Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Wow, je verslijt je stammen nog harder dan ik mijn meisjes hier op kot :eek:

Greet Thun
 

DeletedUser52179

Guest
De seth tijd was de tijd dat tw nog epic was, dat gewoon je hele dag goed was als je een dorp had geedeld.
 

DeletedUser30312

Guest
De seth tijd was de tijd dat tw nog epic was, dat gewoon je hele dag goed was als je een dorp had geedeld.

Vooral als je je 2e dorpje kreeg. Dan voelde je jezelf zo goed :D
Ik weet mijn 2e dorpje van deze wereld nog wel. Ik had zelf 3k en m'n buurman ook. Alleen was dat een puntengeilertje :D
 

DeletedUser

Guest
Dat waren pas tijden. Nu vind ik persoonlijk edelen niks bijzonders al is het die ene dorpje die je van vision edelt tijdens een mass. Het blijft maar een van die honderden +2100 dorpen. Gelukig denkt de kikker er wat postiever over. xD
 

DeletedUser34283

Guest
Ik weet nog die tijd van het eerste dorpje, dat ik MB van dav0r was :p

Leuke backstab van Tech toendertijd, nog een tijdje in Guerre gezeten, met de faal van peer123.

Leuke tijd!
 

DeletedUser

Guest
Goeie ouwe tijd van de mix dorpen :D en van mn eigen oude vertrouwde accountje :D en het gevoel hebben dat er niemand zo goed was als mij :p
 

DeletedUser52179

Guest
Ik had geen mixdorpen, ik had clears van 20k bijl en 300 rammen, want ik had uitgerekend dat dat de meeste aanvalskracht had xD. En de def dorpen ofc 20k boog.
 

DeletedUser52179

Guest
20k bijl = 800k aanvalspunten
5k lc = 650k aanvalspunten

Dus ik had het gewoon goed gerekend, niet kijkend naar de troepen waar je het op stuurt dan :p
 
Bovenaan