Topstammen/Flopstammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ha zidan ik zie dat ik je niet voor niks opgeleid heb

je zoekt hogerop, goedzo trots op je kerel
 
Reactiescore
1.365
ha zidan ik zie dat ik je niet voor niks opgeleid heb

je zoekt hogerop, goedzo trots op je kerel
Hij is en blijft een noo-noo in hart en nieren!
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
8
KzD1: Ik verwacht dat ze nog wel uit elkaar vallen in een later stadium. JuggRnaut wel eerste met een tweede dorpje, maar verschil in stamleden gaat te groot worden verwacht ik. KzD2 bestaat ook nog :)

SR: Wie? Zelfde verhaal

Farm.: Ik denk dat deze gasten het voorlopig nog wel even volhouden. Staan er atm redelijk goed voor. De directe omgeving lijkt niet zo bijzonder te zijn. Arithmetic en ~TW~ lijken de eerste echte concurrenten.

Bal.: (ondertussen Chaos) redt zich vermoedelijk wel, maar daar kan ik mij in vergissen.

DEI: Maar 2 leden? Daar win je toch nooit mee? Gedoemd te mislukken.

KN: Iedereen weet dat de Samurai en Viking dit gevecht winnen.

Ballie: Prima ligging. Geen gek dominerende stammen direct in de weg. Die zitten voorlopig wel okay.

Run! -: Zijn runners heb ik ergens gelezen. Mogelijk moeten ze runnen voor Ballie in de toekomst, idk. Ik verwacht hier over een tijdje wel een clash van.

APEX: Ik zie kata's... ik verwacht hier kata's. Die werken zichzelf vanzelf ergens de grond in?

VfSnip: Winnen het nooit van Deze betere stam

M5 lijkt ook wel aardig mee te draaien. Dit iets om in de gaten te houden?
gebaseerd op een ''stamprofielplaatje''

..

Very Naiceeee
 
Reactiescore
277
Ahjoh alles verandert in de loop der tijd. Het verbaast me dat behalve Run! en M5 alle stammen die genoemd zijn zowel nog staan als (vrijwel?) hetzelfde zijn gebleven. Dat zie je niet al te vaak.

Kudo's naar alle genoemde stammen voor het overleven en zelfs overheersen in hun eigen omgeving.

Ik ben benieuwd wie er blijven staan als alle andere kleinere stammen zijn weggewerkt en er tegen/met elkaar gespeeld gaat worden :)
 
Reactiescore
2.477
VFSNIP wederom bewezen top

Dorp van de nummer 1 stam genomen ondanks de extra hulp van de vele hulpaccountjes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Poahhh
 
Bovenaan