Tribal Wars Weekblad : Solliciteren

DeletedUser

Guest
Hoi allen van W9




Baka -> Uit het team = TWweekblad <- nieuwe reporter W9.
Sollicitaties kunnen gestuurd worden naar weekblad@tribalwars.nl


Wat persoonlijke informatie + een sollicitatieartikel over W9. Onderwerp naar keuze ofc.


Met vriendelijke groet,
Warre (Lil-John)
Tribalwars Weekblad leidingsteam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Visie!

"Mits Baas Baka uit het team is zoeken we terug een W9 reporter. "

Mits hij ontslagen wordt, dus hij is niet ontslagen? xD

Probleem is dat niemand het niveau van Baka gaat halen en dus snoeiharde kritiek gaat krijgen. Maw ik denk dat niemand durft :D
 

DeletedUser

Guest
geef mij maar kritiek hoor /care
heb alleen geen tijd om elke week artikels te schrijven:eek:
 

DeletedUser

Guest
Schrijf anders gewoon iets Dragoon. Iets heeeeel cynisch aub :D
 

DeletedUser28972

Guest
Als er nou gewoon 4 reporters worden aangenomen, dan hebben we elke week zeker een artikel ^^ ID of niet ;)
 

DeletedUser

Guest
WE WANT BAKA BACK:mad:

+
126194998910Lx7o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Schrijf anders gewoon iets Dragoon. Iets heeeeel cynisch aub :D

Okidow ik probeer morgen wel iets te schrijven over CIA
ik vrees dat CIA geen hulp gaat geven.
mochten ze dat wel doen kan dat natuurlijk, morgen om 19h ongeveer plaats ik het op het AF.

Als iemand van CIA meewerkt krijgen ze vrijheid in hun mening natuurlijk die ik erin verwerk en zend ik ze vantevoren het stukje door zodat alles met goedkeuring gebeurd.
Als ze geen medewerking verlenen plaats ik het gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Hij is uit het team ja,

Maar om nu zo te doen..., de schrijver/schrijfster die hier voor in de plaats moet komen moet aan hele hoger verwachtingen voldoen, kan hij/zij dit niet waarmaken haakt ie af.
Zo kan dat met vele gaan
 

DeletedUser

Guest
Visie!

"Mits Baas Baka uit het team is zoeken we terug een W9 reporter. "

Mits hij ontslagen wordt, dus hij is niet ontslagen? xD


Probleem is dat niemand het niveau van Baka gaat halen en dus snoeiharde kritiek gaat krijgen. Maw ik denk dat niemand durft :D

We want Baka back, omdat ze zelf niet eens fatsoenlijke zinnen kunnen maken :D
 

DeletedUser

Guest
Aan .ILoveCrime zal ik geen aandacht besteden aangezien hij moeite heeft met het 'volwassen' aspect van het leven.
Als je wat rijper bent, dan horen we elkaar wel weer.

Voor de infantielen onder ons, ik heb de eerste post wat aangepast, want die klopte inderdaad niet echt.

Verder is Baka ontslagen, ja. Hij kende de voorwaarden en voldoet/voldeed er niet (meer) aan.


Hoewel Baka deftig schrijft opteer ik een constante ( elke week 1 artikel ) schrijver die dan ietwat mindere kwaliteit levert en een leerproces ondergaat tot zéér sterke schrijver als hoofddoel.

Wanneer men trouwens kijkt naar de reacties in het TWweekblad topic van gefrustreerde W9-spelers is deze gehele "We love Baka" hype nogal controversieel.

Verder moet hier geen reactie op komen.

Weekblad zoekt een W9-reporter. Heb je er zin in solliciteer dan via weekblad@tribalwars.nl

Heb je geen interesse, just keep it shut then.


Dan nog een kort woordje van mezelf dan:

"Waar is dat goeie ouwe W9-forum naartoe met de oldschool W9-spelers. Gone as it seems."
 

DeletedUser

Guest
Vind ik niet helemaal terecht wat je nu zegt. Het enigste artikel waar kritiek op is gekomen was het Dstroy artikel. Dit omdat het gewoon niet goed kon gaan aangezien de verhoudingen tussen ons. Voor de rest niets dan positieve reacties gehad.

Maar ik had inderdaad ondertekent dat ik elke week een artikel zou schrijven, maar daar kom ik gewoon niet aan. Ik vind het jammer dat jullie mij daarom gelijk verwijderd hebben in plaats van een alternatief te bieden. Want zo ver ik weet konden de spelers buiten mijn eigen stam (trouwe fans, love ya 4evah) het ook waarderen wat ik schreef. Dus een duo job met iemand anders, zoals ik zelf ook al aangegeven had, leek mij een goed alternatief. Op deze manier kon ik een beetje sturen, wat ik zelf ook leuk vind, en daarnaast zelf om de week schrijven.

Ik wil best blijven schrijven, maar ik ga niet kansloos mijn artikelen insturen - daar voel ik me te goed voor.

Succes met het zoeken naar een nieuwe reporter, mocht je terugkomen op mijn ontslag en er voor open staan dat ik de taak samen met iemand anders op me neem dan hoor ik het wel.

:licht::zwaar::bboog:
 
Bovenaan