Topspelers

DeletedUser

Guest
Waarom bestaat dit onderwerp nog niet? Maar goed. Bespreek hier dus de topspelers. Vertel er ook ineens bij waarom jullie denken dat zij aan de top behoren. Wat hebben ze bewezen etc.

Hou het interessant en spamvrij :).
 

DeletedUser10198

Guest
Hmm definieer het begrip top spelers..
Top 10?
Top 50?
Top 100?

Voor mij persoonlijk is dat top 50..
Waar dan gasje en ratje uitsteken.
 

DeletedUser

Guest
Dus als een ongelooflijke noob door internen in de top-50 staat is dat beter dan een 'pro' die wat minder edeld en 60e ligt.

Das.. krom.
 

DeletedUser10198

Guest
Het lijkt mij dat je niet een noob alles laat internen.
Als je mag internen moet je stam jou toch wel zien als een goede speler en niet een of andere nerd die over mix dorpen heeft staan..
Daar ga ik niet van uit in top50, met uitzonderingen daar gelaten.
 

DeletedUser14894

Guest
+1

In mijn ogen:
Topspelers is de account met meeste tijd, ervaring, ongeacht punten.

Met nadruk op ervaring. Je kunt 24 uur per dag op TW zitten en nog verliezen omdat je te weinig ervaring hebt :p. Echter is tijd bij de meeste mensen een probleem waardoor zijn ervaring niet helemaal benut kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Met nadruk op ervaring. Je kunt 24 uur per dag op TW zitten en nog verliezen omdat je te weinig ervaring hebt :p. Echter is tijd bij de meeste mensen een probleem waardoor zijn ervaring niet helemaal benut kan worden.

Als je 24 uur per dag erop zit bouw je ook snel genoeg ervaring, kennis op en je ziet altijd je aanvallen binnenkomen :) maar er zijn weinig mensen die het volhouden om zo lang te spelen :p
 

DeletedUser

Guest
Als je mag internen moet je stam jou toch wel zien als een goede speler en niet een of andere nerd die over mix dorpen heeft staan..

Bedoel je dat de beste spelers het meest mogen internen? Weten wij gelijk hoe dat in Prime zit..

Je interned dorpen als ze aansluiten op jouw cluster, en er verder echt niks met het account gedaan kan worden.

Topspelers zijn spelers die hun skills waarmaken, en ze zijn vaak ook lui :p
 

DeletedUser38277

Guest
Het nadeel vind ik dat er teveel spelers meerdere accounts maken en daarna internen.

Dat zie ik toch zo vaak gebeuren, dat vind ik echt jammer.

Zo kan ik toch al enkele grote spelers opnoemen. (top 100 spelers).

En als dat 1 keer gebeurt, mss nog een beetje ok. Maar ik ken spelers die 5 accounts hebben om het te laten internen.

Als ze willen internen geven ze account weg. Das pas belachelijk en dan hoor je zeker niet bij de top.

Ik heb nog geen enkele intern gedaan, heb voor alle dorpen moeten clearen en bij meeste moeten timen.

Dat je een stoppend lid kan overnemen met VV kan ik inkomen, zou spijtig verlies zijn. Maar meerdere accounts beginnen om ze dan te internen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Chagall ownt toch. ;)
...Al doet Mr. Noob het mischien beter. :(
 

DeletedUser

Guest
Chagall ownt toch. ;)
...Al doet Mr. Noob het mischien beter. :(

ik vind ze allebei noob:p
chagall heeft nu een schorsing aan z'n broek hangen, en mr. noob ligt zwaar onder vuur, moet je zijn ODD van de laatste dagen maar eens zien, van 500k naar 3M:cool:
 
Bovenaan