Topstammen / Flopstammen

DeletedUser19123

Guest
Dit is tribalwars en geen tribalsnipe...

Dit spel draait om dorpen veroveren....

idd timen en dergelijke zijn maar bijzaak.
Zolang je meer dorpen veroverd als je vijand ben je beter als je vijand.
timen enzo doe ik ook nog oldstyle (enter 2 gebeuren) bevalt me prima en al die noobknopjes daar begin ik niet aan
tribalwars heeft daarmee enkel gezorgd dat er een andere soort speler is komen te spelen die niet weten wat strijden is. Veel spelers stoppen bij iedere scheet die een vijand laat, spelen op teveel werelden.
Tribalwars is altijd de beste realtime strategie game geweest alleen doordat ze voor een ander soort speler gegaan zijn om meer geld te verdienen is het fout gegaan.
 
Reactiescore
1.145
Doorzettingsvermogen is de enige skill die bepalend is.
De overige skills zijn niet relevant als je doorzettingsvermogen niet bezit.

+1
mensen die sfeer maken binnen de stam hebben ook skills :D

Speelt mlicka nog vv van quint of heeft hij dat ook al opgegeven?
dafuck hoezo is het opgeven als de eigenaar vv gewoon terug neemt :eek:
dit is dus gewoon puur zwart proberen te maken :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62448

Guest
Pfff wat een dom gelul...
Maar ik snap jou kant wel, enige wat je kan is snipen en als dat dan de grond in geboord wordt, wordt je boos :O

- Slap Gelul
- + 1

seprmh.png


Speelt mlicka nog vv van quint of heeft hij dat ook al opgegeven?

Bij ons lopen de spelers niet weg & komen netjes terug.;)

Zal al wel weer opgegeven hebben... :D

Vanuitgaande dat jij nooit zult veranderen. Touché?
 

DeletedUser23778

Guest
Met Lekkrhoor4 eens, trouwens leuk weer een oud W6-er te zien. Goeie ouwe tijd. Zal zat je wel aan de andere kant van de wereld. xD
En nogmaals Mlicka, snipen is voor mij een tool. Door wat er nu beschikbaar is. Als jij die tools niet gebruikt en exact dezelfde prestatie levert dan iemand die tools wel gebruikt, dan doe je naar mijn zin moeilijk waar het makkelijk kan. En da vind'k niet pro snapje. ;) Ik doe in dat geval ook moeilijk waar het makkelijk kan (Ik t-time niet) maar ik noem mezelf ook geen def/snipe/whatever pro.

En de enige stelling die ik belachelijk vond is dat snipen alleen snipen is als het in 1 tabblad gebeurd. Thats it.

Maar het ziet er naar uit dat B2B resultaat aan het boeken is tegen Quint. Maar op zich ook wel logisch gezien da subcluster van em dat daar ligt. :p
 

DeletedUser59942

Guest
Maar het ziet er naar uit dat B2B resultaat aan het boeken is tegen Quint. Maar op zich ook wel logisch gezien da subcluster van em dat daar ligt. :p

Het valt mij eerlijk gezegd behoorlijk tegen.
Als je kijkt dat het 5 tegen 1 is (en dan heb ik het enkel over de edelaars, ik weet niet hoeveel er daarbuiten nog clears sturen) en ze in 1 week tijd nog maar 20 dorpen hebben geedeld.
 

DeletedUser23778

Guest
@Hans: Klopt, ik ken jou ook nog wel uit w6. Jij zat ook noord. En ik bedoelde er ook mee dat je die niet vaak ziet hier op w22. :p
@Aeglos: Tis idd niet groots, maar pakken tenminste dorpies. En ik herinner me een bericht van iemand die zij dat het wel heel raar moest lopen mocht B2B meer dan een paar dorpen pakken. Maar het kan natuurlijk veel beter.
 

DeletedUser59942

Guest
@Aeglos: Tis idd niet groots, maar pakken tenminste dorpies. En ik herinner me een bericht van iemand die zij dat het wel heel raar moest lopen mocht B2B meer dan een paar dorpen pakken. Maar het kan natuurlijk veel beter.

Op een speler van de grootte van quintkiller is dit een paar dorpen;)
 

DeletedUser62448

Guest
@Hans: Klopt, ik ken jou ook nog wel uit w6. Jij zat ook noord. En ik bedoelde er ook mee dat je die niet vaak ziet hier op w22. :p
@Aeglos: Tis idd niet groots, maar pakken tenminste dorpies. En ik herinner me een bericht van iemand die zij dat het wel heel raar moest lopen mocht B2B meer dan een paar dorpen pakken. Maar het kan natuurlijk veel beter.

Klopt, het is ook raar dat quint dorpen verliest, maar ik kan nu eenmaal niet altijd de vv doen:(
 

DeletedUser62448

Guest
En nogmaals Mlicka, snipen is voor mij een tool. Door wat er nu beschikbaar is. Als jij die tools niet gebruikt en exact dezelfde prestatie levert dan iemand die tools wel gebruikt, dan doe je naar mijn zin moeilijk waar het makkelijk kan. En da vind'k niet pro snapje. ;) Ik doe in dat geval ook moeilijk waar het makkelijk kan (Ik t-time niet) maar ik noem mezelf ook geen def/snipe/whatever pro.

Snipen is een tool, ook wanneer er geen tools bijworden gebruikt.
Ik doe moeilijk wanneer het ook makkelijk kan & dat is niet pro.

Ter verduidelijking zijn dit jou punten, ik vind ze eerlijk gezegt nogal vaag overkomen.;)
Ik beweer nergends dat ik mijzelf een pro vind..
 

DeletedUser23778

Guest
Wel een pro sniperrrrr ;) En moeilijk doen waar het makkelijk kan vind ik idd niet pro, gewoon dom. Dat lijkt me niet zo'n vaag punt. Evenals dat snipen een tool is. En als je die tool niet gebruikt moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar blaas dan niet zo hoog van de toren omdat je moeilijker doet dan nodig is. Niet zo vaag hoor. :)
 

DeletedUser

Guest
Toen was ik al een def player en nu nog iets meer.

Mjah wat ik persoonlijk wel wat raar vind. Nummer 3 speler van W22, maar dat is echt puur en alleen door internen en barbaar dorpen edelen. Off heb je zo goed als niet dus spelers kan je ook bijna niet overnemen.

Hoe kan je nog plezier in TW hebben als je zowel in aanvallen niets kan doen en in het deffen (eigen account) ook niet?? (dit omdat wij hans acc nog nooit aangevallen hebben)

Of haal jij echt alleen je plezier uit farmen en internen?

Edit: Bedoel dit trouwens niet slecht, is een oprechte vraag van mij ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Met Lekkrhoor4 eens, trouwens leuk weer een oud W6-er te zien. Goeie ouwe tijd. Zal zat je wel aan de andere kant van de wereld. xD
En nogmaals Mlicka, snipen is voor mij een tool. Door wat er nu beschikbaar is. Als jij die tools niet gebruikt en exact dezelfde prestatie levert dan iemand die tools wel gebruikt, dan doe je naar mijn zin moeilijk waar het makkelijk kan. En da vind'k niet pro snapje. ;) Ik doe in dat geval ook moeilijk waar het makkelijk kan (Ik t-time niet) maar ik noem mezelf ook geen def/snipe/whatever pro.

En de enige stelling die ik belachelijk vond is dat snipen alleen snipen is als het in 1 tabblad gebeurd. Thats it.

Maar het ziet er naar uit dat B2B resultaat aan het boeken is tegen Quint. Maar op zich ook wel logisch gezien da subcluster van em dat daar ligt. :p

w6<3 Je komt er niet zoveel spelers meer van tegen geloof ik want de meeste zijn gestopt met tw :(
w7 spelers zijn hier wel veel te vinden:D
 

DeletedUser62448

Guest
Wel een pro sniperrrrr ;) En moeilijk doen waar het makkelijk kan vind ik idd niet pro, gewoon dom. Dat lijkt me niet zo'n vaag punt. Evenals dat snipen een tool is. En als je die tool niet gebruikt moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar blaas dan niet zo hoog van de toren omdat je moeilijker doet dan nodig is. Niet zo vaag hoor. :)

Dan zal ik daar wel over heen hebben gelezen, want alsnog. vele snipes laten zien, betekent niet gelijk dat ik een hoge dunk van mijzelf heb.. Als dat zo over kwam, dan is dat maar zo, maar ik heb het nergends gezegt.:)
Alright, als het spelletje altijd op de makkelijke manier word gespeeld, is het ook maar saai..
Je wilt toch niet spelen als Hansgaaltje die enkel internt/BB's edeld & farmt.?:p
Ik haalde mijn plezier uit snipen de afgelopen dagen & snipen met een tool lijkt mij nou niet echt plezierig.;)
 
Bovenaan