transseksualiteit

DeletedUser

Guest
een vriend(in)
boeiend zijn/haar leven tog??
mn vriend
tjah... uitmaken... denk ik
een stamgenoot
zijn/haar keuze tog.. waarom zou ik het erg moete vinden
een persoonlijke bondgenoot
ow oke.. hoi:)
mn neef
daar zal ik nie verbaast over zijn
mn nicht
zal ik nie verwachten.. maar ik den nie zo erg
-----------
waarom zal ik het erg/ raar vinden als iemand transsexueel zal zijn om me heen?? ieder zn keuze tog?? ben ergere dingen gewent denk er best nuchter overna...
 

DeletedUser

Guest
*je vriend(in)
Maakt mij niet uit, wat zij leuk vind.
*je vriend(inne)tje
't Is niet zo erg, zolang hij niet aan anderen gaat zitten
*je stamgenoot
Maakt me niet uit
*je persoonlijke bondgenoot
Alweer, maakt me niet uit
*je neef
Maakt me niet uit
*je nicht
maakt me niet uit.
 

DeletedUser

Guest
Als eerste reactie zou ik zeker wel verbaasd zijn... En het ook een beetje raar vinden. Maar ik denk ook wel dat dat wel logisch is als allereerste reactie. Verder zou ik die persoon wel respecteren.

En verder als ik een vriendin krijg en pas ergens halverwege de relatie pas ontdek dat ze transseksueel is, dan denk ik wel dat de kans groot is dat de relatie niet heel lang meer duurt. Zoiets hoor je ergens aan het begin van een relatie wel te horen naar mijn idee, daar moet gewoon ruimte voor zijn. Als zoiets aan het begin van een relatie gebeurt, dan is het een heel stuk makkelijker om ermee om te gaan denk ik.
 

DeletedUser

Guest
En verder als ik een vriendin krijg en pas ergens halverwege de relatie pas ontdek dat ze transseksueel is, dan denk ik wel dat de kans groot is dat de relatie niet heel lang meer duurt. Zoiets hoor je ergens aan het begin van een relatie wel te horen naar mijn idee, daar moet gewoon ruimte voor zijn. Als zoiets aan het begin van een relatie gebeurt, dan is het een heel stuk makkelijker om ermee om te gaan denk ik.

Je moet je ook in die persoon verplaatsen. Het lijkt mij nogal eng om zoiets aan mijn vriend toe te moeten geven. En misschien komt diegene pas na een tijd daarachter. Maar een relatie, een échte relatie, zou daartegen moeten kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Als eerste reactie zou ik zeker wel verbaasd zijn... En het ook een beetje raar vinden. Maar ik denk ook wel dat dat wel logisch is als allereerste reactie. Verder zou ik die persoon wel respecteren.

En verder als ik een vriendin krijg en pas ergens halverwege de relatie pas ontdek dat ze transseksueel is, dan denk ik wel dat de kans groot is dat de relatie niet heel lang meer duurt. Zoiets hoor je ergens aan het begin van een relatie wel te horen naar mijn idee, daar moet gewoon ruimte voor zijn. Als zoiets aan het begin van een relatie gebeurt, dan is het een heel stuk makkelijker om ermee om te gaan denk ik.


Doet me sterk denken aan die indrukwekkende film Boys don't cry.
Die film heb ik één keer gezien, nooit meer.
Vond het zo erg..
 

DeletedUser

Guest
Doet me sterk denken aan die indrukwekkende film Boys don't cry.
Die film heb ik één keer gezien, nooit meer.
Vond het zo erg..

zeer goede film maar door het hier te posten veraad je de clou wel en dat is iets wat bij deze film absoluut niet zou mogen doen

In mijn persoonlijk leven ken ik iemand die een operatie heeft ondergaan.
Ik heb haar pas leren kennen na ze een vrouw was geworden.
Ze is ook nog steeds samen met de vrouw waar ze als man al bij was, en gedraagt zich als een gewone normale vrouw niet als een dragqueen of iemand die extra moeite doet om er sexy uit te zien.
Deze persoon heeft een zeer moeilijke periode door gemaakt voor haar operatie en nu sinds die operatie in 2001/2002 gaat alles veel beter met haar, ze voelt zich beter op haar gemak.
Soms komt er nog wel een mannelijk kantje bij haar naar boven in de manier waarop we onder vrienden Risk of andere bordspelen spelen of in haar autorijgedrag. Maar dit kom je bij andere vrouwen ook regelmatig tegen.

Als mijn vriendin transsexueel blijkt te zijn zou ik mij toch bedrogen voelen en waarschijnlijk de relatie beeindigen. In zo n geval vind ik dat je dit moet zeggen voor je aan een relatie begint en niet na enkelle weken hé ik was vroeger een jongen.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo heb ik de clou verraden?

Iedereen weet waar die film overgaat als je die kijkt.
Voor degenen die die film niet kennen:

' Boys don't cry
Kimberly Peirce
Brandon Teena oftewel Teena Brandon (Hilary Swank) bevindt zich in een seksuele identiteitscrisis en besluit om voortaan als jongen door het leven te gaan. In haar geboortestad Lincoln, staat men echter niet open voor een dergelijke transformatie. Brandon neemt een andere identiteit aan en wordt, als jongen, met open armen ontvangen. Maar wanneer er iets blijkt te groeien tussen Brandon en Lana en men erachter komt dat Brandon in feite een meisje is, heeft dit fatale gevolgen...
Hilary Swank, die een fenomenale prestatie neerzet is voor deze rol terecht genomineerd voor een Oscar (Best Actress).'
 

DeletedUser

Guest
dan had ik hem verward met een andere film

over een engelse soldaat die door de ira wordt gegijzeld
zal eens proberen uit te vinden welke film dit was en stuur het je dan wel door
 

DeletedUser

Guest
Dat is goed, ik ben benieuwd naar de film die jij bedoelt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt niks tegen transsexualiteit. Ik vind het juist leuk voor de persoon in kwestie dat hij/zij zijn/haar echt ik heeft gevonden. Zelfs als diegene mijn vriend zou zijn. Als ik echt van hem hou dan zal ik hem ook accepteren als hij een vrouw zou willen zijn. Ook als jongens in een rok willen lopen heb ik er geen problemen mee. Ik ken genoeg jongens die regelmatig in een rok lopen, ik vind dat echt leuk. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Als de persoon in kwestie daar gelukkig(er) door is, heb ik er geen enkel bezwaar tegen. Dit zijn persoonlijke dingen, andere mensen hebben daar eigenlijk geen f**k mee te maken.
 

DeletedUser12828

Guest
Ik vind dan die jongen/meisje echt goed dat ze dan haar/hem echte ik heeft gevonden en waarom zei je iets tegen hem/haar hebben maar als het in een relatie zo was dan zou ik hem welk beëindigen maar wel als vrienden door het leven gaan :')

-Humanhunter
 

DeletedUser

Guest
*je vriend(in)
zou wel eventjes wennen zijn maar ik zou er vrede mee hebben ...
*je vriend(inne)tje
uummm geen idee ... ligt eraan hoe leuk ik haar vindt
*je stamgenoot
wel gewoon .. heb ik ook vrede mee
*je persoonlijke bondgenoot
maakt mij dat wat uit ??
*je neef
heel erg hard schikken
*je nicht
raar opkijken :p
 

DeletedUser266

Guest
Ik respecteer het,

maar ik denk dat heel veel mensen dat nog moeten gaan doen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is best vreemd eigenlijk, maar het is eigenlijk bijna hetzelfde als homosexualiteit, want het is toch logisch als je man bent, je laat je ombouwen en je krijgt daarna weer een man, dan ben je toch eigenlijk homo?(het is volgens mij tegenwoordig zelfs mogelijk om een ander geslachtdeel te krijgen)
Maarja ik heb er opzich niks tegen, maar een relatie met een transsexueel persoon? Neej...

hoe zou jij reageren als je ... transseksueel blijkt te zijn:
*je vriend(in)
als het gewoon EEN vriendin is, zou ik verbaast zijn, maar verder ook niks, wel wat voorzichtiger met wat ik zeg in gezelschap met dat persoon en ook als het opeens een vrouw blijkt te zijn, een goede vriend, zou ik het moeilijker vinden om er vrij mee te praten

*je vriend(inne)tje
Als mijn vriendin het zou zijn zonder dat ik het wist (dan had ik er niet mee genomen), zou ik haar/hem DOODSLAAN!!
En over mijn nek gaan!

*je stamgenoot
Boeiend, het is geen RL

*je persoonlijke bondgenoot
Boeit me ook niet

*je neef

Wtf!!!!!

*je nicht
Wtf!!!!!
 

DeletedUser266

Guest
*je vriend(inne)tje
Als mijn vriendin het zou zijn zonder dat ik het wist (dan had ik er niet mee genomen), zou ik haar/hem DOODSLAAN!!
En over mijn nek gaan!

Waarom dat dan?
Niet dat ik zelf transsexueel ben ofzo hoor :p
Maar ik snap niet helemaal waarom:p
Je houd toch niet alleen van haar omdat ze niet transsexueel is?
 

DeletedUser

Guest
Waarom dat dan?
Niet dat ik zelf transsexueel ben ofzo hoor :p
Maar ik snap niet helemaal waarom:p
Je houd toch niet alleen van haar omdat ze niet transsexueel is?

HIJ transsexueel is, ik ben geen homo!
Je hoort elkaar toch alles te vertellen in een relatie (niet dat dit waar is hoor, maar het wordt gezegt, maar zoiets groots verzwijgen...)
 
Bovenaan