TribalWars - Een doodgaand spel

DeletedUser1435

Guest
daarom zal tw nooit uitsterven.

men zal zich altijd met mij willen meten dus af en toe verschijn ik eens op een wereld
 

DeletedUser

Guest
daarom zal tw nooit uitsterven.

men zal zich altijd met mij willen meten dus af en toe verschijn ik eens op een wereld

Dat het forum nooit zal uitsterven zolang jij er bent kan ik nog aannemen maar over het spel heb ik toch mijn twijfels.
 

DeletedUser

Guest
Ach, vroeger waren er ook leukere TW spelers vindt ik :) . Maar ik zeg niet dat het nu saai is hoor ! ;)
 

DeletedUser60103

Guest
Helemaal eens met de stelling. Je bent maanden aan het spelen in een nieuwe wereld gestart en plotseling wordt je weggevaagd door iemand zoveel groter dan jij. Dat kan helemaal niet. Ik stop er mee. Wil het misschien nog eens ooit proberen als er een wereld wordt geopend voor niet premium spelers. Iedereen gelijk. Maar dat zal wel niet. Niks aan te verdienen. Goed. Maar zo is het geen spel meer. Plus hoe ze het doen weet ik niet, maar er worden allerlei truuken uitgehaald. Dus ik ben weg.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal eens met de stelling. Je bent maanden aan het spelen in een nieuwe wereld gestart en plotseling wordt je weggevaagd door iemand zoveel groter dan jij. Dat kan helemaal niet. Ik stop er mee. Wil het misschien nog eens ooit proberen als er een wereld wordt geopend voor niet premium spelers. Iedereen gelijk. Maar dat zal wel niet. Niks aan te verdienen. Goed. Maar zo is het geen spel meer. Plus hoe ze het doen weet ik niet, maar er worden allerlei truuken uitgehaald. Dus ik ben weg.

Het spel is juist dat je weggevaagd wordt, of dat zelf doet bij anderen.
Jij adeld toch ook mensen die al maanden bezig zijn?
Of adel jij alleen barbarendorpen?
 
Reactiescore
38
Ach, vroeger waren er ook leukere TW spelers vindt ik :) . Maar ik zeg niet dat het nu saai is hoor ! ;)

Over die spelers geef ik je 100 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 % gelijk. :D
Vroeger werd er niet onmiddellijk gezegd dat je 'faalt' of een 'fail' account hebt als je 1 keer een foutje maakte.
Je verloor het dorp, maar so what?
Je kan het nog altijd terug edelen.

Tegenwoordig wordt zelfs een perfecte edeltrein als faal gezien, gewoon omdat de verdedigende speler 100 k speer en 100 k zwaard gestackt heeft...
Nu is alles ook te veel op de ranking gericht.
Sta je niet in de top 50 ben je slecht, maar vergeet niet dat er ook veel interners staan in die top 50 die geen enkele klop uitvoeren behalve edelen van barbaren en stamgenoten.
 

DeletedUser

Guest
nieuwe werelden worden vooral verpest door mensen die snel hun dorpen uitbouwen en troepen kunnen maken alleen door veel geld in het spel te steken. Mensen die dit niet doen lopen al snel een te grote achterstand op zodat je niks meer kan beginnen. Denk dat tw al weer een stuk vooruit gaat als het halveren van gebouwen door premium punten insteken weggaat. Dit maakt vooral de werelden kapot die net geopend worden zodat de meeste al geen zin meer hebben om er te starten. Op een wereld starten waar je zelf geen zin hebt om gebouwen te halveren en de andere doet dat wel is al zeer vervelend.

Zelfde dat clear tool is verwijderd op oudere wereld is het nu niks meer aan. Wie gaat er nu nog meer dan 1000 clears met de hand versturen bijna niemand meer. hierdoor gaan de werelden ook dood omdat er geen actie meer is waar door tw saai word. Verschillende werelden zijn ver achteruit gegaan sinds clear tool verboden wert.

Burgerwacht op nieuwe werelden vond ik wel weer iets goed maar dat trok weer op niks omdat andere gebouwen halveren deden, waardoor ze sneller troepen konden maken omdat ze gebouwen halveren deden wat grondstoffen produceerde.
 

DeletedUser

Guest
nieuwe werelden worden vooral verpest door mensen die snel hun dorpen uitbouwen en troepen kunnen maken alleen door veel geld in het spel te steken. Mensen die dit niet doen lopen al snel een te grote achterstand op zodat je niks meer kan beginnen. Denk dat tw al weer een stuk vooruit gaat als het halveren van gebouwen door premium punten insteken weggaat. Dit maakt vooral de werelden kapot die net geopend worden zodat de meeste al geen zin meer hebben om er te starten. Op een wereld starten waar je zelf geen zin hebt om gebouwen te halveren en de andere doet dat wel is al zeer vervelend.

Zelfde dat clear tool is verwijderd op oudere wereld is het nu niks meer aan. Wie gaat er nu nog meer dan 1000 clears met de hand versturen bijna niemand meer. hierdoor gaan de werelden ook dood omdat er geen actie meer is waar door tw saai word. Verschillende werelden zijn ver achteruit gegaan sinds clear tool verboden wert.

Burgerwacht op nieuwe werelden vond ik wel weer iets goed maar dat trok weer op niks omdat andere gebouwen halveren deden, waardoor ze sneller troepen konden maken omdat ze gebouwen halveren deden wat grondstoffen produceerde.

Ik ben het volledig me je eens op 1 ding na, de cleartool. Het geeft de verdediger minder kans, ik zie niet veel spelers in hun account nog veel moeite insteken als ze van 10 spelers 1000 aanvallen binnenkrijgen hoor.
 

DeletedUser

Guest
nieuwe werelden worden vooral verpest door mensen die snel hun dorpen uitbouwen en troepen kunnen maken alleen door veel geld in het spel te steken. Mensen die dit niet doen lopen al snel een te grote achterstand op zodat je niks meer kan beginnen. Denk dat tw al weer een stuk vooruit gaat als het halveren van gebouwen door premium punten insteken weggaat. Dit maakt vooral de werelden kapot die net geopend worden zodat de meeste al geen zin meer hebben om er te starten. Op een wereld starten waar je zelf geen zin hebt om gebouwen te halveren en de andere doet dat wel is al zeer vervelend.

Dikke lulkoek.
Ik sta vanaf het begin van w23 in de top 20, met enkel een smederij 19 en 20 gehalveerd.
Het kan prima jij bent gewoon niet goed genoeg.

Dat gejank over halveren is onzin, net als het gehuil over premium.
Vind maar eens een spel waar je als niet betalende speler zo lang mee kan gaan in de top.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het volledig me je eens op 1 ding na, de cleartool. Het geeft de verdediger minder kans, ik zie niet veel spelers in hun account nog veel moeite insteken als ze van 10 spelers 1000 aanvallen binnenkrijgen hoor.

Ik doe met een grote tijdinname 400 clears dus ja die cleartool afschaffen is beter om te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
De ondergang van tw zou uiteindelijk hun eigen schuld worden..
De leiding gevende en het moeder bedrijf is alleen maar uit op geld.

Het spel interreseert hun niet meer zo veel zolang hun centjes maar binnen komen rollen :)

Ga vooral zo door tw!!
 
Reactiescore
38
Ga toch niet allemaal klagen dat tw ten dode opgeschreven is.
Elk spel is ten dode opgeschreven!
Tw mag zelf blij zijn dat het al zo lang bestaat en zo populair is over heel de wereld!

Toen ze begonnen was het iets nieuws dat vele mensen wilden uitproberen, maar in deze tijd voldoen de eisen van 5 jaar geleden niet meer.
Browsergames die nu gemaakt worden zullen binnen 5 jaar ook minder bezoekers hebben dan na ongeveer 2 jaar.
Innogames doet zoals normale bedrijven doen en ze beginnen met nieuwe games te maken.
Je kan onmogelijk verwachten dat tw mee is met zijn tijd.
Het spel zou dan veel te veel afwijken van de oorspronkelijke bedoeling.
Het was een eenvoudig browserspelletje en dat zal het blijven.
Je kan moeilijk van het oude concept een ingewikkeld oorlogsspel maken met 3D animatie en zelfbestuurbare legereenheden maken op een enorm slagveld en whatever.
Innogames zal gewoon een nieuwe soort versie van tribalwars moeten maken om terug in de belangstelling te komen.
Grepolis bv. is hier een uitstekend voorbeeld van.
Het heeft hetzelfde doel ingame, maar de mogelijkheden zijn zo veel groter dan tw.
 

DeletedUser

Guest
Wijze woorden, ik sluit mij hier bij aan. Mensen spelen een spel een paar jaar, en gaan dan wat nieuws proberen. Tribalwars is over zijn hoogtepunt heen. Geniet van dit spel zolang het nog kan. Het is onredelijk van de makers/managers te eisen dat ze 'zorgen' voor meer instroom. Lukt niet bij andere spellen, en dus ook niet bij TW. Ten hoogste kunnen ze het vertragen door invoegen van opties en updates. En dat gebeurt ook.
 

DeletedUser55054

Guest
Dikke lulkoek.
Ik sta vanaf het begin van w23 in de top 20, met enkel een smederij 19 en 20 gehalveerd.
Het kan prima jij bent gewoon niet goed genoeg.

Dat gejank over halveren is onzin, net als het gehuil over premium.
Vind maar eens een spel waar je als niet betalende speler zo lang mee kan gaan in de top.

Wie vertegenwoordig jij eigenlijk jezelf of de community? Toch leuk om zo'n titel te hebben als community vertegenwoordiger. Respectvol omgaan met anderen hoort blijkbaar niet thuis in jouw takenpakket :p
 
Bovenaan