Topspelers

DeletedUser

Guest
GAME OVER!

The artists formally known as
Redbull80 & Lord Junk!

Na een bewogen tijd in ons priveleven heeft dit duo na lang beraad besloten W10 te laten voor wat het is. Veel besproken, veel kritiek, maar ook veel lof en vriendschap hebben we hier overgehouden!

Redbull80, blijft actief, Lord Junk, zal helemaal stoppen!

Verder voor alles en iedereen van W10: Dank voor dit avontuur! maar nu is het tijd...

Game Over!

Tot op een andere wereld!


"Game over, there are no rules in this game,
except: win at any cost"

It's not wether you lose,
it's how you play the game!
 

DeletedUser21032

Guest
GAME OVER!

The artists formally known as
Redbull80 & Lord Junk!

Na een bewogen tijd in ons priveleven heeft dit duo na lang beraad besloten W10 te laten voor wat het is. Veel besproken, veel kritiek, maar ook veel lof en vriendschap hebben we hier overgehouden!

Redbull80, blijft actief, Lord Junk, zal helemaal stoppen!

Verder voor alles en iedereen van W10: Dank voor dit avontuur! maar nu is het tijd...

Game Over!

Tot op een andere wereld!

Tsss :rolleyes:
 

DeletedUser25010

Guest
GAME OVER!

The artists formally known as
Redbull80 & Lord Junk!

Na een bewogen tijd in ons priveleven heeft dit duo na lang beraad besloten W10 te laten voor wat het is. Veel besproken, veel kritiek, maar ook veel lof en vriendschap hebben we hier overgehouden!

Redbull80, blijft actief, Lord Junk, zal helemaal stoppen!

Verder voor alles en iedereen van W10: Dank voor dit avontuur! maar nu is het tijd...

Game Over!

Tot op een andere wereld!

Komt het ook omdat jullie vonden dat je geen actie had? Anders moet je deze zelf maken he.

Anyway, succes IRL. Sangu krijgt het wel nog makkelijker zo :p
 

DeletedUser

Guest
Ze weten dat wij een aanavl op hun voorbereiden :')

grapjas.. nee, de actie kun je zelf maken. Maar alleen doorspelen is voor mij geen optie. Plus het feit dat ik erg trouw ben aan mensen en spelers, en DiH was iets van Jelle en mijzelf, en wanneer een deel stopt geldt voor mij: samen uit, samen thuis..

De account levend houden doe ik niet, sangu zit ver weg en ik heb alleen BG's en NAP's om me heen, alleen onze vriend Plox kon wel eens leuk worden, maar dat is te weinig. Het is goed zo..

als mensen een co zoeken.... ;)

gr Rb
 

DeletedUser

Guest
Goed hoor hehe hoest bij OAC :eek:
Dat je bij zon ego strelend iets van Credo erbij wilt zitten, daarin tegen wat moet je anders :p:p

Lol, gaat wel goed hoor binnen 3 dagen 2,6 mill puntjes :D
Euhh, alleen Aion valt mij aan :( En die wordt nu weer overvallen met PM's door Norial :rolleyes:
 

DeletedUser21032

Guest
Ze hebben ook vijanden hoor..
Mij, lig volledig tegen hun maar ze durven niet aan te valle n:(
 

DeletedUser23137

Guest
Tjah, als RedBull80 zegt dat ze nog aan het onderhandelen zijn dan zal dat zo wel zijn.

Het zal ook niet de eerste keer zijn dat mijn vriend Jelle ergens iets zegt dat niet klopt :cool:

brrrr,vrijdag elkaar maar even gesproken,gezet dat ik per direcht stop.
redbull moest er nog even overnadenken,zijn goed recht had alleen niet gedacht dat mensen het op het AF gingen gooien...niet dat het uitmaakt hoor...het zijn uiteindelijk onze zaken en hoe wij het regelen maken we zelf wel uit,en zo als het nu staat is het goed geregelt.

Het is heel verleidelijk om op sommige post tereageren maar dat heeft totaal geen nut :rolleyes:

mvg
Lord Junk
 

DeletedUser21032

Guest
brrrr,vrijdag elkaar maar even gesproken,gezet dat ik per direcht stop.
redbull moest er nog even overnadenken,zijn goed recht had alleen niet gedacht dat mensen het op het AF gingen gooien...niet dat het uitmaakt hoor...het zijn uiteindelijk onze zaken en hoe wij het regelen maken we zelf wel uit,en zo als het nu staat is het goed geregelt.

Het is heel verleidelijk om op sommige post tereageren maar dat heeft totaal geen nut :rolleyes:

mvg
Lord Junk

Blijf je nog steeds zielig & zwak vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Blijf je nog steeds zielig & zwak vinden :)

Hmm, moet melden dat dit wel erg jammer is. Waarom een speler uitmaken voor zielig? De reden van stoppen is prive en van dien aard dat menig ander speler ook was gestopt indien hij in deze situatie zit.

Dus een beetje respect voor de beslissing is op zijn plaats, ondanks de meningsverschillen uit het verleden. Moet bekennen dat je je wel laat kennen, al zal de opmerking alleen maar dienen om reactie uit te lokken, het typeerd je toch.

sint niklaas zei:
Nahjah, blijkbaar vind hij dat te weinig, hij rent gewoon weg....

Hier nog zo'n simpele ziel! Waar menig andere speler nog de normen en waarden heeft om te vragen wat de reden is dat we stoppen om het te kunnen begrijpen zijn dit soort opmerkingen de reden waarom ik me over het algemeen niet op het AF begeef! Zonder inzicht en zonder reden dit soort opmeringen plaatsen, pff, eigenlijk is het niet de moeite waard om te reageren, voel me er bijna te goed voor, maar helaas ben ik er wel eens op gewesen dat dit ook onderdeel is van het spel.. dus so be it..

Waar normen en waarden nog overheersen en er respect is voor zowel stamgenoten als spelers, dat is de stam waar ik weer plaats in zal nemen..

en geloof me, er zijn aanbiedingen genoeg!

Het ga u goed.

gr Rb
 

DeletedUser21032

Guest
Euhm halow, eerst gaat hij een grote mond opzetten! =)
Dan gaat hij lopen dreigen! =)
& nu plots stopt hij?

Stop met zeveren & laat hem bekennen dat hij het niet zag zitten om aanvallen binnen te krijge! :)

Ik word hier niet door half wereld 10 gehaat :)
 

DeletedUser

Guest
Voorop gesteld, ik mag Jelle als persoon graag. Ik heb persoonlijk nooit problemen met hem gehad, maar ik weet dat er erg veel mensen wel problemen met hem hadden.

Ik mocht het DIH account ook graag. Vond jullie aardige gasten.

Ik heb het verhaal gehoord van Jelle zelf. Ik zeg niet dat het niet waar is. Ik suggereer niks en ik wil helemaal geen mensen op verkeerde ideeën brengen.

Ik was er bij toen Jelle voor het eerst hoorde dat Plox terug kwam om hem te pakken. Ik las het hele msn gesprek. Ik heb zelf altijd gedacht dat Jelle de confontatie niet zou aangaan, en hij wist het zelf ook nog niet.

Dan komen er opeens die RL dingen. Laat ik het voorzichtig zeggen. Ik heb heel vaak gehoord dat er spelers opeens RL problemen kregen toen ze onverwacht onder aanval kwamen.

Let wel, het kan prima zo zijn dat Jelle het echt heeft. Maar het is wel een toeval.
 
Bovenaan