Topspelers

DeletedUser

Guest
ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

En dat vind je heftig :) ?

Ik heb paar weken terug, wel 30 mio gestegen (weet niet exact meer) op 2 weken :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

*kuch* wij hadden in een paar dagen van 600k naar 15 miljoen dus ik wil niet veel zeggen :rolleyes:

en waarom zijn wij n00b?
omdat iemand ons een baan aangenaait heeft en de mods graag meespelen maar wij niet levenloos genoeg zijn om naar het hoofdkantoor te stappen?:rolleyes:
 

DeletedUser35880

Guest
leor 16 Vind ik een 'Topspeler'.

Aangezien hij hoog in de ODA staa, Zie je dat hij er ook wat voor doet.
 

DeletedUser

Guest
ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

2,5 mil odd is vrij weinig hoor. als ik 50 clears dump heb ik zoiets in oda erbij en odd is nog makelijker dus mischien 50-100 clears geblokt?

ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

Grapjas Chaggal en noob? dat is precies het tegenovergestelde ik ken hem niet echt goed maar wat ik gezien heb is dus niet noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

Dus we zijn noob omdat we geschorst zijn? Onze ODD ging van 1 mil naar 20mil. En we waren geen enkel dorp kwijtgeraakt. Alleen 2 dorpen waar al edels op aan het lopen waren toen we werden geschorst. Dusja, ik denk dat flow zo een 300 tal clears op ons heeft doodgelopen. Dus ik denk dat je al weet wie de noob is? Nja. We laten het hier niet bij hoor. We will be back! :)
 

DeletedUser

Guest
Zielig??? Ik vind het slim gespeeld :)

Zo aan de top te komen kan iedereen wel, dat jij dat knap vind.:cool:

ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:

Hoeveel dorpen hebben we verloren door tientallen clears? Misschien een paar door onze ban maar meer niet, zegt al genoeg over de spelers die ons aanvallen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En dat vind je heftig :) ?

Ik heb paar weken terug, wel 30 mio gestegen (weet niet exact meer) op 2 weken :)

jij? pardon.. volgens was jij OPEENS spoorloos hoor toen je aanvallen kreeg en nu het rustig is kom je weer terug. held:)
 

DeletedUser3435

Guest
jij? pardon.. volgens was jij OPEENS spoorloos hoor toen je aanvallen kreeg en nu het rustig is kom je weer terug. held:)
Eens kijken hoe jij het zou doen als je zoveel aanvallen kreeg?
Of zit je in Flow en moet je hier zo nodig weer een reactie komen geven die op niks slaat? hij staat er nog en zelfs terug in de top 20, dit is een FAIL van Flow niet van DT :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eens kijken hoe jij het zou doen als je zoveel aanvallen kreeg?
Of zit je in Flow en moet je hier zo nodig weer een reactie komen geven die op niks slaat? hij staat er nog en zelfs terug in de top 20, dit is een FAIL van Flow niet van DT :rolleyes:
jij vat mij verkeerd op..
ik bedoel dat jeroen van doubletrouble vrijwel alles heeft gedaan. goed gedaan van hem. MAAR ik vind het niet kunnen dat raf hier nu stoer gaat doen omdat hij dat heeft gedaan omdat hij toen ''spoorloos'' was.
 

DeletedUser3435

Guest
jij vat mij verkeerd op..
ik bedoel dat jeroen van doubletrouble vrijwel alles heeft gedaan. goed gedaan van hem. MAAR ik vind het niet kunnen dat raf hier nu stoer gaat doen omdat hij dat heeft gedaan omdat hij toen ''spoorloos'' was.
Dat is natuurlijk wel zo, de account heeft dat te danken aan Jeroen maar Raf heeft het account ook voor een groot deel terug opgebouwd en dat hij er toen niet was had zo zijn redenen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is natuurlijk wel zo, de account heeft dat te danken aan Jeroen maar Raf heeft het account ook voor een groot deel terug opgebouwd en dat hij er toen niet was had zo zijn redenen ;)

klopy, klopt. maar dan moet je nu niet zo stoer doen; ik citeer:''Ik heb paar weken terug, wel 30 mio gestegen (weet niet exact meer) op 2 weken''

het is niet ''ik'' in die zin maar zijn compagnon, dat was enkel mijn punt;)
 

DeletedUser16899

Guest
Zo aan de top te komen kan iedereen wel, dat jij dat knap vind.:cool:



Hoeveel dorpen hebben we verloren door tientallen clears? Misschien een paar door onze ban maar meer niet, zegt al genoeg over de spelers die ons aanvallen.:rolleyes:

Blijkbaar kan niet iedereen het.. Je moet toch genoeg tijd hebben om al je goudmunten te slaan en de wil hebben om te internen inplaats van lekker beuken:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zo aan de top te komen kan iedereen wel, dat jij dat knap vind.:cool:

Iedere wereld heeft wel een speler in de top 3 met veel interns. Human heeft een tijd ook in de top 3 gestaan met het noobste ODA dat ik ooit heb gezien. Farmrun heeft het ook een tijdje gehad, kon daar zelf niks aan doen en heeft dat nu flink opgehaald.


Dat is natuurlijk wel zo, de account heeft dat te danken aan Jeroen maar Raf heeft het account ook voor een groot deel terug opgebouwd en dat hij er toen niet was had zo zijn redenen ;)

Moeilijk hoor, barbaren edelen en massa recruit klikken, mijn respect daarvoor :eek: Dat DT terug top 20 is gekomen heeft niks met "goed" te maken, enkel dat DT het niet heeft opgegeven na alle aanvallen, dat kan je goed noemen. Maar als ik het hier zo lees deed Raf helemaal niks in der tijd en was het Jeroen die veel deed + vv's.
 
Bovenaan