja wel gesniped ;)

Dorp is toch veroverd:

GroteFoto-THSMUUOP.jpg
 

DeletedUser57071

Guest
Dat was op een anderen :$ Dat was dat treintje wat je backtimede ;)
 

DeletedUser47506

Guest
Ik had drie weken examen ;)
Natuurlijk gingen die voor en ik ben glansrijk geslaagd. Ik ga beginnen aan een nieuw artikel.
Trouwens voor diegene die het niet hadden gemerkt, ik had wel colums geplaatst tijdens die periode, maar meer kon ik toen niet doen. Hopelijk ben je tevreden met deze uitleg of anders:
Haters gonna hate :D

Wel tijd om 4 accounts te beheren maar niet voor een artikel te schrijven? Schaam je.
 

DeletedUser64848

Guest
Laat het aub niet gaan over Plague, komt me mn strot uit.

Als het niet over plague gaat, dan moet het over ofwel de kraaien en happers gaan ofwel het westen en dan bedoel ik eigenlijk iets waar niemand mee rekening houdt. [TLL], [TAF], .P|R. en IR die ondertussen goed aan het samenwerken zijn tegen Lawzzz... Skylie, moises,... (express .pure er nie bij gezet omdat 3/4 hen toch nie kent.
 

DeletedUser

Guest
Als het niet over plague gaat, dan moet het over ofwel de kraaien en happers gaan ofwel het westen en dan bedoel ik eigenlijk iets waar niemand mee rekening houdt. [TLL], [TAF], .P|R. en IR die ondertussen goed aan het samenwerken zijn tegen Lawzzz... Skylie, moises,... (express .pure er nie bij gezet omdat 3/4 hen toch nie kent.

Huh? :D:D
 

DeletedUser64848

Guest
dat dacht ik al :s je doet er maar mee wat je wilt maar ik denk dat iedereen al genoeg heeft gehoord over Hap!, Lemon, kraaien, Lawzzz en Plague.
 

DeletedUser

Guest
Toch is er nog maar bizar weinig over de oorlog tussen de happers en de kraaien verteld in het weekblad.
 

DeletedUser64848

Guest
in het weekblad niet nee maar iedereen die het af leest weet al genoeg denk ik ;:s
 

DeletedUser

Guest
in het weekblad niet nee maar iedereen die het af leest weet al genoeg denk ik ;:s

Laten we stellen dat HAP vs Crows ver uit de spannendste oorlog is op de wereld op dit moment. 2 grootmachten die al bewezen hebben wat ze waard zijn. Nu kunnen ze het bewijzen door zich te overwinnen op de vijand in deze.

Daar waar HAP! wat moeilijkheden van alle kanten kan verwachten hebben zij een extra uitdaging. Maar ik wil ze hiermee niet in de underdog positie praten. Ze hebben goede spelers ondanks dat ik er een enkeling 1 niet mag.
 

DeletedUser64848

Guest
Daar heb je inderdaad een punt... mossel kijkt maar wat ie doet.
 
Bovenaan