Topspelers

DeletedUser19851

Guest
...

Eigenlijk beland je in een virtuele cirkel waar moeilijk uit is te komen. Een speler stopt wegens minder spelplezier (en die vrije tijd liever in wat anders besteed.) Daardoor gaan de buren internen of die barbaren edelen. Nou en zo gaat het cirkeltje weer rond. ;)

....

dat is wel zo, zo denk je toc hbest vaak aan tw als je een topspeler ben, waardoor je in die cirkel zit ja....
 

DeletedUser

Guest
Spelplezier gaat altijd samen in hand met uitdaging, onverwachte situaties en erkenning&waardering.

Na mijn mening heeft een stam dit voor 90% in haar eigen hand. ;) Zij bepalen deze interactie. Zoals diplomatie, recruitment en oorlogvoering.

Maar als een stam specifiek kiest voor bondgenootschap met hun buren, snelle recruiting en zwijgzame stam. Dan worden eigenlijk alle basis behoefte om dit spel leuk te vinden onderdrukt.

Eigenlijk beland je in een virtuele cirkel waar moeilijk uit is te komen. Een speler stopt wegens minder spelplezier (en die vrije tijd liever in wat anders besteed.) Daardoor gaan de buren internen of die barbaren edelen. Nou en zo gaat het cirkeltje weer rond. ;)

Probeer is wat bondgenootschappen te schrappen, zet het recruitment even op slot en begin is met een oorlog verklaring met je buurstam!

We loggen immers alle in op www.tribalwars.nl hè. ;)

Voortaan eerst even de moeite nemen op de kaart te kijken voor je met zo'n verhaal komt. De eerste zin klopt als een bus en ben ik helemaal met je eens. Vervolgens zijn er individuele uitdagingen zat als de stam even niks voor je heeft. Gaan zitten wachten tot je stam met een uitdaging voor je komt, zou betekenen dat je weinig initiatiefrijk bent. Diplomatie en oorlogvoering kun je individueel ook prima als je vind dat dat te weinig gebeurd.
Recruiten wil ik het met jou niet eens over hebben, meneertje wij recruiten ons geen gebied in, maar doen dat stiekum toch...
Hij had gelegenheid zat om dit spel zo aantrekkelijk te maken als hij maar wou.
Aan potentiële doelwitten heeft het echt niet gelegen. Hij was het gewoon zat na een lange periode van hoge activiteit en zet zich nu ergens anders aan.
Maar natuurlijk was dit een poging om uit te lokken iets meer over +TFC+ te weten te komen. Mss kan je solliciteren, net als Blackknight007...
 

DeletedUser19851

Guest
Misschien kan jij eens deftige aanvallen sturen? Want diegene die je nu stuurde trokken op niets. Zelfs only doet beter dan jij... :eek:

bullix lult iedereen om dus dat vind ik wel positief dus waarom troepen verspillen als je ook lekker kan bomen?
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan jij eens deftige aanvallen sturen? Want diegene die je nu stuurde trokken op niets. Zelfs only doet beter dan jij... :eek:

Hoeft niet zolang dit me dorpen oplevert. Zolang jullie daar fakes en echte aanvallen niet uitelkaar kunnen houden en maar vooral def in die dorpen pompen, is mijn missie geslaagd. Die def kan je nl maar op één plaats inzetten en zul je straks mss ergens anders wel gaan missen...
 

DeletedUser19851

Guest
Hoeft niet zolang dit me dorpen oplevert. Zolang jullie daar fakes en echte aanvallen niet uitelkaar kunnen houden en maar vooral def in die dorpen pompen, is mijn missie geslaagd. Die def kan je nl maar op één plaats inzetten en zul je straks mss ergens anders wel gaan missen...


is dat dan te onderscheiden? "fake" en "real"? (noob vraag xD)
 

DeletedUser

Guest
is dat dan te onderscheiden? "fake" en "real"? (noob vraag xD)


Jazeker, als je de looptijden vergelijkt kun je zien dat rammen er bv niet evenlang over doen dan edelmannen.
Bovendien lijken die aanvallen idd nergens op, maar als je een week lang, elke dag flink wat van die aanvallen binnenkrijgt, doet dat wél wat met je eigen moraal. En dat blijkt ook wel als je vv gaat geven.
Er kwamen in dit geval ook nog eens meerdere fakes uit dezelfde dorpen die ook al eerder fakes hadden gestuurd. Dat had een trucje kunnen zijn, maar maakt het alleen maar makkelijker om looptijden te vergelijken.
 

DeletedUser

Guest
Bovendien lijken die aanvallen idd nergens op, maar als je een week lang, elke dag flink wat van die aanvallen binnenkrijgt, doet dat wél wat met je eigen moraal. En dat blijkt ook wel als je vv gaat geven.

Fakes? Volgens mij waren dat toch echte clears en edels hoor. Dus probeer maar nu niet jouw slechte timing goed te praten. :p

En die fakes die er in zaten waren ook belabberd.

Code:
Aanvaller:	Bullix
Dorp:	Withaven (318|316) K33
											
Aantal:	0	115	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
Verliezen:	0	115	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0

En dit maal X ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19851

Guest
hmm ik dacht at het ingewikkelijker was, zelf ik kan dat onderscheiden xD
 

DeletedUser

Guest
Fakes? Volgens mij waren dat toch echte clears en edels hoor. Dus probeer maar nu niet jouw slechte timing goed te praten. :p

En die fakes die er in zaten waren ook belabberd.

Code:
Aanvaller:	Bullix
Dorp:	Withaven (318|316) K33
											
Aantal:	0	115	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0
Verliezen:	0	115	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0

En dit maal X ;)

Er zitten idd ook serieuzere aanvallen tussen. Dat levert dan af en toe weer eens een dorpje op. Vanaf morgen zal ik weer beter gaan timen, heb jij nu vv van hem?
Jammer dat ik vandaag juist niet zoveel tijd had...
 

DeletedUser

Guest
Er zitten idd ook serieuzere aanvallen tussen. Dat levert dan af en toe weer eens een dorpje op. Vanaf morgen zal ik weer beter gaan timen, heb jij nu vv van hem?
Jammer dat ik vandaag juist niet zoveel tijd had...

Niet zoveel tijd, geen zin en welke smoesjes hebben we ook allemaal meer?

Ik weet al genoeg wat voor speler je bent. ;) Zodra het moeilijk wordt dan gebruik je, je 'drukke' sociale leven als smoes en onze 'niet' sociale leven als verweer punt! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Grappig genoeg zeggen aanvallers dat altijd als ze in de openbaarheid worden geconfronteerd met slechte aanvalswerk. De waarheid? Ik zou het niet kunnen zeggen, dat verschilt vast van geval tot geval maar reken maar dat er genoeg individuen zijn die tijdsgebrek aankaarten om gezichtsverlies te voorkomen. Een foutje sluipt er natuurlijk zo in, dat is helemaal niet erg en kan gebeuren, daar mag je dan ook best voor uit durven komen. Ook topspelers maken aanvalsfouten, verliezen edels of schatten situaties verkeerd in. Helaas is dat niet iets wat vaak gezegd wordt.

We zullen zien of Bullix, in dit geval, het in de toekomst beter zal doen. Want Arnuma zal ons er ongetwijfeld haarfijn op wijzen :)

Maar, tegenwoordig is het onderwerp hier ver te zoeken. Het is gewoon een van de vele topics die naar de hand van een selectief groepje spelers is gezet die constant met elkaar overhoop liggen. Lijkt me geen goede ontwikkeling.

Misschien is het leuk om het eens over De Clerck te hebben, de beste man is sinds zijn opmerkelijke overstap naar zijn eigen rim stam geheel uit de publiciteit verdwenen. En dat terwijl hij nog altijd een acceptabele rang vervult op deze wereld. Heeft iemand enig idee wat voor positie hij in zijn startcontinent inneemt vandaag de dag? Heeft hij conflicten aldaar of concentreert hij zich volop op de rim? En, wat waren de drijfveren voor zijn keuze voor -IMM-?
 

DeletedUser19851

Guest
ik wil niet veel zeggen, maar zo krijgen jullie een verkeerde indruk van bullix, miss wil hij dat juist zo dat hij "ah, dat is een noob, daar heb ik geen OS voor nodig" en dan heb je dat dorpje nog omdat het geen "fake" was,
 

DeletedUser

Guest
Niet zoveel tijd, geen zin en welke smoesjes hebben we ook allemaal meer?

Ik weet al genoeg wat voor speler je bent. ;) Zodra het moeilijk wordt dan gebruik je, je 'drukke' sociale leven als smoes en onze 'niet' sociale leven als verweer punt! :eek:


Blijkbaar is "slecht" aanvallen genoeg om een _InQ_lid te doen afdruipen. Idd, omdat ik vandaag weinig tijd had, kon ik mijn eigen defence niet toereikend regelen en is een pas veroverd dorpje weer teruggegaan naar Blackknight zijn account (wie er dan ook op speelde). Natuurlijk is het een mogelijkheid om iemand vv te geven, maar ik kan toch niet anders dan dit zien als een teken van zwakte.
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het leuk om het eens over De Clerck te hebben, de beste man is sinds zijn opmerkelijke overstap naar zijn eigen rim stam geheel uit de publiciteit verdwenen. En dat terwijl hij nog altijd een acceptabele rang vervult op deze wereld. Heeft iemand enig idee wat voor positie hij in zijn startcontinent inneemt vandaag de dag? Heeft hij conflicten aldaar of concentreert hij zich volop op de rim? En, wat waren de drijfveren voor zijn keuze voor -IMM-?

Vraag t hemzelf. ;)
Wat ik wel weet is dat hij graag bij zijn vriendengroepje wilde blijven (dus ook niet trug in SiL) om samen met hen in een leuke stam te zitten. Hij was het zat om de hele tijd gezeik over zich heen te krijgen van zijn oud-stamleden(maandje geleden geloof ik). Dat is wel zo'n beetje wat ik erover weet.

Verder vind ik De Clerck 1 van de beste top20 spelers van dit moment. Respectvol, eerlijk spel, toch gevaarlijk en een mooie, stevige top10 plaats. :)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is "slecht" aanvallen genoeg om een _InQ_lid te doen afdruipen. Idd, omdat ik vandaag weinig tijd had, kon ik mijn eigen defence niet toereikend regelen en is een pas veroverd dorpje weer teruggegaan naar Blackknight zijn account (wie er dan ook op speelde). Natuurlijk is het een mogelijkheid om iemand vv te geven, maar ik kan toch niet anders dan dit zien als een teken van zwakte.

Ach er word is keer vv gegeven en het komt gelijk door die TFC aanvallen. :eek:

Misschien komt het dat die ook een leven buiten tribalwars heeft...

Zou kunnen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vraag t hemzelf. ;)
Wat ik wel weet is dat hij graag bij zijn vriendengroepje wilde blijven (dus ook niet trug in SiL) om samen met hen in een leuke stam te zitten. Hij was het zat om de hele tijd gezeik over zich heen te krijgen van zijn oud-stamleden(maandje geleden geloof ik). Dat is wel zo'n beetje wat ik erover weet.

Verder vind ik De Clerck 1 van de beste top20 spelers van dit moment. Respectvol, eerlijk spel, toch gevaarlijk en een mooie, stevige top10 plaats. :)

Hij staat 11e ;) Maarja, daar sluit ik me bij aan. Altijd goed contact met hem gehad, voor een volledig verslag moet je bij hem zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik time ook moeilijk alles binnen een frame van een uur hoor :p
Heb gewoon niet meer de tijd zoals vroeger, is geen excuus want ik ben toch aant fuseren

Dmv co kan ik mn problemen wel oplossen :)
Ik vind W7 weer heel interessant, had het gevoel dat er een dipje was ontstaan gedurende paar weken
 

DeletedUser16533

Guest
Misschien is het leuk om het eens over De Clerck te hebben, de beste man is sinds zijn opmerkelijke overstap naar zijn eigen rim stam geheel uit de publiciteit verdwenen. En dat terwijl hij nog altijd een acceptabele rang vervult op deze wereld. Heeft iemand enig idee wat voor positie hij in zijn startcontinent inneemt vandaag de dag? Heeft hij conflicten aldaar of concentreert hij zich volop op de rim? En, wat waren de drijfveren voor zijn keuze voor -IMM-?

Ik zal voor 1 keer reageren/iets zeggen op dit forum:

Ik heb de stam -IMM- gemaakt met spelers die ik betrouw en nu al een tijdje ken.
Ik was de constante veranderingen in de centrale kontinenten beu en had geen plezier meer in de stam daar en nog wat andere zaken die ik liever niet openbaar vertel want dit was tussen mij en bepaalde personen, dus besloot ik samen met mijn real life vriend een nieuwe stam te maken.

-IMM- concentreert zich op de RIM maar we houden van oorlog en voeren oorlog in onze Kontinenten, momenteel hebben we ook met een stam oorlog, dit voeren wij enkel in TW en niet op het forum zoals de meeste "top stammen" het doen, in plaats van constant praat oorlogen te voeren, zouden de meeste zich beter concentreren op hun aanvallen/defenden, dan zou er misschien wat meer actie komen.

waarom de keuze -IMM-: ik wilde samen met mijn real life vriend en spelers die ik al lang kende een stam starten, spelers met een zelfde speelstijl, geen arrogante egoïsten, echte stamspelers.

als ik de groei en de stats bekijk van me stam, vind ik persoonlijk dat we sterk groeien en zeer goeie mentaliteit is in verband met oorlog voeren.
veel spelers hebben me al aangesproken en me gek verklaart dat ik in -IMM- zit, omdat ze allemaal veel kleiner dan mij zijn, wat toch logisch is aangezien ze meer naar de RIM liggen.

er zitten misschien spelers in -IMM- die minder ervaren zijn en nog niet alles weten, maar het is aan de stam en vooral aan de leiding om deze spelers bij te schaven zodat ze sterker worden, in plaats van enkel kritiek te geven.

mvg De clerck, voor vragen, stel ze via TW
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Woorden van een ware topspeler. Nog altijd trots erop dat hij in mijn stam heeft mogen zitten, en volgens mij heeft ook hij van die tijd genoten.
 
Bovenaan