Topstammen/Flopstammen

DeletedUser30312

Guest
Wat een onzin verhaal. Alsof iedere vision speler een toppertje is. Net als iedere stam hebben ze sterke spelers en prutsers.

We zijn misschien niet allemaal toppertjes... Maar wel een sterk collectief.
 

DeletedUser27685

Guest
Ik kan hier heel het wetboek gaan neerschrijven van Vision, maar komt erop neer dat het verdomd streng was en dat we er veel recruits mee zijn verloren.
We hebben een wetboek? :p

Wat een onzin verhaal. Alsof iedere vision speler een toppertje is. Net als iedere stam hebben ze sterke spelers en prutsers.
Spreek voor jezelf, wij hebben sterke spelers en gewone spelers. In tegenstelling tot jullie hebben wij nooit vluchtelingen en prutsers gerekruteerd. Jullie doen een stam niet vallen met betere kracht en strategisch inzicht, nee, jullie teren liever op angst bij de vijand om de zwakke schakels ervantussen te rekruteren met de belofte ze een rustig plekje te bezorgen zodat de andere stam uit elkaar valt. En net daar gaat het flink mis tegen een stam als Vision, wij zijn gewoon niet bang voor jullie gepruts.

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 872
Kant 2: 71
Verschil: 801

chart

En dan kan je wel jezelf gaan wijsmaken dat dat ook zo was tegen Zero terwijl je je concentreerde op een ander front. Met dat verschil dat jullie samen met LIEF al de tot nog toe grootste massa van W11 opgezet hebben en er helemaal niks van gebakken hebben. Geen enkel dorp. En ondertussen staan jullie toch al 800 dorpen achter op 3 maand, en dat is nog zonder FRIET erbij te rekenen, anders komen we aan de duizend.

Voorlopig heb ik van jullie nog niet meer gezien dan van een iets actievere noobstam, en dat moest dan nog samen met LIEF :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even de aandacht verleggen, van Cons. heb ik ook nog weinig negatiefs over eigen leden hier gezien. Of komt dat doordat gewoon niemand van ons t AF gebruikt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat is het toch heerlijk om te zien dat ~FFC~ volledig wordt afgeslacht door Vision. Keep it up guys!
 

DeletedUser52179

Guest
Zekers, ken je de tijd nog, dat SETH en Cons. bondgenoten waren, helemaal op het begin van de wereld?
 

DeletedUser

Guest
Daar mag je zeker trots op zijn ;)

Maar wij vragen hier ook niet om. Zijn van die gasten die van account naar account hoppen.
Uiteindelijk besluiten wij dat we er klaar mee zijn.

Dan hoor je via via dat ze de vijand allerlei info willen doorspelen omdat ze pissed zijn.
Je word via mail bestookt, je praat dit netjes uit. En dan komen ze na 3 kwart jaar ineens boven water hun frustratie alsnog op het AF smijten.

Vraag me af hoe je dit kunt voorkomen :confused:
We zijn als leiding zeker geen dictatuur en hebben veel geduld en geven ook veel kansen, maar hebben zeker ook grenzen. En deze speler had die bereikt.

Ik heb altijd het beste voorgehad voor ~FFC~

Ik heb inderdaad ook op veel accounts binnen ~FFC~ gehopt, maar ik deed dit om de inactieve of onbemande accounts te gaan bemannen (buiten Douna dan maar die vroeg of ik dat toen wou doen) en dan krijg je zo die naam van hopper en prutser omdat er 1 slechte periode was (en die was tegen Chuppa). Maar zoals ik al eens had vermeld was er ook niemand bereidt om mij te helpen via vv op de momenten dat ikzelf niet kon.
En dan wordt je op een LAFFE wijze gekicked en dan nog eens beschuldigd van spion en toen heb ik inderdaad iets verteld tegen Doerga op w14 wat inderdaad volledig fout was van mij (was inderdaad de woede) maar dan moet jij er eens bijvertellen Gentje dat je op w14 mij ook probeerde zwart te maken bij mijn leiding in =NG= wat je niet gelukt is!

Nu moet je mij eens vertellen wie er vuil spel heeft gespeeld?

Grtz,
Tim
 

DeletedUser52179

Guest
Ik was paapzak, eerst leider van het c85 deel van SETH, *SETH* was dat volgens mij, en daarna was ik leider van SETH.
 

DeletedUser

Guest
Ja *SETH* heb ik ingezeten. Paapzak, hmm. Heb je ook nog in S-For gezeten bij die fusie met NOS?
 

DeletedUser

Guest
Jij op paapzak? Hahahah, dat kan ik me echt niet voorstellen :p Ja wat een BG was dat toen tegen +[86]+ ofzo. Cons deed niks en hielden we er toch vrienden op na. Maar was *SETH* dan een continent deel? Ik dacht gewoon opleidingsstam ofzo. Snapte er toen nog geen reet van :D

Volgens mij hadden we toen de beslissing genomen je niet aan te nemen toen je in kjcnrb zat. Waarom ook alweer niet? :p
 

DeletedUser52179

Guest
Jij op paapzak? Hahahah, dat kan ik me echt niet voorstellen :p Ja wat een BG was dat toen tegen +[86]+ ofzo. Cons deed niks en hielden we er toch vrienden op na. Maar was *SETH* dan een continent deel? Ik dacht gewoon opleidingsstam ofzo. Snapte er toen nog geen reet van :D

Volgens mij hadden we toen de beslissing genomen je niet aan te nemen toen je in kjcnrb zat. Waarom ook alweer niet? :p

Ik heb niet in kjcnrb gezeten toch, of wel? xD


En volgens mij was *SETH* wel voor c85 :p, voor c87 enzo hadden we weer een andere stam volgens mij, als ik het me goed herinner. En ik was echt paapzak ja :cool:
 
Bovenaan