Tribal Wars Weekblad : Solliciteren

DeletedUser

Guest
Bever kan goed schrijven en goed zagen. Lijkt mij ideaal als reporter. Verder claimt hij objectief te zijn, wat natuurlijk niet waar is, maar de illusie is genoeg voor mij (k)

Dus bevertx3, jij krijgt van mij een kudo:

+1
 

DeletedUser

Guest
is het nu zeker dat bever en baka gaan schrijven???

of wie gaat het nu doen?
 

DeletedUser

Guest
Dragoon22 en ik gaan samen schrijven voor het weekblad. Dus aankomende maandag komt er weer een artikel in te staan!

Bevertx3, ik wil je van harte uitnodigen mee te schrijven.. Mocht je daar zin in hebben. Ik vind alles best, je kan met regelmaat een artikel maken maar ook als je er zin in hebt ééns in de maand / kwartaal.
 

DeletedUser23133

Guest
hehe eindelijk een beslissing en een goede vind ik :D

ik wens jullie veel plezier en inspiratie.
 

DeletedUser

Guest
ik deed bakas mening. Beverx3 is een van de weinige die redelijk onafhankelijk een visie netjes kan beschrijven en kan dus altijd contact met mij of baka opnemen.
 

DeletedUser14238

Guest
Dragoon22 en ik gaan samen schrijven voor het weekblad. Dus aankomende maandag komt er weer een artikel in te staan!

Bevertx3, ik wil je van harte uitnodigen mee te schrijven.. Mocht je daar zin in hebben. Ik vind alles best, je kan met regelmaat een artikel maken maar ook als je er zin in hebt ééns in de maand / kwartaal.

Super! Ik kijk al uit naar het volgende artikel! Succes aan beiden!
 

DeletedUser28972

Guest
3 Schrijvers!!! Denk wel dat we moeten ophouden met de president leuzen ;) :p, gaat anders allemaal te lang duren :rolleyes:
 
Bovenaan