transseksualiteit

DeletedUser7471

Guest
wat vinden jullie van transseksualiteit:confused:,

voor de mensen die niet weten wat het is:
*transseksualiteit is de aanleg naar het andere geslacht je bent een jongen maar voelt je een meisje of je bent een meisje en voelt je jongen.:eek:

en hoe zou jij reageren als je ... transseksueel blijkt te zijn:
*je vriend(in)
*je vriend(inne)tje
*je stamgenoot
*je persoonlijke bondgenoot
*je neef
*je nicht
 

DeletedUser7471

Guest
en hoe zou jij reageren als je ... transseksueel blijkt te zijn:
*je vriend(in)
*je vriend(inne)tje
*je stamgenoot
*je persoonlijke bondgenoot
*je neef
*je nicht

en hoe zou jij reageren als je ... transseksueel blijkt te zijn:
*je vriend(in)
geschokt, maar accepterent
*je vriend(inne)tje
erg geschokt
*je stamgenoot
geschokt
*je persoonlijke bondgenoot
bg beeindigen denk ik:rolleyes:
*je neef
geschokt
*je nicht
verbaasd
 

DeletedUser

Guest
Wat ik ervan vind, het lijkt me verschrikkelijk als je echt voelt aan alles dat je in het verkeerde lichaam bent geboren.

Zo'n operatie krijg je dan ook niet zomaar, je ondergaat een heleboel testen voordat je echt 'omgebouwd' wordt.

Als het iemand zou zijn in mijn naaste omgeving zou ik wel geschokt zijn maar zou diegene ook zeker wel steunen!
Juist omdat het al zo'n taboe is en voor veel mensen 'een naast mijn bed show' is.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou vroeger een jongen zijn :)

Ik vind transeksualiteit niet zo erg.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar fout. Zulke mensen hebben iets verkeerds zitten in hun hoofd. Maar anyway:

Zou mijn vriendin transseksueel blijken te zijn, zou ik het meteen uitmaken.

Zou een goede vriend of familielid transseksueel blijken te zijn, zou ik ze voortaan heel anders aankijken.

Zou een kennis ofzo transseksueel blijken te zijn, boeit het mij niet. Als het iemand is die ik niet mag zal ik hem waarschijnlijk pesten.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar fout. Zulke mensen hebben iets verkeerds zitten in hun hoofd. Maar anyway:

Zou mijn vriendin transseksueel blijken te zijn, zou ik het meteen uitmaken.

Zou een goede vriend of familielid transseksueel blijken te zijn, zou ik ze voortaan heel anders aankijken.

Zou een kennis ofzo transseksueel blijken te zijn, boeit het mij niet. Als het iemand is die ik niet mag zal ik hem waarschijnlijk pesten.

Wat is da klein dingske bij jou van 'hoe krijg je respect?' dan?
 

DeletedUser

Guest
Dat ik het fout vind hoeft niet te zeggen dat ik er respect voor verlies.
 

DeletedUser7471

Guest
Dat ik het fout vind hoeft niet te zeggen dat ik er respect voor verlies.

die mensen kunnen er ook niet echt iets aandoen vind ik, want zeg nou zelf hun voelen zich er ook niet prettig bij e houde het het liefst geheim:eek:
 

DeletedUser

Guest
Laat het ze dan alstjeblieft geheim houden en niet in de praktijk brengen...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar fout. Zulke mensen hebben iets verkeerds zitten in hun hoofd. Maar anyway:

Zou mijn vriendin transseksueel blijken te zijn, zou ik het meteen uitmaken.

Zou een goede vriend of familielid transseksueel blijken te zijn, zou ik ze voortaan heel anders aankijken.

Zou een kennis ofzo transseksueel blijken te zijn, boeit het mij niet. Als het iemand is die ik niet mag zal ik hem waarschijnlijk pesten.

Shit..... Jij moet nodig respect voor je medemens krijgen zeg. Belachelijk. Iemand pesten omdat die transseksueel blijkt te zijn.

No respect.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind er niks vreemds aan. Mensen moet je respecteren zoals ze zijn.
 

DeletedUser

Guest
Mag dat gedreig en macho gedrag niet ergens anders jongens?


Champion, mag ik vragen waarom je dit onderwerp hebt gestart?
Ken je iemand die worstelt met zijn id?
 

DeletedUser7471

Guest
Mag dat gedreig en macho gedrag niet ergens anders jongens?


Champion, mag ik vragen waarom je dit onderwerp hebt gestart?
Ken je iemand die worstelt met zijn id?

zo ongeveer wel ja... ik ken iemand via een chat dus ja ik wil er wel voor hem zijn ja, dus en ja ik wil ook weten wat andere er van vinden
 

DeletedUser

Guest
Heftig voor die jongen zeg.

Vind het super van jou dat je hem steunt!
Dat zal vast veel voor hem betekenen!
 

DeletedUser2826

Guest
Hou het aub on-topic en respectvol tegenover elkaar.
Spam + Off-topic verwijderd + ban uitgedeeld.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat is inderdaad heel goed van je dat je die persoon steunt. Als je een minderheid vormt is het altijd moeilijk zeker als die minderheid door velen niet geaccepteerd wordt. Nogmaals zeg ik dat je gewoon mensen moet accepteren en respecteren zoals ze zijn.
 

DeletedUser

Guest
het is vooral belangrijk dat je hem laat blijken dat hij er mag zijn en het niks uit maakt hoe hij is
 

DeletedUser10867

Guest
Hoe ik het zal vinden??

Het zou mij niet veel uitmaken, maar om eerlijk te zijn vind ik een heel operatie van vrouw naar man of man naar vrouw vind ik zelf een beetje raar, maar veel maakt het mij niet uit als je maar aardig bent. You are who you are. En ja die Crusheart moet echt leren respect te tonen.
 
Bovenaan