Topspelers

DeletedUser40933

Guest
I rest my case, kinderen die meteen rare woordjes gaan gebruiken in een discussie en meteen op de kast zitten kan ik missen als kiespijn. Heb ik simpelweg geen tijd voor omdat ik nu weer mijn gs moet gaan halveren...

btw, doping zorgt niet voor een halveringstijd. Je rijdt door de doping heus niet een tijdrit van 50 km in een half uurtje ipv 60 minuten.

I rest my case.
Mensjes die elke keer opnieuw als de dood zijn te laten weten wie ze zijn kan ik missen als kiespijn.

Enne, ooit gehoord van relativiteit?
Je mag nu eens zelf proberen uitzoeken waarom halvering tijdrit =/= halvering bouwtijd. Lukt het niet help ik je straks wel verder ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom invite jij mij zonder PM te sturen? :eek:

Co :(
het spijt me..ik heb nog niemand uitgenodigd zelf, maar hij slaat een beetje op hol..:eek:
Onder welke naam speel je eigelijk? :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
mooi, posts kopieren.. is dat al je inbreng hier, al je creativiteit ? Hulde.
Ow, en als ik hulp nodig heb ben jij de laatste waar ik aanklop, dus ga gerust je eigen ding doen en wacht niet op me.

Parodie is naar ik meen nochtans een bijzonder gerespecteerd genre :eek:
En jij had toch geen tijd meer voor me? Wat doe je hier dan nog?
 

DeletedUser40933

Guest
Ow, sinds wanneer is dit het Sebastian Vollemond forum ? Heb ik iets gemist of ben je altijd zo vol van jezelf ?

Maar goed, ik weet hoe het werkt. In t begin van een wereld loopt altijd iedereen achter Seb aan, tot hij weer verdwenen is en je hem pas weer ziet bij de start van een nieuwe wereld. Niet de moeite dus.

Ik speel nog steeds w18 volgens mij?
Een wereld die stilletjesaan toch naar middle game aan het gaan is.

Maar dat zegt degene met een account als "Patsers FTW"? Moet je me dan net niet toejuichen? Gezien ik toch duidelijk aan het patsen ben?
 

DeletedUser16899

Guest
Graag zulke meningsverschillen via pm uitpraten. Graag terug on-topic.
 

DeletedUser40402

Guest
+1000. De nummer 1 hier kan evengoed iemand worden die gewoon continu PA blijft kopen ;)

Volgens mij niet. Of wel moet hij geluk hebben dat niemand hem dan aanvalt, want als iemand een speler aanvalt die enkel zo hoog komt door er pa aan te hangen dan zal hij toch door de mand vallen.
 

DeletedUser3435

Guest
Volgens mij niet. Of wel moet hij geluk hebben dat niemand hem dan aanvalt, want als iemand een speler aanvalt die enkel zo hoog komt door er pa aan te hangen dan zal hij toch door de mand vallen.
Alleen door pa zal het wel niet zijn. Maar hier kunnen middelmatige spelers ook in de top meedraaien door die regels.;)
 

DeletedUser

Guest
Het is een nieuwe functie in dit spel, waarom zou je geen topspeler zijn als je deze funtie op de juiste manier weet toe te passen..

Het idee word dan veranderd.

Niet degene met skills wint, maar enkel de gene die het meeste geld in het spelletje wilt steken..
 

DeletedUser

Guest
Het idee word dan veranderd.

Niet degene met skills wint, maar enkel de gene die het meeste geld in het spelletje wilt steken..

Als jij een speler edelt die veel geld erin stopt, wint die alsnog niet.
 

DeletedUser9420

Guest
Ik zie dat het hier al net zo gezellig is als bij elke start van een nieuwe wereld... :eek:
De topspelers in spe komen zich even roeren en over een tijdje is 95% alweer pleite. Vanwaar al die verspilde moeite ?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat het hier al net zo gezellig is als bij elke start van een nieuwe wereld... :eek:
De topspelers in spe komen zich even roeren en over een tijdje is 95% alweer pleite. Vanwaar al die verspilde moeite ?

Tijdverdrijf.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zie dat het hier al net zo gezellig is als bij elke start van een nieuwe wereld... :eek:
De topspelers in spe komen zich even roeren en over een tijdje is 95% alweer pleite. Vanwaar al die verspilde moeite ?

Tjah, waarom komen mensen uberhaupt op het AF? :p
 

DeletedUser33213

Guest
Ik zie dat het hier al net zo gezellig is als bij elke start van een nieuwe wereld... :eek:
De topspelers in spe komen zich even roeren en over een tijdje is 95% alweer pleite. Vanwaar al die verspilde moeite ?

Spreek je nu over ervaring ofzo? :eek:

(Nu zijn er nog geen topspelers zichtbaar vind ik.)
 
Bovenaan