Topspelers

DeletedUser

Guest
Voorop gesteld, ik mag Jelle als persoon graag. Ik heb persoonlijk nooit problemen met hem gehad, maar ik weet dat er erg veel mensen wel problemen met hem hadden.

.....

Let wel, het kan prima zo zijn dat Jelle het echt heeft. Maar het is wel een toeval.

Maar nu even serieus? Je gaat hier toch niet suggereren dat wij stoppen omdat er toevallig een Vosje naast ons komt te liggen?

Kom op, ik speel dit spel veel te lang om dat argument serieus te nemen.

Laat ik het dan anders formuleren:

Jelle stopt, en ik zie in ons vosje hier niet genoeg uitdaging om voor hen alleen de account te onderhouden. Helaas zijn het aantal spelers voor wie ik dat zou doen op W10 dun bezaait..


hierbij daarom een groet naar Hunter98: lol, dit hier goed in ons gesprek van vanavond..

lol, gr RB80
 

DeletedUser

Guest
Dat is makkelijk gezegd nu je toch stopt. ;)


Maargoed, nogmaals, ik vind het echt jammer dat jullie stoppen.
 

DeletedUser21032

Guest
Ik vind het nog steeds laf, ik geen uitdagin?
Waarom noem je me dan een topspeler :p
 

DeletedUser23584

Guest
PFFF

Zielig zooitje !!!!

RESPECT is HEEEEEEL ver te zoeken hier.

DIH(RB) tot Later ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik sluit me aan bij D@@n.. :D

Ik heb gelukkig zelf nooit iets binnen gekregen van de IJzeren, maar heb samen met Sebiskate toch aardig aan de bak gemoeten om diens dorpen binnen te houden!

Succes verder Uwe Roestigheid! ;)
 

DeletedUser

Guest
Die aanhalingstekens staan er vast niet voor niets..

dat weet ik ookwel, maar ja kwil ook maar bedoelen dat er maar weinig mensen moeite doen om iets moois te posten, scherpe timingen ofzo ga maar door dus kunnen wij enkel concluderen dat er niet zoveel rondlopen...
 

DeletedUser

Guest
Maar er lopen er wel rond die goed kunnen timen.

Alleen moet je goed zoekken.
 

DeletedUser

Guest
dat weet ik ookwel, maar ja kwil ook maar bedoelen dat er maar weinig mensen moeite doen om iets moois te posten, scherpe timingen ofzo ga maar door dus kunnen wij enkel concluderen dat er niet zoveel rondlopen...

Ja é, lekker dode wereld dit. En denk ook niet dat er nog veel topspelers rond lopen, allemaal een bende lamzakken !!!
 
Bovenaan