TribalWars - Een doodgaand spel

DeletedUser26330

Guest
Zoals eerder genoemd feit: Pa is te duur en met al de nieuwe opties is nog duurder geworden.
Veel jongere spelers vinden het gewoon niet waard om 10 euro bijvoorbeeld per maand hier aan uit te geven.

Verder is er denk ik ook het probleem in de loop van de tijd ontstaan met farmen etc.(volgens mij werd er vroeger minder gefarmd?), de noobs kunnen nu al helemaal niet meer met "de farmbeesten" concureren. Om wat te bereiken moet je tegenwoordig minimaal een online time van ik gok 6-10 uur hebben.
 

DeletedUser

Guest
Zoals eerder genoemd feit: Pa is te duur en met al de nieuwe opties is nog duurder geworden.
Veel jongere spelers vinden het gewoon niet waard om 10 euro bijvoorbeeld per maand hier aan uit te geven.

Verder is er denk ik ook het probleem in de loop van de tijd ontstaan met farmen etc.(volgens mij werd er vroeger minder gefarmd?), de noobs kunnen nu al helemaal niet meer met "de farmbeesten" concureren. Om wat te bereiken moet je tegenwoordig minimaal een online time van ik gok 6-10 uur hebben.

Ik weet van spelers welke in tijden van actie 20 van 24 uur actief waren.

Om aan tegenwoordig in de top te komen en te blijven, Is 10 uur te weinig, Geen wonder dat er weinig top20 accounts zijn, welke niet meerdere spelers herbergen.
Dan is het ook geen wonder dat spelers die het liefst alleen spelen, afhaken, omdat je dan toch niet opkan tegen accounts met meerdere spelers, die ook noch eens de kosten kunnen delen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Tribalwars kan niet dood gaan.

Want het is een spel.

Einde.
 

DeletedUser

Guest
Ieder spel veranderd nou eenmaal. Verandering zijn nou eenmaal nodig om een spel levend te houden. Dat sommige veranderingen nou niet leuk zijn kan je ook niks aan doen.

Ik kan me ook irriteren als ik een overactief account met 2 noobs naast me heb liggen. Maar daar kan ik ook niks aan doen. Ik accepteer en ga weer verder. It's a game.

En over dat het spel dood gaat. Er is ieder jaar tijdens de zomer een dip. Dat trekt richting de herfst ,winter wel weer op:)

Dus maak je niet druk:)
 

DeletedUser

Guest
Zodra ze onder de 50 duizend komen ga ik er persoonlijk overal reclame voor maken dus het zal blijven lopen!
 

DeletedUser14725

Guest
Zodra ze onder de 50 duizend komen ga ik er persoonlijk overal reclame voor maken dus het zal blijven lopen!

Nah het is ook logisch dat het uitsterft.
Als je ziet wat er qua andere spellen op de markt is... Die ook veel minder kosten (1x kopen, is van jou.).
Bij tribal wars moet je steeds blijven investeren aan een spel dat niet vernieuwend is en waarbij je levenloos op je muis steeds dezelfde dingen moet gaan doen, dag in dag uit... Mensen geraken dit beu.

Daarbij komt nog eens dat als je degelijk TW wilt spelen, je nogal actief moet zijn. Het kost gewoon allemaal veel te veel tijd om te doen wat je op TW moet doen, weinig mensen hebben dagelijks de tijd om 1,2uur op hun account te zitten. Laat staan als ze dan onder aanval komen.. Je ziet tegenwoordig ook dat grote accounts bij de eerste de beste massa op delete gaan, waarom? Het kost gewoon teveel tijd en na een tijdje gaat het ook nog eens vervelen.
Aangezien tw een spel is, moet het dat, vooral niet gaan doen.

Neen, tw is een uitstervend ras dat eerder nog leeft door het 'samenhorigheids/community'-gevoel ipv de kwaliteiten/diepgang van het spelletje.
Daarvoor is TW al lang niet meer innoverend genoeg.
 

DeletedUser9420

Guest
Nah het is ook logisch dat het uitsterft.
Als je ziet wat er qua andere spellen op de markt is... Die ook veel minder kosten (1x kopen, is van jou.).
Bij tribal wars moet je steeds blijven investeren aan een spel dat niet vernieuwend is en waarbij je levenloos op je muis steeds dezelfde dingen moet gaan doen, dag in dag uit... Mensen geraken dit beu.

.

Juist, en dat is/was de doodsteek van TW. Het premium en de voordelen die daarbij komen. Mensen haken nu sneller af omdat ze moeten betalen voor sommige dingen. Doe je dat niet, dan loop je achter de feiten aan en is het spel minder leuk. Je betaald inderdaad voor iets wat na een tijd weg is, dat heb je bij andere spellen niet. Ook ik heb jaren gespeeld en ben het na jaren zo beu dat het gewoon over is. Dus ja, mijns inziens gaat het spel erop achteruit qua spelers.
 

DeletedUser

Guest
Als TW daadwerkelijk te duur zal blijken voor schoolgaande jeugd zullen we overblijven met werkende volwassenen.
Spelers die het spelletje spelen omdat ze er zin in hebben en niet als excuus gebruiken om wel/niet te studeren.
Lijkt me wel leuk :p


Ohja
ik betaal maandelijks PA maar die extra marginaliteiten doe ik niet.
Toch heb ik niet het gevoel dat ik achterstand heb (opgelopen) op anderen.
De dingen waarvoor je betaalt kan je manueel ook uitvoeren.
Door ze betalend te maken hebben ze gewoon de drempel verlaagt voor anderen.
Zij die farmen met bookmarks moeten nou niet jammeren om te betalen voor FarmAssistent.
Als je wil kan je je bookmarks nog steeds gebruiken. Hetzelfde geldt trouwens voor de Accontmanagers.
 
Reactiescore
38
Zoals eerder genoemd feit: Pa is te duur en met al de nieuwe opties is nog duurder geworden.
Veel jongere spelers vinden het gewoon niet waard om 10 euro bijvoorbeeld per maand hier aan uit te geven.

Verder is er denk ik ook het probleem in de loop van de tijd ontstaan met farmen etc.(volgens mij werd er vroeger minder gefarmd?), de noobs kunnen nu al helemaal niet meer met "de farmbeesten" concureren. Om wat te bereiken moet je tegenwoordig minimaal een online time van ik gok 6-10 uur hebben.

Klopt, vroeger (w14) stond ik zonder farmen, zonder PA en zonder co in de top 200 wat toch een redelijk goede prestatie was indertijd.
Momenteel zou ik zonder farmen niet eens meer in de top 1500 staan.

Maar toch wil ik hier even een oproep doen aan iedereen die dit leest.
Ga lekker solo spelen en speel het spel voor de fun, niet voor de rang.
Iedereen zal dan wel eens verslagen worden, maar dat hoort er gewoon bij.
Het machtige Romeinse Rijk is ook ooit op zijn knieën moeten gaan.
Nooit zal iemand voor eeuwig aan de macht blijven en er zullen steeds opnieuw nieuwe 'heersers' komen die de macht over zullen nemen voor een bepaalde tijd tot ook zij weer verslagen worden.

Velen onder jullie zullen wel weer zeggen dat ik zo'n saaie conservatie persoon ben en een oude zak die niet van verandering houdt.
Maar dit zal het spel voor een heel aantal spelers weer leuk maken en het spelersaantal zal weer stijgen door de stijgende kansen van de beginnelingen.
De werelden zullen weer voller geraken (als je elke speler op een acc met 5 spelers een apart account heeft, zijn er weer 4 nieuwe dorpen in het spel, alle accounts samen zorgt dit voor een immens aantal nieuwe dorpen) en meer spelers zullen eens de kans krijgen om in de top te komen staan.
Het zou er eventueel voor kunnen zorgen dat innogames de uitmelkstrategie weer zal veranderen door het stijgend spelersaantal, maar ik zou er niet op hopen. :D
 

DeletedUser53052

Guest
Ik denk niet dat de nieuwe features, "de slechte" (AM/FA/halveren/...) veel invloed heeft.
Even een vraag: Zijn jullie gestopt wegens deze dingens ? Neen, iedereen die er zijn beklag op deed is gewoon blijven verder spelen...

TW is momenteel gewoon oud... Een spel in de winkel bijvoorbeeld blijft ook niet eeuwig gekocht worden, er komen er nieuwe en de jeugd gaat die dingen dan spelen. Reclame heeft hier een grote invloed op. Het PC-rek in de winkel is al lang niet meer zo uitgestrekt als pakweg 8 jaar geleden. PS rek, Xbox etc. daarintegen. Okay, dit zijn geen browserspellen maar komt op hetzelfde neer.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat de nieuwe features, "de slechte" (AM/FA/halveren/...) veel invloed heeft.
Even een vraag: Zijn jullie gestopt wegens deze dingens ? Neen, iedereen die er zijn beklag op deed is gewoon blijven verder spelen...

TW is momenteel gewoon oud... Een spel in de winkel bijvoorbeeld blijft ook niet eeuwig gekocht worden, er komen er nieuwe en de jeugd gaat die dingen dan spelen. Reclame heeft hier een grote invloed op. Het PC-rek in de winkel is al lang niet meer zo uitgestrekt als pakweg 8 jaar geleden. PS rek, Xbox etc. daarintegen. Okay, dit zijn geen browserspellen maar komt op hetzelfde neer.

Nee, ik ben gestopt met spelen omdat er gewoon geen bal meer aan is na 4.5jaar ;p
 
Reactiescore
38
Ik denk niet dat de nieuwe features, "de slechte" (AM/FA/halveren/...) veel invloed heeft.
Even een vraag: Zijn jullie gestopt wegens deze dingens ? Neen, iedereen die er zijn beklag op deed is gewoon blijven verder spelen...

TW is momenteel gewoon oud... Een spel in de winkel bijvoorbeeld blijft ook niet eeuwig gekocht worden, er komen er nieuwe en de jeugd gaat die dingen dan spelen. Reclame heeft hier een grote invloed op. Het PC-rek in de winkel is al lang niet meer zo uitgestrekt als pakweg 8 jaar geleden. PS rek, Xbox etc. daarintegen. Okay, dit zijn geen browserspellen maar komt op hetzelfde neer.

Klopt, maar ik zeg ook niet dat ik ervoor gestopt ben.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat de nieuwe features, "de slechte" (AM/FA/halveren/...) veel invloed heeft.
Even een vraag: Zijn jullie gestopt wegens deze dingens ? Neen, iedereen die er zijn beklag op deed is gewoon blijven verder spelen...

TW is momenteel gewoon oud... Een spel in de winkel bijvoorbeeld blijft ook niet eeuwig gekocht worden, er komen er nieuwe en de jeugd gaat die dingen dan spelen. Reclame heeft hier een grote invloed op. Het PC-rek in de winkel is al lang niet meer zo uitgestrekt als pakweg 8 jaar geleden. PS rek, Xbox etc. daarintegen. Okay, dit zijn geen browserspellen maar komt op hetzelfde neer.

Ik wel hoor deels^^
Ik start geen nieuwe wereld meer...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat de nieuwe features, "de slechte" (AM/FA/halveren/...) veel invloed heeft.
Even een vraag: Zijn jullie gestopt wegens deze dingens ? Neen, iedereen die er zijn beklag op deed is gewoon blijven verder spelen...

TW is momenteel gewoon oud... Een spel in de winkel bijvoorbeeld blijft ook niet eeuwig gekocht worden, er komen er nieuwe en de jeugd gaat die dingen dan spelen. Reclame heeft hier een grote invloed op. Het PC-rek in de winkel is al lang niet meer zo uitgestrekt als pakweg 8 jaar geleden. PS rek, Xbox etc. daarintegen. Okay, dit zijn geen browserspellen maar komt op hetzelfde neer.

Als je op een groot account speelt stop je gewoonweg niet op 1 2 3. Zo een account heb je misschien zelf opgebouwd en daar neem je niet direct afstand van.
 
Bovenaan