Topstammen/Flopstammen

Reactiescore
2.477
SR flop. Of boosten niet genoeg was, hebben ze nu ook nood aan nog een samenwerkingspartner meer (de 35e?) die zich meteen schuldig maakt aan een stab. De grove middelen zijn blijkbaar nodig om VFsnip (proberen) op de knieën te krijgen. Wansmakelijke toestanden.
 

Bijlagen

  • 4A812D5D-D6A7-4024-89EF-82BA89A6784C.jpeg
    4A812D5D-D6A7-4024-89EF-82BA89A6784C.jpeg
    181,3 KB · Weergaven: 70
  • 1AD7BC05-F560-4942-9864-409C23B7AD9D.jpeg
    1AD7BC05-F560-4942-9864-409C23B7AD9D.jpeg
    493,2 KB · Weergaven: 70
Reactiescore
1
SR flop. Of boosten niet genoeg was, hebben ze nu ook nood aan nog een samenwerkingspartner meer (de 35e?) die zich meteen schuldig maakt aan een stab. De grove middelen zijn blijkbaar nodig om VFsnip (proberen) op de knieën te krijgen. Wansmakelijke toestanden.
Vooral niet de rest van de berichten laten zien. Mattias heeft aangegeven dat hij het nog in het midden laat. Er was dus niks concreet afgesproken.image.png
 
Reactiescore
2.477
Vooral niet de rest van de berichten laten zien. Mattias heeft aangegeven dat hij het nog in het midden laat. Er was dus niks concreet afgesproken.Bekijk bijlage 35291
Heeft zelf toegegeven dat hij heeft gestabt maar oke sure ;)
Tevens is het normaal als je een samenwerking aan het bespreken bent dat je elkaar niet aanvalt. Los daarvan hadden we afgesproken elkaar niet aan te vallen in de tussentijd. Grappenmaker
 
Reactiescore
1
Puur omdat jullie er niet tegen kunnen een keer niet bovenaan te staan, wil niet zeggen dat iedereen aan het boosten is.

Er zijn meer dan genoeg spelers die dit spelletje prima kunnen spelen. Echter hebben ze op PP werelden hier nooit de kans voor gekregen door PP-spammers, zoals vele "elite" spelers op dit forum.

Deze PP-loze wereld laat goed zien wie daadwerkelijk het spelletje kan spelen, en wie gewoon zoveel mogelijk PP tegen het spelletje gooit.

PP spammen =/= goed spelen
 
Reactiescore
2.477
Jij hebt boosts en praten stabben goed. Geen statements droppen
 
Reactiescore
1.532
Een hoop aannames van je, @Doomness . Ik heb nooit meer dan 10.000 premium punten gehad op m'n account. En die zijn zeker niet opgegaan aan het legaal boosten. Dat je het hebt over dat de "pp-loze wereld laat zien wie daadwerkelijk het spelletje kan spelen" zie ik al een compliment als we het resultaat van vandaag bekijken, niet waar?

Ondanks dat ik de eerste twee weken alleen speelde, sta ik op een gelijkwaardig puntenaantal met velen van jullie. Anti Woke liet mij in het begin nog weten dat een ieder binnen NOVA en SR 24/7 bezetting had vanwege een zowaar vv-netwerk. Waar gaat het mis dan, en wie gaat er efficienter met zijn tijd om? Ik zie ook weinig farm inkomsten bij velen van jullie.

Gezien de omstandigheden van de laatste dagen (incomings van meerdere accounts, boosters van jullie die blijven aanvallen) ontkracht je je eigen standpunt niet een beetje? Zijn wij hier degene die goed zonder pp kunnen spelen en jullie juist niet?
 
Reactiescore
2.193
Ik kan oprecht zeggen dat ik niemand van mijn huidige stam en de mensen die ik overgenomen heb kende voor ik op deze wereld ging spelen.

Jullie besloten enkel met elkaar te fuseren voor grotere accounts. Standje lager met je onterechte arrogantie.
 
Reactiescore
453
1713728305420.png

Top 15 stammen - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wereld 97 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Top 20 spelers
De wereldkaartjes zijn iets kleiner gemaakt, omwille van het mooi krijgen van de grootte
Zoals jullie hierboven kunnen zien op de afbeelding, is de eerste stam de miljoen punten voorbij, en dat is een mooi moment om eens wat te posten.

Ik ga mijn mening geven over de huidige top 5 stammen, en wat ik als toekomst perspectief wellicht zie gebeuren.
Laten we bij de huidige nummer 1 beginnen, De stam in het rood, Chaos - Harbingers of Chaos.
1713728152283.png

Niet alleen staan ze eerste in punten aantal, ook hebben ze op de map een mooi stuk grondgebied dat ze veilig kunnen stellen.
Om op die manier een stevige punt van de pizza in handen te krijgen
Chaos bestaat op dit moment uit de volgende 5 leden :​
Stamrang​
Naam​
Punten​
Dorpen​
1.​
398,534​
47​
2.​
261,691​
33​
3.​
168,516​
22​
4.​
104,301​
14​
5.​
89,746​
15​




De Sukke (#1 van de wereld rood), dit account zie ik persoonlijk endgame spelen, zijn grote en de map positie waarin het kan groeien richting de rim.
LKO (#5 van de wereld oranje rechts onder), Ook dit account zie ik niet zomaar verdwijnen vanwege de zeer gunstige positie met rim mogelijkheid.
Zaeres (#18 van de wereld) Dit account heeft de kleur lichtblauw de strook van chaos die naar boven loopt. met de huidige map positie zie ik in dit account helaas weinig endgame stam potentie.
Roald97 (#43 van de wereld) Het account van Roald is natuurlijk welbekend als gerespecteerd en ervaren leider, zijn account zal niet in de endgame terug te zien zijn verwacht ik, maar gaat hij wel de tijd hebben om de stam te (co) leiden?
Emilia Clarke (#53 van de wereld) Dit account ken ik persoonlijk niet, daarom kan ik hier weinig over zeggen, maar een endgame zie ik het niet spelen

Conclusie, naar verwachting 2 account die in de endgame gaan spelen


Dan gaan we om maar even een logische volgorde aan te houden naar de nummer 2 stam.
De stam die in het geel speelt, DEI - Nearly God.
1713728160961.png

De stam heeft een prachtige westelijke ligging en heeft zeker potentie tot het veiligstellen van een groot stuk van de kaart.
De 5 leden van DEI zijn als volgt,​
Stamrang​
Naam​
Punten​
Dorpen​
1.​
310,043​
39​
2.​
299,857​
41​
3.​
237,362​
32​
4.​
69,989​
22​
5.​
41,353​
6​

Concieved Communism (#2 van de wereld) Dit account dat ook in het geel speelt heeft een prachtige mid wereld ligging met een stevige strook richting de rim, ik zie dit account niet zomaar weggespeeld worden en daardoor automatisch een endgame spelen.
Schedel (#3 van de wereld) dat speelt in het blauw heeft een mooie ligging, nog weinig geedeld richting de rim maar een stevige basis is zeker geedeld dus een groei richting de rim moet niet moeilijk zijn.
United Masters (#7 van de wereld) Dit account speelt in de kleur zwart, zoals jullie kunnen zien heeft het account een vrij brede ligging, als dit account zijn rol als muur om de barbaren in het oosten tegen te houden kan voltooien zie ik dit account ook in de endgame spelen

Da vinci
Scrollt naar onderen toe alsof hij geboorte jaar moet invullen
(#67 van de wereld) Dit account heeft een zware tijd achter de rug, en hun comeback is in volle gang,de afgelopen week weer flink gegroeid en nu ze gebruik kunnen maken van de voorzieningen vanuit DEI zie ik dit account, dat een kers(je) op de taart van DEI is nog wel ontpoppen als account dat de huidige bovenkant van het cluster gaat opvullen.
Dit account heeft de overstap gemaakt vanuit Ballie waar QQEEZZ nog de huidige troon warm houdt.
Gameplan (#107 van de wereld) Ook dit account ken ik niet zo goed, ik verwacht dat dit account geen endgame gaat spelen en vermoed dat in de loop van de week dit account mag gaan plaats maken voor een andere speler.


Conclusie, naar verwachting 4 accounts die de endgame gaan spelen


Dan komen we aan bij de nummer 3 stam die speelt met de donker blauwe kleur, Legal -Legal disclaimer .
1713728171631.png

Deze stam heeft een oostelijke ligging op de map en lijkt al bezig te zijn met het veilig stellen van rim.
De 5 leden van de stam zijn als volgt,​
Stamrang​
Naam​
Punten​
Dorpen​
1.​
272,572​
37​
2.​
180,592​
25​
3.​
169,571​
26​
4.​
89,046​
13​
5.​
64,798​
9​
Memorized (#4 van de wereld) dit account is lichtblauw, het heeft een mooie ligging met een stevige strook richting de rim, en ook de bemanning van dit (relatief onbekende?) account is van een mooie kwaliteit, ik zie dit account zeker endgame spelen,
Pellie (#14 van de wereld) Dit account heeft als kleur paars gekregen, dit account heeft momenteel nog geen rim, maar een mooie lijn richting de rim, is aan de positie te zien een mogelijkheid, een endgame is dus zeker mogelijk.
Do Not Eat Yellow Snow (#17 van de wereld) Dit account heeft Donker rood gekregen als kleur, en heeft al een paar mooie dorpjes in de rim gescoord, vandaar dat het punten aantal lager is dan pellie, maar het aantal dorpen niet.
Qeunno (#54 van de wereld) Dit account ken ik niet heel goed, en gezien het huidige punten aantal en het feit dat het omringt is door memorized zie ik geen endgame potentie.
Johnny English (#71 van de wereld) dit account heeft een naam die je wel vaker terug ziet, maar met de huidige ligging (in memorized) en het punten aantal zie ik dit account geen endgame spelen.


Conclusie, 3 accounts die naar verwachting endgame gaan spelen.
Dan gaan we naar de nummer 4 stam, die de lichtblauwe kleur hebben gekregen, SR - Sub Rosa
1713728184755.png

Deze stam heeft op het moment geen rim ligging, en het lijkt de gebruikelijke verzameling grote core accounts die gedurende de wereld vaak ten onder gaan door de rim stammen die harder kunnen blijven groeien.​
Stamrang​
Naam​
Punten​
Dorpen​
1.​
156,357​
21​
2.​
153,299​
19​
3.​
149,408​
25​
4.​
146,966​
18​
5.​
104,840​
15​

Juggrnaut (#19 van de wereld) Dit account heeft geen kleurtje, maar aangezien de gehele stam in de core ligt, was een endgame positie vrij moeilijk te bemachtigen.
Kevinvd (#28 van de wereld, tijdens het schrijven van dit stuk aangevallen) Dit account was ten tijde van het kaartje nog de kleur donker blauw aan de linker kant, maar is tijdens het typen van dit verhaal gehalveerd in punten aantal door aanvallen van omringende spelers.
Jesperbeast (#27 van de wereld, tijdens het schrijven van dit aangevallen) Ook dit account heeft klappen gehad tijdens het schrijven van dit stuk, en aangezien het in de core van de wereld ligt is een kans op endgame niet groot.
Doomness (#24 van de wereld) Dit account is tijdens het schrijven van dit stuk in plekken gestegen, maar ook dit account ligt in de core en een potentie endgame rol is dus niet in de nabije toekomst.
Zanular (#42 van de wereld) Dit account is ook een core speler, en gezien het niet heel groot is lijkt een endgame rol niet mogelijk in de nabije toekomst.

Conclusie, naar verwachting geen enkel endgame account

Dan komen we traditie getrouw aan bij de nummer 5 stam van de wereld, die de oranje kleur heeft gekregen, NB - New Beginning.
1713728199992.png

Deze stam heeft een gevaarlijke ligging met aan hun westelijke kant de stam DEI, en aan hun oostelijke kant de stam Chaos.
Maar deze stam is al vroeg begonnen met het edelen richting de rim dus wie weet kunnen ze nog lang overeind blijven.
De 5 leden van de stam zijn als volgt:​
Stamrang​
Naam​
Punten​
Dorpen​
1.​
211,092​
26​
2.​
192,376​
30​
3.​
118,211​
14​
4.​
99,868​
16​
5.​
61,054​
12​

Baksteen. (#11 van de wereld) Op het kaartje heeft dit account de kleur donker rood, het aan beide kanten van de continentlijn en het heeft de mogelijkheid om op de continentlijn omlaag te edelen richting de rim, ik mits dit account blijft doorgroeien wel de mogelijkheid om een endgame rol te bemachtigen.
Gieljan (#13 van de wereld) Op het kaartje heeft dit account de kleur roze, het ligt aan de onderkant van de wereld verspreid door de rim, het cluster van dit account is nogal breed opgebouwd, en het account telt al 30 dorpen dus als het zo doorblijft gaan als nu is een endgame zeker mogelijk.
xDeRikkert (#36 van de wereld) Dit account ligt tussen baksteen en gieljan in, en heeft daardoor niet heel veel ruimte, vooral niet als baksteen nog naar onderen toe wilt edelen. ik verwacht niet dat dit account endgame potentie heeft.
.Chefdiepvries (#48 van de wereld) ondanks dat hun punten aantal nog niet heel hoog ligt, heeft het account net als gieljan wel enkele rim dorpen en heeft het de mogelijkheid dat aantal nog flink te vergroten, aangezien het dus een stamgenoot in de rug heeft liggen. maar als baksteen aan de rechterkant naar onder edelt, moet gieljan wel naar links waar .chefdiepvries ligt. dus een endgame wordt puzzelen.
V0lk3rt (#76 van de wereld) Dit account ligt in het cluster van de stam, en gezien het punten en dorpsaantal verwacht ik geen endgame rol in de nabije toekomst.
Maar zoals ik al zei, ligt deze stam tussen 2 grote stammen in, dus als het hun leden actief houdt en hun positie verstevigt kan het zomaar een interessante bondgenoot zijn zodat je rug safe is.

Conclusie, ik vermoed dat de grootste 2 een nieuw plekje kunnen scoren bij een buurstam en op die manier een rol in de endgame krijgen, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn.
Voor nu, 2 endgame accounts


Klachten? dan kan je het vast wel beter, schrijf ook een mooi stuk en wie weet heb ik dan ook wat te klagen over jou xx
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Mooie analyse, mooi geschreven! @Zaeres je wordt hier trouwens echt een klotenoob genoemd dat je het effe weet.
 
Reactiescore
3.584
Best leuk om te lezen. En aangezien je graag klachten wilt zal ik er 1 geven? Het is wellicht interessanter om zelf een top 5 stammen te analyseren van wat jij vind dat de 5 beste stammen zijn voor de toekomst dan letterlijk de top 5 stammen. Had ik persoonlijk iets interessanter gevonden aangezien een stam als SR door iedereen al afgeschreven word.
 
Bovenaan