tribalwars mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13801

Guest
Tribalwars op je mobiel of ipod is opzich hartstikke handig,
maar opzich overbodig.

Zo zijn andere spelers met ipod of mobiel met internet zijn natuurlijk wel in het voordeel;)

alleen timen/backtimen kan dan niet;)
want je kunt niet bij de 4 vensters openen:p of bij de tijd en de ''ondersteunings knop'' kijken:p

En als je in de klas effe snel tw kijkt en ziet dat het 200 aanvallen achter je reet aan hebt gekregen en de leraar of lerares krijst gelijk "Jij daar!", "Ik?", "Ja jij ja! Stop dat rot ding weg!" Dan is je dag ook gelijk weer verpest. :D:p
 

DeletedUser26945

Guest
Tribalwars op je mobiel of ipod is opzich hartstikke handig,
maar opzich overbodig.

Zo zijn andere spelers met ipod of mobiel met internet zijn natuurlijk wel in het voordeel;)

alleen timen/backtimen kan dan niet;)
want je kunt niet bij de 4 vensters openen:p of bij de tijd en de ''ondersteunings knop'' kijken:p

Je kunt nu al perfect met je mobiel of tw hoor:eek:
Ik snap dit hele topic gewoon niet meer zo goed:D
 

DeletedUser14063

Guest
zou een custom skin zonder plaatjes helpen? denk het wel toch?
 

DeletedUser14063

Guest
ten eerste het was een vraag of het hielp. ten tweede heb je dan niet alle plaatjes weg ;)
 

DeletedUser14063

Guest
darn. me opera mini browser die zooomed de hele website uit en haalt de paginas doormekaar dus moet met die stomme slome:edelman: ingebouwde browser :mad:
 

DeletedUser26850

Guest
Ik heb een 3G verbinding wat toch snel genoeg zou zijn, alleen is niet overal 3G beschikbaar....
Geloof me, op GPRS is het traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Niet als er een speciale tw mobile wereld komt
Dan zou je bijvoorbeeld de bewegende poppetjes op het hoofdscherm weg kunnen laten > veel minder data > veel sneller geladen
Dat is nou net het idee achter de wereld

Het klikt wel leuk om speciale wereld te maken
Al lijkt het mij handiger dat je niet een internet versie maakt maar voor een paar platforms een speciale app (iPhone Android WM en een java app ofzo?)
Daarmee kan je alle plaatjes bijvoorbeeld op de telefone zetten zodat het niet telkens geladen hoeft te worden
 

DeletedUser13801

Guest
Niet als er een speciale tw mobile wereld komt
Dan zou je bijvoorbeeld de bewegende poppetjes op het hoofdscherm weg kunnen laten > veel minder data > veel sneller geladen
Dat is nou net het idee achter de wereld

Het klikt wel leuk om speciale wereld te maken
Al lijkt het mij handiger dat je niet een internet versie maakt maar voor een paar platforms een speciale app (iPhone Android WM en een java app ofzo?)
Daarmee kan je alle plaatjes bijvoorbeeld op de telefone zetten zodat het niet telkens geladen hoeft te worden

Dan kun je het net zo goed weer op de pc doen, je kunt welliswaar de mobiel overal naar toe mee nemen maar ik betwijfel of het een succes zal zijn. Er zijn vrij weinig mensen die daar tot toe de mogelijkheid hebben.
 

DeletedUser26945

Guest
De kosten zullen te hoog zijn tegenover de opbrengsten en het succes zal veel lager zijn gezien de enkel mobiele toegang.

Dat dit er zal komen op korte termijn is dus zo goed als nihil. Naar de toekomst toe ook niet want, phones worden alsmaar meer minicomputers en werken veel sneller, betere toegang tot internet etc etc. Tegen die tijd zal deze wereld al overbodig worden...
 

DeletedUser13801

Guest
De kosten zullen te hoog zijn tegenover de opbrengsten en het succes zal veel lager zijn gezien de enkel mobiele toegang.

Dat dit er zal komen op korte termijn is dus zo goed als nihil. Naar de toekomst toe ook niet want, phones worden alsmaar meer minicomputers en werken veel sneller, betere toegang tot internet etc etc. Tegen die tijd zal deze wereld al overbodig worden...

Denk inderdaad dat de toekomst van de computer in de richting van de mobiel gaat. Zie: Laptop.
 

DeletedUser47848

Guest
Zouden jullie de TW-app aannemen als iemand anders er een maakt?

Dat is dan toch super handig!

Ik zie het al voor me

Een kleine rij met:

:boer::speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::bboog::ridder::catapult::edelman::hout::leem::ijzer::buit:

klik, aanval staat aan, Om het uurtje een edelman sturen en geen 7 uur wachten om na het school te gaan kijken, ik ben toch hopelijk niet aangevallen?!
 

DeletedUser

Guest
Zouden jullie de TW-app aannemen als iemand anders er een maakt?

Dat is dan toch super handig!

Ik zie het al voor me

Een kleine rij met:

:boer::speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::bboog::ridder::catapult::edelman::hout::leem::ijzer::buit:

klik, aanval staat aan, Om het uurtje een edelman sturen en geen 7 uur wachten om na het school te gaan kijken, ik ben toch hopelijk niet aangevallen?!

1. Mooie bump :)
2. Het zou PA-features nabootsen (Mobiel overzicht bedoel ik hiermee)
3. Er bestaat al mobiel-overzicht. Dus waarom zou iemand dat nog gaan maken?
4. Ik zou zelf een nieuw topic in het ideeën/Tools en projecten forum maken, en kijken of het goedgekeurd wordt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit niet veel. Ik denk dat veel mensen sowieso niet bereid zijn om een zoot geld weg te leggen aan internet kosten, en bij het spelen thuis zit ik toch liever achter de pc.
 

DeletedUser

Guest
jezus mensen we kunnen ook gwn een verkleinde laptop gebruiken of een mega mobieltj wat wil je nog meer da het op je hand komt te staan ik vind dit echt zo idioot:p


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dat was echt een dom idee
 

DeletedUser

Guest
Anno 2007 hebben veel mensen een goed mobiel, deze nieuwere mobieltjes hebben vrijwel allemaal internet, en waarvan ongeveer de helft onbeperkt internet.
Een nadeel is dat veel sites nog geen aangepaste site hebben.
daarom mijn suggestie: kan er een aparte wereld komen, voor mobieltjes, wereld mobiel.

enkele ideeën om het realiseerbaar te maken:
- Bij het inloggen kan je kiezen tussen touch en knop, met touch heb je een cursor om alles te bedienen en met knop kan je alles met de navigatie toetsen doen.
- Alleen beschikbaar met premium account, aangezien er een heel andere wereld word gemaakt worden er kosten gemaakt die daarmee terugverdiend kunnen worden.
-Reclame voor ringtones op de reclame plekken, dit zal effectiever werken dan op de computer.
-Snelheid van ongeveer 15, omdat je op een mobieltje vaker online kan zijn.

Zelf denk ik vereenvoudigde graphics omdat een mobieltje veel minder graphics kan laden.
Deze wereld alleen beschikbaar maken voor mobiel, dus niet op de homepage van tribalwars.
De startpagina van tribalwars is te zwaar voor de meeste pagina's een andere homepage voor tribalwars mobile zal dan wel moeten: bijv. www.tribalwars.nl/mobile
De graphics van het dorpoverzicht veranderen naar iconen, die zijn kleiner dus sneller te laden, dit is voor de touch.Een klassiek dorpoverzicht voor de mobieltjes met een knop.
een vereenvoudigd stammenforum door aan het begin een keuzemenu weer te geven waar je heen wilt (algemeen, aangevallen, fun etc.)

Hierbij is ook geen vakantiemodus nodig want je mobiel neem je altijd mee.
zelf denk ik wel aan een slaapmodus, omdat je altijd online kan zijn, en er ander te veel word gespeeld.

Een email adres om te activeren is niet nodig, ik denk zelf aan een mobiel nummer, om in plaats van te emailen te smsen.
het onderdeel berichten en mededelingen (evt. voor een extra premium saldo) als sms versturen.

ik hoop genoeg informatie gepost te hebben en als er nog vragen zijn vraag dat hieronder of stuur me een pm.
goed idee, maar ik ben wel tegen de advertensies.

meeste gsm's hebben internet, maar het zijn natuurlijk geen internetschermen waarop je ziet.
scherm is al klein, als daar nog advertensies op gaan is het bijna onleesbaar.

ik spreek nu niet van die tocuh screens , maar de toets gsm's kunne daar problemen mee krgen :s
 

DeletedUser710

Guest
Dit idee is al ingevoert

en het heeft ook geen zin om op posts van 3 jaar geleden te gaan reageren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan