Topstammen

DeletedUser3435

Guest
Ik zie alleen maar zwakke/middelmatige spelers in die premades, dat is ook de reden dat ik hier niet begonnen ben/begin.
Waar zitten die pro's?:rolleyes: Stamloos?
 

DeletedUser29633

Guest
Maar dan nog, Crypto ownt =D.

Ze hebben al redelijk wat pro's
 

DeletedUser

Guest
mee eens,

en het valt me nog mee dat de server niet is vastgelopen :)
gaat redelijk snel met de nieuwe leden e.d.


en ik denk dat crypto 2 maanden de topstam is, en dan uit elkaar valt wegens de ruimte
 

DeletedUser49230

Guest
mee eens,

en het valt me nog mee dat de server niet is vastgelopen :)
gaat redelijk snel met de nieuwe leden e.d.


en ik denk dat crypto 2 maanden de topstam is, en dan uit elkaar valt wegens de ruimte

+1 mee eens
 

DeletedUser

Guest
Ik moet wel zeggen dat mijn Pre-Made dicht op elkaar ligt. Maar we hebben voorlopig allemaal genoeg farm ruimte. Het is nu gewoon kijken water er later gebeurd.
 

DeletedUser29633

Guest
Lol, iedereen die niet in crypto zit begint over slap gelul van gebruik aan groei ruimte.
Volgens de algemene instellingen kan een edel 54 +/- uur lopen. Dat staat ongeveer gelijk aan zo'n 1,5 continent. Dus wat staan we te zaniken?:confused:
 

DeletedUser47551

Guest
Lol, iedereen die niet in crypto zit begint over slap gelul van gebruik aan groei ruimte.
Volgens de algemene instellingen kan een edel 54 +/- uur lopen. Dat staat ongeveer gelijk aan zo'n 1,5 continent. Dus wat staan we te zaniken?:confused:

dat een (top)speler gemiddeld 40x40 aan farmruimte nodig heeft, en dat de hele stam op 40x40 ligt ? xD
 

DeletedUser

Guest
Ik moet wel zeggen dat mijn Pre-Made dicht op elkaar ligt. Maar we hebben voorlopig allemaal genoeg farm ruimte. Het is nu gewoon kijken water er later gebeurd.

Waarom nou weer een nieuw af account, we weten allemaal wel dat jij het bent julian.
 
Bovenaan