Topspelers

DeletedUser

Guest
2de met 100 dorpen.
emoticon-00178-rock.gif
 

DeletedUser

Guest
tja soms is lang gestopt zijn pro



Geef nu maar toen dat het gewoon niet zo is;P

Haha, nou niet helemaal precies (laatste keer dat ik TW speelde was begin van de derde, zit nu halverwege vijfde dus ong 2,5 jaar)
Dus niet helemaal precies :p, maar daar komt het eigenlijk wel op neer, want er is wel dodelijk veel veranderd :p.

Maar wie zijn eigenlijk de toppers van deze wereld?
Want ik hoorde dat ene knakworst (ofzow) veel internde, maar ik zag ook dat er een paar andere spelers ontzettend hard gingen (Xarrontas en Secret Reunion).
Zijn dat de echte topspelers van deze wereld? Of interners?
 

DeletedUser

Guest
TSR en Xar zijn pro :D Dr. Love startte in de rim ( noodgedwongen door een bann ) en gaat super hard. TheNinor4 is ook hard pro maar doet het nu weer wat rustiger. Ik ben natuurlijk ook pro maar moest even stoppen door RL en ben nu weer aan een comeback bezig ^^

Zo dan heb je het een beetje. Knakworst is ook wel pro hoor maar hij kiest voor gratis dorpen en daar snap ik hem in ^^
 

DeletedUser

Guest
TSR en Xar zijn pro :D Dr. Love startte in de rim ( noodgedwongen door een bann ) en gaat super hard. TheNinor4 is ook hard pro maar doet het nu weer wat rustiger. Ik ben natuurlijk ook pro maar moest even stoppen door RL en ben nu weer aan een comeback bezig ^^

Zo dan heb je het een beetje. Knakworst is ook wel pro hoor maar hij kiest voor gratis dorpen en daar snap ik hem in ^^

Ik snap ook wel dat je voor free dorpen kiest ^^.
Enja, als je genoeg troepen hebt en je later je goed bewijst, dan is hij/zij verdient een topspeler,
Dr. Love ziet er trouwens ook goed uit :eek:
5de en hij zit in de rim, echt zeker niet slecht :p
 

DeletedUser

Guest
Op W17 groeide ik ook traag in ODA omdat ik wel eens een gratis dorpje kreeg maar niet 250K haha :D Erna stond ik 2de ODA dusja vroeg of laat groeit dat wel ^^
 

DeletedUser37136

Guest
Wij gaan ook geen volle bak (meer) hoor. Beetje als een in de rondte rossen ipv als een beest farmen. :)

Maar tnx voor het compliment. :)
 
Bovenaan