Topstammen

DeletedUser

Guest
Topstammen, in elk wereldfora terug te vinden. Wat verwachten jullie van de komende werelden? Gaan de pre-mades het houden? Of denk je dat je potentie ziet in andere stammen. Discussier er hier met elkaar over!
 

DeletedUser

Guest
De wereld is pas bezig, en ze gaan al over topstammen praten,.. Beetje vroeg daarvoor niet?
 

DeletedUser

Guest
De wereld is pas bezig, en ze gaan al over topstammen praten,.. Beetje vroeg daarvoor niet?

Lees de tekst die ik geschreven heb, ook pre-mades kunnen aan de orde komen. En daar is zeker al een oordeel over te vellen ;)
 

DeletedUser

Guest
Lees de tekst die ik geschreven heb, ook pre-mades kunnen aan de orde komen. En daar is zeker al een oordeel over te vellen ;)

Lezen is lastig voor hem heb ik reeds gemerkt. :)
Zijn opmerking van 'er komt een stammenforum' is ook nog niet uitgekomen terwijl dat 10 seconde werk is om aan te maken. xD
 

DeletedUser45824

Guest
Crypto ligt slecht, veel te dicht bij elkaar en amper farmruimte.
 

DeletedUser45824

Guest
raagt5.png


Vind ik toch wel dicht :)

Zwart = Crypto
 

DeletedUser37477

Guest
Code:
Rang	Stamnaam	Punten van de 40 beste spelers	Puntentotaal	Leden	Puntengemiddelde speler	Dorpen	Puntengemiddelde dorp
1	.Rec	2.039	2.039	40	51	40	51
2	hunt	2.003	2.665	58	46	58	46

eerste mass-stammen
 

DeletedUser50518

Guest
Ik snap trouwens niet wat mensen tegen een stam met 40 leden hebben. Op tribalwars.net is zoiets meer dan normaal, daar is 70 leden zelfs nog doodgewoon. 90+ wordt daar niet echt gewaardeerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap trouwens niet wat mensen tegen een stam met 40 leden hebben. Op tribalwars.net is zoiets meer dan normaal, daar is 70 leden zelfs nog doodgewoon. 90+ wordt daar niet echt gewaardeerd.

Dit is het eerste uurtje, zoals je snapt komt daar nog heel wat bij ;)
 
Bovenaan