tribalwars.net versie nieuwe technieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nee niet echt ik acount sit daar al voor 2 mensen en maak ze zlefs sterker dan ik:eek:
 

DeletedUser

Guest
Paladin
The noble paladin protects your village and your allies. Every player can own only one paladin. The paladin is very important for the start-up period and can be recruited for a small amount of resources in the statue.
The paladin offers the possibility to speed up support troops, when he’s sent with them together.

Dit is een Soort van Hero bij travian
Bij travian hebben ze dat raar gedaan :S
Ik zal eens kijke op tribal.net hoe het eruit ziet daaro :D
 

DeletedUser

Guest
agh duurt lang tegen dat je eens hoog staat hoor mijn hoogste plaats op w5 op .net was 1604 en vanochtend stond ik 9230ste en nu terug 3000 maar ja is niet veel verschil van puntenaantal daar:eek: :D
 

DeletedUser

Guest
lol, die coins snap ik niet echt. en dat kasteel is echt wel veel te klein in vergelijking ^^, maar dit systeem hebben ze toch ook al in de duitse dinges toegepast dacht ik?
 

DeletedUser11

Guest
Grof!

Het is grof vet! bij travian wilde ze het nooit doen mounted archers! en die graphics zijn ook VET! Wel jammer dat die boogschutters zo duur zij :( Maar wel grof!
 

DeletedUser11

Guest
vrind

ik heb een vriend in de 'die-staeme' versie van tribalwars en die zit in de top tien van een van die werelden! En ik weet het geheim achter dat groeien van hun! ze doen samen op een acount! 2 gasten maar dat heb je ook nodig met zoveel dorpen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een vriend in de 'die-staeme' versie van tribalwars en die zit in de top tien van een van die werelden! En ik weet het geheim achter dat groeien van hun! ze doen samen op een acount! 2 gasten maar dat heb je ook nodig met zoveel dorpen.

Maar wat heeft dit met deze topic te maken? :confused:
 

DeletedUser

Guest
ik heb een vriend in de 'die-staeme' versie van tribalwars en die zit in de top tien van een van die werelden! En ik weet het geheim achter dat groeien van hun! ze doen samen op een acount! 2 gasten maar dat heb je ook nodig met zoveel dorpen.

bovendien is het vals spelen...
 

DeletedUser

Guest
in ieder geval zijn er eigenlijk teveel mensen op tribalwars nu. echt niet te geloven hoe druk
 

DeletedUser

Guest
ja maar dat is eigenlijks alleen maar positief want dat betekent dus gewoon dat tw steeds bekender wordt en ik hoop dat je gewoon straks ook van zulke opties als in de andere werelden op .net hier in wereld 1 gaan zette lijkt me wel vet namelijk
 
Reactiescore
2.490
wereld 1 verandert niets meer hoor,
in de 2de wereld zullen de nieuwe units ook nog niet beschikbaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan