Topstammen / Flopstammen

DeletedUser23778

Guest
Denk dat we beide wel een duidelijk punt hebben Mlicka, en we worden het toch niet eens :p Al blijkt waarschijnlijk dat 'pro' uit de manier waarop je de dingen brengt, letterlijk wordt het niet vaak gezegd.

Maar klopt, ik snap ook niet wat er leuk is aan het spelletje als je zowel niet kunt aanvallen als niet kunt deffen. Dat maakt het juist leuk. :)
 

DeletedUser

Guest
Op een speler van de grootte van quintkiller is dit een paar dorpen;)

We hebben weinig edels. Ik heb er maar 15.. dus dan gaat het niet snel als Quint ook wel eens wat edels van me dood maakt :) Quint ligt bagger, maar dat heeft ze zelf gedaan.... we hebben haar de kans gegevens om B2B te joinen. Maar als mevrouw dan niet antwoord en het eeuwen duurt voordat ze reageert roep je dit ook over jezelf af.
 

DeletedUser60448

Guest
Niemand die zegt dat we op 2 dagen 100 dorpen moeten edelen, elke dag wat dorpjes pakken is ook leuk.
Zolang we resultaat boeken kunnen we niet ontevreden zijn
 

DeletedUser59942

Guest
Flop

Ze zijn groot geworden omdat ze met velen in de rim zitten, maar hun individuele skills laten veel te wensen over.

Voorheen waren er nog enkele uitzonderingen, maar die hebben Strong ondertussen allemaal verlaten.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad een flop.. Zijn een paar spelers waar ik respect voor heb. Voor de rest hebben de meeste hun staart tussen hun benen en als het warmpjes wordt veranderen ze van stam.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad een flop.. Zijn een paar spelers waar ik respect voor heb. Voor de rest hebben de meeste hun staart tussen hun benen en als het warmpjes wordt veranderen ze van stam.

Ach de 1 veranderd van stam maar houd zijn account, de ander veranderd van account als het te warm wordt
 

DeletedUser23778

Guest
Breakdown ik praat niks goed, maar je kan ook te lang over hetzelfde doorgaan. :p Wie ben je eigenlijk IG?
Maar vroeg me af hoe het met dat Strong stond, omdat ze het voordat er leden naar Carpe gingen wel redelijk deden. Maar Fear en Carpe focussen zich op Modus dus Strong heeft er atm geen last van. Moet ik het zo zien?
 

DeletedUser59942

Guest
Zo goed deden ze het ook niet hoor;)
Het is voornamelijk zo dat Fear! zich op Modus richt omdat Strong geen gevaar is.
 

DeletedUser

Guest
Breakdown ik praat niks goed, maar je kan ook te lang over hetzelfde doorgaan. :p Wie ben je eigenlijk IG?
Maar vroeg me af hoe het met dat Strong stond, omdat ze het voordat er leden naar Carpe gingen wel redelijk deden. Maar Fear en Carpe focussen zich op Modus dus Strong heeft er atm geen last van. Moet ik het zo zien?

Tegenwoordig heeft Strong wel degelijk last van ons.

Als je bij hun statistieken ga kijken, verliest nudenuke aardig wat dorpen.
Tevens krijgt [...]van Strong erg veel ODD erbij, verliest weinig dorpen door de os van andere spelers ;)
Maar daar zal ook een einde aankomen.

Tevens ost Strong dorpen met muur 0? Lijkt me niet echt slim?
Maar dat zal wel aan mij liggen dan.

We wachten nog met smart op een tegenreactie voor de aanvallen van ons maar dat zal wel niet komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23778

Guest
Wow, 280k ODD afgelopen week is idd wel hoog bij [...]. Bedoel je niet NudeNuke? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb vorige week anders met 300 clears toch 8 mil oda daar gehaald :)
 

DeletedUser62248

Guest
Flop? :) Of is er ook nog een optie 'triest'? Want dan ga ik daarvoor.
 
Bovenaan