Topspelers

DeletedUser54934

Guest
Nou bij mij duurt het iets langer, maar dat zal dan aan mijn PC liggen.:mad:
 

DeletedUser

Guest
Hm ik geloof dat ik ook ongeveer 6m farm per dag, kost me wel wat meer tijd dan 2-3 minuutjes :p eerder 10-12 minuten geloof ik...
 

DeletedUser56017

Guest
Hm ik geloof dat ik ook ongeveer 6m farm per dag, kost me wel wat meer tijd dan 2-3 minuutjes :p eerder 10-12 minuten geloof ik...

Neem maar nog wat meer :) Als je elke dag farmt, dan moet je namelijk wat meer moeite doen om aan die 6 mil te geraken, al krijgen we dit al in één rondje te farmen ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat iamfamous zegt misschien zelfs langer inderdaad. Gezien mijn dorp aantal heb ik geen 6m in 1 run hoor :p ik zit denk ik aan de 1.5-2m per run. (2m als ik veel geluk heb! :p)
 

DeletedUser56017

Guest
Wat iamfamous zegt misschien zelfs langer inderdaad. Gezien mijn dorp aantal heb ik geen 6m in 1 run hoor :p ik zit denk ik aan de 1.5-2m per run. (2m als ik veel geluk heb! :p)

maja, ik heb wat meer punten of jou hé :p

geof
 

DeletedUser54934

Guest
Ja en MCDlx weer het dubbele van mij. Maar ik ben veel later begonnen :p
 

DeletedUser

Guest
ik haat het zo ik farm namelijk ook met def dorpjes en dan stuit ik op 1 of andere noob die zijn os in bb zet.... terwijl dat midden in ons cluster zit o_O wij hebben nu al zo veel verloren door dit soort noobjes....
 

DeletedUser54934

Guest
ik haat het zo ik farm namelijk ook met def dorpjes en dan stuit ik op 1 of andere noob die zijn os in bb zet.... terwijl dat midden in ons cluster zit o_O wij hebben nu al zo veel verloren door dit soort noobjes....

Heb ik ook... maar dacht altijd dat dat gewoon een speler was die geband is, en zijn troepen daar nog stonden.;)
 
Bovenaan